[2009-10-07 11:56:21] KasiaK jako OLA w TVN

Data: 2009-10-07 12:08:59
Autor:
[2009-10-07 11:56:21] KasiaK jako OLA w TVN
http://www.youtube.com/watch?v=cUgveBTNPjQ Miłego oglądania Kasiu :)

Data: 2009-10-07 14:11:48
Autor:
  <zdzichu-anonim@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=cUgveBTNPjQ Miłego oglądania Kasiu :)

Nie widziałem Kasi Kapłan w realu, jeśli to faktycznie ona to spełnia
znakomitą większość opinii na jej temat. "KasiaK" to osoba która nie ma wielu zasad moralnych, dopisanie swojego zdania
w cudzy post na FN to dla niej norma, nawet nie odczuwa wstydu. Czytanie PW to
też jej cecha, chodzi tu o PW uczestników FN.

"DarekS" skasował z moich PW zapisany, ten Twój, z popisem głupoty i żadnych
zasad moralnych. Pasujecie do siebie.

Gratuluję Tobie "DarekS" wyboru miotły, masz dobry gust. (żart)  pozdrawiam rc

Data: 2009-10-07 17:12:29
Autor: jacekplacek
[2009-10-07 11:56:21] KasiaK jako OLA w TVN
  <zdzichu-anonim@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=cUgveBTNPjQ Miłego oglądania Kasiu :)

Łoł, tok szoł :) Czy to Kasia, czy nie Kasia, fajny temat... Aż mnie nostalgia wzięła. Ileż to czasu, energii, pomysłowości-pacholęciem szczupłym będąc-poświęcał człowiek na wyrwanie jakiejś pięknej ale smutnej i zaniedbywanej mężatki...:) Jest przynajmniej co na starość wspominać, kiedy czubek świata brzuch przesłonił :) Tak sobie myślę, że tego posta i film jakaś niezguła zamieściła. Bo normalnie, życiowo, to jest tak:

Mąż z żoną jedzą obiad w wykwintnej restauracji, kiedy nagle do ich stolika podchodzi oszałamiająco piękna, młoda dziewczyna, całuje faceta w usta, mówi, że zobaczą się później i wychodzi. Żona patrzy na męża z wściekłością: - Kto to był?! - Moja kochanka - odpowiada mąż. - Wystarczy! Chcę rozwodu! - Dobrze - odpowiada mąż - ale zauważ, że po rozwodzie nie będzie już wycieczek do Paryża na zakupy, nie będzie wakacji na Karaibach, nie będzie Mercedesa w garażu i nie będzie weekendów na jachcie. Ale oczywiście możesz zrobić jak zechcesz. W tym momencie żona zauważa ich wspólnego znajomego wchodzącego do restauracji z młodą, ładną dziewczyną: - Kim jest ta dziewczyna obok Karola? - To jego kochanka - informuje ją mąż. - Nasza jest sympatyczniejsza.

A niezguła, pewnie ma inne doświadczenia. Może nawet takie?:

Po ciężkim dniu w biurze, późnym wieczorem w końcu dotarła do ulubionego pubu... Usiadła przy barze i delektowała się pysznym drinkiem... Tak... Tylko tutejszy barman potrafi zrobić go, tak jak ona lubi... Rozejrzała się po sali i zobaczyła w drzwiach najwspanialszego mężczyznę w swoim życiu... Wysoki... umięśniony...przystojny...hmmm... Gęste ciemne włosy... Piękne, błyszczące zielone oczy... Każdy jego ruch był tak męski i zmysłowy, że nie mogła od niego oderwać oczu...Mężczyzna szybko zorientował się, że jest obserwowany i z chytrym, seksownym uśmiechem podszedł do niej... Zarumieniła się... Nachylił się nad nią i wyszeptał jej swoim głębokim, miękkim głosem do ucha: - Zrobię dla Ciebie wszystko, czego pragniesz... Cokolwiek, o czym do tej pory mogłaś tylko marzyć... A zrobię to za jedyne 50 $... Jest jednak jeden warunek... Kobieta, drżącym z wrażenia głosem,Spytała: jaki ? On odpowiedział: - Musisz powiedzieć czego pragniesz w trzech słowach. Kobieta patrząc w jego hipnotyczne oczy rozważyła propozycję i sięgnęła do swojej torebki... Wyjęła banknot 50$... Na serwetce napisała swój adres i zwinięte razem wcisnęła w oczekującą na to silną męską dłoń, po czym nachyliła się w jego stronę i wyszeptała trzy słowa: - Posprzątaj ... moje ... mieszkanie ...

