Kask Limar czy Lazer (Łódź)

Data: 2009-04-10 18:18:11
Autor: Rycerz
Kask Limar czy Lazer (Łódź)
Mam dwie prośby: 1) czy ktoś z Was używa może kasku Limar 910 (MTB) lub Lazer
Magma, chcę zmienić kask (mam Met Zolfo) i zależy mi na dobrej wentylacji i
nietypowym wyglądzie - cena kasku do 350-400 zł, wpadły mi w oko te dwa - wygląd
ale zastanawiam się który z nich ma lepszą wentylację. Mój Met ma na tyle dobrą,
że przy krótkich włosach prawie do lata trzeba było jeździć w chustce-piratce
albo marzła głowa ,obecnie mam długie włosy więc nie marznie ale na lato nowy
kask musi mieć super wentylację ;-)
Prośba 2) gdzie w Łodzi można zobaczyć/kupić kask Limar (bo Lazera już
wypatrzyłem na Kopernika). Dzięki
Ps. Proszę o sensowne odpowiedzi, a nie w stylu "po co ci kask" ;-) --

Kask Limar czy Lazer (Łódź)