Data: 2009-10-08 12:10:07
Autor: Zboj
[2009-10-07 11:56:21] KasiaK jako OLA w TVN
Bardzo ładne. Szczególnie to z mieszkaniem. :-)))))

Pozdrawiam,

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-10-07 19:35:28
Autor: Lot
[2009-10-07 11:56:21] KasiaK jako OLA w TVN
Nurkujemy, nie gadamy...

Lot.

P.S.

Leonardo też brzyyydal

Data: 2009-10-07 18:37:48
Autor: Tomek Sienicki
[2009-10-07 11:56:21] KasiaK jako OLA w TVN
Lot <Lot> napisał(a):
Nurkujemy, nie gadamy...

Mogę skromnie jedno zdanie?
Ja też jestem żonaty...,

--
tomek Sienicki

Data: 2009-10-07 23:28:18
Autor: Mania
[...]

ale nie masz Robert na imie :))))

Data: 2009-10-08 06:05:38
Autor:
Mania <mbninWYTNIJTO@onet.pl> napisał(a):
> Mogę skromnie jedno zdanie?
> Ja też jestem żonaty...,
> tomek Sienicki
ale nie masz Robert na imie :))))

A ludowego przysłowia to się nie zna ?
"Tomkowi na koi
najlepiej stoi"

pozdrawiam rc

Data: 2009-10-08 13:35:03
Autor: Mania
[2009-10-07 11:56:21] KasiaK jako OLA w TVN
> [...]

:))))
Tego nie znalam.

Data: 2009-10-08 11:53:56
Autor: Tomek Sienicki
[2009-10-07 11:56:21] KasiaK jako OLA w TVN
Mania <mbninWYTNIJTO@onet.pl> napisał(a):
> A ludowego przysłowia to się nie zna ?
> "Tomkowi na koi
> najlepiej stoi"
:))))
Tego nie znalam.

Mylicie etnografie z faktami ;)

--
tomek Sienicki

Data: 2009-10-08 08:35:37
Autor: gregor
[2009-10-07 11:56:21] KasiaK jako OLA w TVN
dziwi mnie, ze w dzisiejszych czasach jeszcze ktos wierzy w autentycznosc "prawdziwych historii" w tym programie.
nie znam laski nie wiem o co chodzi, ale czy to ona czy nie ona to z pewnoscia to co mowi jest jakas totalna fikcja nakreslona i wymyslona przez TVN, jak wszystkie te programy - co do jednego.
nie sadzilem, ze ktos sie jeszcze na takie rzeczy nabiera.
z ciekawosci to obejrzalem, ona sie sama placze w tym co mowi, pewnie zapomniala scenariusza :)

Data: 2009-10-08 17:10:21
Autor:
gregor <gr_egor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Może tak może nie. W jednym z programów wystąpił znajomy, dowiedziałem się
przy okazji o jego służbie w Legii Cudzoziemskiej. Na Konferencji PTMHiTN
przedstawiam znajomemu człowieka i wymieniam informację pozyskaną z TVN. Była
prawdziwa. Ten człowiek zaczynał w LOK i nurkował na ponad 300m, ale to
zawodowe nurkowanie więc nie jest szeroko znany w środowisku.
 "jacekplacek" nazwisko człowieka znam, kupowałem od niego swoje butle
aluminiowe Beuchat w 93r. Nazwisko uczestnika FN z małżonką również, jak i
tego który był kierownikiem nurkowym wyprawy w Himalaje. Oni również mnie znają.

pozdrawiam rc

Data: 2009-10-08 12:27:33
Autor: KasiaK
KasiaK jako OLA w TVN

dobry wieczór,

na sektę generalnie nie zaglądam w ogóle, ale dziś kumpel powiedział
"zerknij, ktoś Cię chyba nie lubi".

Nie lubi to bardzo delikatne określenie, co mnie zasadniczo gówno
obchodzi, ale tak pomyślałam, że odpiszę...

1. zdzichu-anonimie / Andrzeju M., tak odważnie i otwarcie groziłeś mi
na FN, a tutaj się obawiasz pod postem podpisać? nieładnie, oj
nieładnie. to takie niemęskie.

2. program jest z roku 2006 lub 2007, nie pamiętam dokładnie, więc jak
ktoś wyżej napisał "news dnia" to nie jest

3. Mój "występ" był zakładem. Wygrałam, rzecz jasna.

4. @gregor - w tv pracujesz?? :)))) fakt, kartka którą dostałam miała
sporo informacji do zapamiętania, a czasu na opanowanie było bardzo
mało. Chyba faktycznie jestem
kiepską aktorką, bo gdy mówię "za siebie" idzie mi znacznie płynniej i
bez jąkania :)

5. @smok - wywalilśmy Cię z FN to teraz tu swoje "mądrości i prawdy
objawione" wylewasz? Z tego co zauważyłam, to także tutaj 3/4
użytkowników uważa Cię za idiotę. Gratuluję.

pozdrawiam wszystkich ciepło, także tych, którym aż ślina pociekła na
samą myśl, że może komuś się uda mi dopiec.
Szkoda, że się nie udało. Możecie otrzeć buzie.

K.

Data: 2009-10-08 13:43:24
Autor: AndrzejM
KasiaK jako OLA w TVN
On 8 Paź, 21:27, KasiaK <kasia.kap...@gmail.com> wrote:
[...]

   Kasiu! Znamy sie z for internetowych od dawna. Byłaś mi obojetna
mimo ze w dyskusjach często sie puszysz ale kazdy ma swoje wady, ja
tez.
Ostatnio przyjebałaś sie do mojej rodziny co było nietaktem oraz w
mojej opini Twoją intelektualną klapą. Potrafisz wytykać błędy
ortograficzne a pod wpływem emocji, jako moderator, robisz wycieczki
osobiste.Dzieci tak sie zachowują i ludzie niezrównowazeni. Jakby tego
bylo mało moderujesz forum pod siebie. To tytułem wstępu.

Powód dla ktorego w ogole sie tu odezwałem jest prozaiczny. Mam Twoich
płytkich wypocin serdecznie dość. Ponieważ jestem osoba normalną, mam
cywilną odwagę. Jesli bylbym w posiadaniu takiego materiału
umieszczajac go gdziekowliek z pewnością bym sie pod nim
podpisał.Napiszę wprost-niestety nie ja jestem człowiekiem ktory
umieścił lub miał coś wspolnego z ta sprawą. Wierz mi w odróznieniu od
Ciebie,osoby która pcha sie z butami do cudzej sypialni ( w dyskusji
na FN co miało związek ze mną i co szybko usunęłaś), nie interesuje
mnie komu dajesz dupy i czy jest to jeden czy jest ich wielu. Na
koniec przeczytaj co napisałaś:"na sektę generalnie nie zaglądam w
ogóle" a dalej :"@smok - wywalilśmy Cię z FN to teraz tu swoje
"mądrości i prawdy objawione" wylewasz? Z tego co zauważyłam, to także
tutaj 3/4
użytkowników uważa Cię za idiotę. No comment.

Andrzej Minorczyk

PS Generalnie  jestem rad z faktu iż wygrałaś zakład. Szkoda że nie
założyłaś sie o występ np. w "Miliardzie w Rozumie" albo"Jednym z
dziesięciu".

Data: 2009-10-08 21:34:59
Autor:
KasiaK jako OLA w TVN

PS Generalnie  jestem rad z faktu i=BF wygralas zaklad. Szkoda ze
nie
zalozylas sie o wystep np. w "Miliardzie w Rozumie" albo"Jednym z
dziesieciu".

pomyliłeś się , miało być tak  : szkoda ze nie założyłaś się o występ np. w
JEDNEJ NA DZIESIĘCIU , to bynajmniej pokrywało by sie z faktami ...
bo to pewne jak w CITI Banku.

Data: 2009-10-08 23:49:11
Autor: Haw
KasiaK jako OLA w TVN
AndrzejM pisze:
[..]
No comment.

Andrzej Minorczyk

[..]

zeby dopelnic obrazu sytuacji:
http://forum-nuras.com/viewtopic.php?t=20132&postdays=0&postorder=asc&start=0

czyz to nie urocze? :D

Haw.

Data: 2009-10-09 08:58:57
Autor:
KasiaK jako OLA w TVN
Haw <hawgroup@gmail.com> napisał(a):
AndrzejM pisze:
[..]
> No comment.
> [...]

Czy możesz załączyć fragment, FN wymaga logowania.

pozdrawiam rc

Data: 2009-10-09 09:46:44
Autor: jacekplacek
KasiaK jako OLA w TVN
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> http://forum-nuras.com/viewtopic.php?
t=20132&postdays=0&postorder=asc&start=0

Czy możesz załączyć fragment, FN wymaga logowania.

To się zaloguj? Zapomniałeś hasła?
Przedstawiamy profil : $$
"Dołączył: 26-05-2007, 20:02
Postów: 1939,  tematów: 31,  załączników: 8,  ankiet: 0 [1% z całości / 2,24 postów dziennie] Ostatni post 08-01-2009, 20:04 Znajdź wszystkie posty $$ Stopień: P-377789, P-386700
Kraj:
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna"
A może ten:
Przedstawiamy profil : oxychaker Dołączył: 04-12-2007, 13:22
Ostatnia wizyta: 24-07-2009, 12:49 (Minut: 8) Wizyt: 86  Łączny czas wizyt Godzin: 8 Postów: 13,  tematów: 0,  załączników: 0,  ankiet: 0 [0% z całości / 0,02 postów dziennie] Ostatni post 20-02-2009, 15:45 Znajdź wszystkie posty oxychaker Stopień: mam
Kraj:
Skąd: Polska
Płeć: Mężczyzna

Data: 2009-10-09 16:14:51
Autor:
KasiaK jako OLA w TVN
"Dołączył: 26-05-2007, 20:02
[...]

FORUM-NURAS Strona Główna
Istotna Informacja
 Zostałeś wyrzucony z tego forum
Skontaktuj się z webmasterem lub administratorem forum jeżeli chcesz wyjaśnić
tą sytuację.
 "jacekplacek" Mam blokadę na IP, muszę wchodzić z przekierowaniem IP.
Trwa to długo i się często krzaczy.
Gdybym tego nie mówił, niestety wiesz o tym od dawna, kretyn jesteś czy tylko
chamuś.

pozdrawiam rc

Data: 2009-10-09 19:47:56
Autor: Haw
KasiaK jako OLA w TVN
demolant@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
Haw <hawgroup@gmail.com> napisał(a):
AndrzejM pisze:
[..]
No comment.

Andrzej Minorczyk

[..]

[...]

ten watek nie wymaga logowania, widocznie masz blokade na IP :).
w skrocie:
Kasiak kilka dni temu sie poklocila z Andrzejem o to czy mozna byc dobrym nurkiem TMX nie nurkujac gleboko na powietrzu. zreszta powod nieistotny, istotne ze chwile pozniej pojawia sie ta "rewelacja".
brakuje jeszcze tylko zalozenia kabla do US.

przedszkole ze witki opadaja.

Haw.

Data: 2009-10-09 20:51:44
Autor: Paweł Kaczmarski
KasiaK jako OLA w TVN
Użytkownik "Haw" <hawgroup@gmail.com> napisał w wiadomości news:hansdp$n0m$1inews.gazeta.pl...

[...]

prawie dobre streszczenie wątku - prawie bo kłótnia zaczęła się dopiero po "wycieczkach osobistych" - wcześniej była (czasem dość gorąca) dyskusja

przedszkole ze witki opadaja.
raczej żenada moim zdaniem ale jak zwał tak zwał...

Paweł

Data: 2009-10-10 06:22:41
Autor:
KasiaK jako OLA w TVN
Haw <hawgroup@gmail.com> napisał(a):
czy mozna byc dobrym nurkiem TMX nie nurkujac gleboko na powietrzu.

Hel dodajemy żeby zmniejszyć ppN2, kiedyś był potrzebny nurek odporny na
wysokie ppN2. Hel był niedostępny. ALE teraz jest dostępny, nurkowania
głębokie są tańsze niż kiedyś zwłaszcza na obiegach zamkniętych. Zwłaszcza jak
powstają proste mechanicznie SCR o stabilnym ppO2, o zaletach CCR i kosztach
eksploatacji i inwestycji niższych niż CCR.
Kolejna sprawa dekompresja helioksowa w porównaniu do TMX dla długich czasów
pobytu jest krótsza.
Ale szybkie sprężanie helioksowe funduje HPNS, ale dodanie azotu zmniejsza
objawy HPNS.

Teza o konieczności głębokiego nurkowania na powietrzu żeby być dobrym
nurkiem. Jest tak samo dobra, jak konieczność gotowania wody w dupie kursanta
i robieniu samemu stopnia instruktorskiego po obejrzeniu sprzętu u kolegi.

pozdrawiam rc

Data: 2009-10-10 17:48:28
Autor: Haw
KasiaK jako OLA w TVN

poniewaz masz ewidentne trudnosci ze zrozumieniem czytanego tekstu napisze jeszcze raz to co Ci umknelo:

'zreszta powod nieistotny, istotne ze chwile pozniej pojawia sie ta "rewelacja".'

jesli chcesz dyskutowac czy mozna byc tym nurkiem TMX czy nie, zaloz oddzielny watek.

Pzd,
Haw.

Data: 2009-10-10 16:35:59
Autor:
> [...]
> poniewaz masz ewidentne trudnosci ze zrozumieniem czytanego tekstu napisze jeszcze raz to co Ci umknelo:

Wybrałem ciekawszy fragment.

'zreszta powod nieistotny, istotne ze chwile pozniej pojawia sie ta "rewelacja".'

Merytorycznie dłużej na FN malo osób może rozmawiać, wycieczki to typowy
rozwój dyskusji.

jesli chcesz dyskutowac czy mozna byc tym nurkiem TMX czy nie, zaloz oddzielny watek.

Marudzisz, ciekawiej by było gdybyś podjął dyskusję. Ale to wymaga ... .

pozdrawiam rc

Data: 2009-10-11 17:43:19
Autor: Haw
KasiaK jako OLA w TVN
[...]

wymaga bycia instruktorem TMX ktorym nie jestem. Z tego co wiem Ty tez nie, lecz tobie to nie przeszkadza...
w tym watku EOT.

pozdrawiam rc

Haw.

Data: 2009-10-11 16:32:55
Autor:
> [...]

wymaga bycia instruktorem TMX ktorym nie jestem. Z tego co wiem Ty tez nie, lecz tobie to nie przeszkadza...

Wiesz jaja wychodzą na całego, jak instruktorzy nie umieją posługiwać się ZH-L
16. Poza tym niedawno padł fakt znany, jak to po kursie zaawansowanego
nitroksu absolwent napierniczył butle TMX i nurkował na wrakach. Więc nie
opowiadaj że to wiedza tajemna. Dodatkowo powiedz który z instruktorów od obiegów zamkniętych ma zgłoszenia w
tej klasie sprzętu. Wyzwaniem to było nurkowanie na 80m w roku 1970. Czynnikiem oddechowym był
8%O2+65%N2+37%H2, nurkował Antoni Dębski. Przy tym wyczynie obecne nurkowania
są proste w znanej i dostępnej wiedzy z doskonałą dostępnością do helu.

w tym watku EOT.

"poniewaz masz ewidentne trudnosci ze zrozumieniem czytanego tekstu napisze jeszcze raz to co Ci umknelo:"

To gówniarstwo robić wycieczkę, potem uciekać od odpowiedzi.

pozdrawiam rc

Data: 2009-10-11 21:32:59
Autor:
KasiaK jako OLA w TVN
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Haw <hawgroup@gmail.com> napisał(a): > > Marudzisz, ciekawiej by było gdybyś podjął dyskusję. Ale to
wymaga ... .

> [...]

To gówniarstwo robić wycieczkę, potem uciekać od odpowiedzi.

Zajrzyj na PF.Pozdrav! Jarek

Data: 2009-10-12 07:36:27
Autor: Daniel Kowalski
KasiaK jako OLA w TVN
  Czynnikiem oddechowym był
8%O2+65%N2+37%H2,

Ciekawy mix, 110% gazów ?

Data: 2009-10-12 05:52:13
Autor:
KasiaK jako OLA w TVN
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
  Czynnikiem oddechowym był
> 8%O2+65%N2+37%H2, Ciekawy mix, 110% gazów ?

Skargi pisz do Antoniego Dębskiego.

pozdrawiam rc

Data: 2009-10-09 06:07:13
Autor:
KasiaK jako OLA w TVN
KasiaK <kasia.kaplan@gmail.com> napisał(a):
dobry wiecz=F3r,
5. @smok - wywalil=B6my Ci=EA z FN to teraz tu swoje "m=B1dro=B6ci i prawdy
objawione" wylewasz? Z tego co zauwa=BFy=B3am, to tak=BFe tutaj 3/4
u=BFytkownik=F3w uwa=BFa Ci=EA za idiot=EA. Gratuluj=EA.

To powiem Tobie Kasiu Kapłan ciekawą informację ostatnio "DarekS" skontaktował
się ze mną, informację potrzebną uzyskał i spuściłem po brzytwie. Mogę Tobie Kasiu przypomnieć wpis w obiegach zamkniętych, w którym mówisz
jasno, nic nie zrozumiałam. ALE zostałaś moderatorką, żeby chronić dupę
pewnego jegomościa.
http://www.portalnurkowy.pl/forum/download/file.php?id=254&mode=view
(Nic nowego, dokument też publikowany tu i na FN)
Tu masz dokument który pokazuje jasno jaki jest poziom wynalazczy rozwiązania.
Niestety nie masz nikogo na FN kto ma coś podobnego w sprzęcie. Dlatego nie martwię się od dawna "rzucając perły świniom", to naprawdę świetna
zabawa. pozdrawiam rc
ps "nurofen", "KasiaK" od dawna ma takie osobiste wyskoki. "DarekS" potrzebuje
taką usłużną moderatorkę, jest głupia i sterowalna.

Data: 2009-10-09 06:19:34
Autor: jacekplacek
KasiaK jako OLA w TVN
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Tu masz dokument który pokazuje jasno jaki jest poziom wynalazczy
rozwiązania.

Dasz w końcu dokument z wdrożenia? W pierwszej pracy przechodziłem tzw. staż. Obejmował on między innymi dział patentów, wniosków racjonalizatorskich itp. Widziałem patenty na krzesło, noszak do palików(obwiązanie sznurkiem) i wiele podobnych. Nie wdrożone, bo bzdurne.

ps "nurofen", "KasiaK" od dawna ma takie osobiste wyskoki.

Jak każdy. Ty, masz do tego chamskie.

Data: 2009-10-09 07:46:41
Autor:
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Tu masz dokument który pokazuje jasno jaki jest poziom wynalazczy rozwiązania.

[...]

Znowu wystarczają Tobie powierzchowne, prostackie oceny.
Powiedziałeś kiedyś cokolwiek nowego w stanie techniki ?
Wynalazków które znajdują nowe rodziny SCR SMS jest mało, masz jakiś ?

> ps "nurofen", "KasiaK" od dawna ma takie osobiste wyskoki. Jak każdy. Ty, masz do tego chamskie.

"jacekplacek" zasuwasz oszczerstwa, kłamiesz, nie dokumentujesz, domagasz się
wersalu, bądź poważny. pozdrawiam rc

Data: 2009-10-08 13:26:54
Autor: nuras
[2009-10-07 11:56:21] KasiaK jako OLA w TVN

Ten program to ze 3 lata temu był chyba, bo już kiedyś jakiś inny "życzliwy" o tym pisał na sekcie (nie chce mi się w archiwum szukać)

słaba wiadomość jako news dnia, dokładnie jak z tymi co "odkryli" Piłsudskiego, a TVN z tego szum zrobił. tak samo teraz. odgrzewane kotlety.

no i już pomijam "odwagę" osoby "zdzichu-anonim" , która wątek założyła.
może by się tak podpisać pod takimi "rewelacjami"?
żenua.

Data: 2009-10-08 16:58:18
Autor:
[2009-10-07 11:56:21] KasiaK jako OLA w TVN
  <zdzichu-anonim@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=cUgveBTNPjQ Miłego oglądania Kasiu :)

Fakt, odwagę to trzeba mieć żeby wystąpić w takim show.Na bank.

Data: 2009-10-09 07:12:57
Autor: Łukasz Nizioł
[2009-10-07 11:56:21] KasiaK jako OLA w TVN
Czytam, czytam i obejrzałem.Moje osobiste odczucie to strasznie nisko trzeba upasc zeby wystapic w takim programie.Pomijam  tresc tego talk show.
Widac ze w kazdej plotce jest troche prawdy.Nie spodziewałem sie a taka fajna sie wydawała.

Data: 2009-10-09 09:36:24
Autor: jacekplacek
=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Nizio=B3?= <calgon.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

 Wniosek: najbardziej upadnięta jest Ewa Drzyzga. Nie dość, że występuje w każdym odcinku, to jeszcze ten program prowadzi i kreuje.

Data: 2009-10-09 12:23:05
Autor: Łukasz Nizioł
[2009-10-07 11:56:21] KasiaK jako OLA w TVN
Tylko ona(Ewa D) robi idiotów z tych gosci, ktorych zaprasza , bierze za to siano przez co moze spojrzec sobie w lustro i smiac z tych ludzi.Gorzej z tymi co sie błaznia przed kamerami na oczach znajomych i bliskich za 5 zł.Ciezko jest chyba wytłumaczyc partnerowi albo dziecku ze to był głupi zakład.Jeszcze gorzej moga byc potraktowani tacy ludzie  przez obcych.Nie chciałabys chyba aby Twoje dziecko przyszło i powiedziało:Mamo dzieci w szkole mówia ze ......... i czy to Ty byłas w tej TV?.No ale jak sie drwa rabie to iskry leca.

=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Nizio=B3?= <calgon.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Czytam, czytam i obejrzałem.Moje osobiste odczucie to strasznie nisko trzeba > upasc zeby wystapic w takim programie.Pomijam  tresc tego talk show.

Data: 2009-10-09 13:30:20
Autor: nuras
[...]

jeśli to był zaklad to te zarobione "5zł" to chyba nie ma znaczenia, bo nie o to chodziło.
co ja bym chciał to nie ma znaczenia i co Ty byś chciał też nie.
Co Cię w ogóle interesuje co koleżanka będzie swoim dzieciom mówić? Mało masz problemów własnych?
Pomijam już to, że jak koleżanki dzieci zaczną do szkoły chodzić (jeśli w ogóle je ma, bo nie mam takiej wiedzy) to nie sądzę aby ten "rewelacyjny" program był jeszcz grany. A nawet jeśli...co to kogo interesuje?

w ogóle nie rozumiem tego wątku. jak wielu rzeczy na tej grupie z resztą.

Data: 2009-10-10 12:13:39
Autor: Łukasz Nizioł
nuras <nuras4.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Nizio=B3?= <calgon.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Tylko ona(Ewa D) robi idiotów z tych gosci, ktorych zaprasza , bierze za to > siano przez co moze spojrzec sobie w lustro i smiac z tych ludzi.Gorzej z > tymi co sie błaznia przed kamerami na oczach znajomych i bliskich za 5 > zł.Ciezko jest chyba wytłumaczyc partnerowi albo dziecku ze to był głupi > zakład.Jeszcze gorzej moga byc potraktowani tacy ludzie  przez obcych.Nie > chciałabys chyba aby Twoje dziecko przyszło i powiedziało:Mamo dzieci w > szkole mówia ze ......... i czy to Ty byłas w tej TV?.No ale jak sie drwa > rabie to iskry leca.

[...]

Kazdy ma prawo do swojego zdania i kazdy popełnia jakies błedy.Widocznie Cie
zainteresowało skoro tu bywasz i tu piszesz-zaprzeczysz?

Data: 2009-10-12 01:07:55
Autor: in for
[2009-10-07 11:56:21] KasiaK jako OLA w TVN
http://www.youtube.com/watch?v=cUgveBTNPjQ  Miłego oglądania Kasiu :)

Gdyby był konkurs na najbardziej beznadziejny post na świecie, to ten zająłby DRUGIE miejsce. Dlaczego drugie, zapytacie?

Bo jest taki baznadziejny!!!

Olu, gratulujemy odwagi, tamat który poruszasz jest doprawdy wielce pasjonujący! Poza tym Twoje argumenty są bardzo przekonywujące.

KasiuK - pełen luz - Twój oponent stosuje dość prostą i dobrze opisaną w literaturze metodę, zwaną metodą "etykietkową", wkrótce zapewne dowiesz się od niego, że jesteś Żydówką. Zastanawiam się jak zneutralizować działanie takiego palanta i szczerze mówiąc brak mi pomysłu...

JacekPlacek - dwa super-dowcipy - gratulacje! Jacki to jednak fajne chłopy, no tak?

Demolant - szczerze mówiąc, to nie rozumiem dlaczego Cię z fn wywalili, może dlatego że jesteś za bardzo zakręcony na swoich patentach i tym co nazywa się nurkowaniem "old schoolowym", jak i super technicznych szczegółach, może też zbyt radykalnie redagujesz swoje opinie. Jednak w swadzie i bystrości Ci nikt nie dorówna, tak trzymaj, super się Ciebie czyta, prowokujesz adwersarzy do naprawdę ciekawych ripost, a taki jest waśnie sens forów.

Wszyscy Oburzeni - zajrzycie pod swoje kołderki...

Pozdrawiam,
Jacek

Data: 2009-10-12 02:19:15
Autor: waterman
KasiaK jako OLA w TVN
On 12 Paź, 01:07, in_...@vp.pl wrote:
> [...]

naprawdę ciekawych ripost, a taki jest waśnie sens forów.

Wszyscy Oburzeni - zajrzycie pod swoje kołderki...

alleluja, alleluja.
pozdrawiam Jarek

Data: 2009-10-12 06:20:50
Autor:
in_for@vp.pl napisał(a):
[...]

Występy "czereśniaka" na temat obiegów zamkniętych były tą iskrą emocji która
zaowocowała powstaniem P-386700. DC 55 było znane od dawna (SCR CVR), ma swoje
wady. Jest hioksyczny na małych głębokościach. Ponieważ w poprzednim
zgłoszeniu zmuszony byłem do rozpracowania modelu matematycznego do SCR o
stałym ppO2, to znam wady wszystkich rodzin SCR. Łącznie z najnowszym
produktem Interspiro (powstawał w tym samym czasie co mój, wymiana informacji
o założeniach koncepcyjnych miała miejsce jeszcze przed moim zgłoszeniem).

Tak powstał niezmiernie prosty SCR, który wykorzystuje wady SCR CVR do
uzyskania stabilnego ppO2. W układzie o bardzo niskim dawkowaniu. Dodatkowo ma
pewną ciekawą własność dppO2/dh zbiega do zera dla rosnących h (w tłumaczeniu
na polski pochodna ciśnienia cząsteczkowego tlenu maleje do zera dla rosnących
głębokości lub układ stabilizuje ppO2 dla rosnących głębokości) to cecha nie
znana w OC czy wielu innych SCR (wyjątek SIVA na gazach czystych).

To wystarczający powód żeby wylecieć z FN, jest też drugi, napierdalanki też
lubię lecz pokiereszowanych była kupa, a wiadomo i Herkules dupa kiedy luda
kupa. Dlatego jak podaje "DarekS" powodem były e-maile od napierniczonych
uczestników i moderatorów.

pozdrawiam rc

Data: 2009-10-12 09:03:34
Autor: Łukasz Nizioł
[2009-10-07 11:56:21] KasiaK jako OLA w TVN
szkoda tylko ze na wiekszosci forów twardziele trzesa portkami aby podpisac sie z imienia i nazwiska. Ta sama osoba w wielu odsłonach -smieszne koniec tematu.

Data: 2009-10-13 09:01:41
Autor:
in_for@vp.pl napisał(a):
Wszyscy Oburzeni - zajrzycie pod swoje kołderki...

Pozdrawiam,
Jacek

to znaczy ze teraz jacku co maja zrobic ci wszyscy oburzeni po tym jak   zagladałes kazikowi pod kołderkę ? oj jacus , jacus najpierw zacznij od siebie , a pozniej praw moraly innym ....

--

[2009-10-07 11:56:21] KasiaK jako OLA w TVN