Kask a narciarstwo biegowe

Data: 2010-02-15 17:33:57
Autor: Waldek Brygier
Kask a narciarstwo biegowe
Witam uprzejmie,
jako że to mój debiut na tej grupie, przepraszam, jeśli dubluję temat - nie znalazłem jednak odpowiedzi na moje pytanie w archiwum...
O tym, że moje dziecko musi mieć kask na głowie (i dobrze) na stoku narciarskim, jest dla mnie jasne, ale czy musi mieć podczas jazdy na biegówkach? Ustawodawca nie rozróżnia różnych sposobów rekreacji na nartach, niestety...

Waldek Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2010-02-15 17:43:14
Autor: Mikolaj Rydzewski
Kask a narciarstwo biegowe
Waldek Brygier wrote:
[...]

W ustawie jest napisane, że kasku należy używać w czasie jazdy. No a na biegówkach się biega a nie jeżdzi :-)

Data: 2010-02-15 18:22:20
Autor: (pj)
Kask a narciarstwo biegowe
W dniu 2010-02-15 17:43, Mikolaj Rydzewski pisze:

W ustawie jest napisane, że kasku należy używać w czasie jazdy. No a na
biegówkach się biega a nie jeżdzi :-)

juz widze dzisiaj od 19:00 Justyne K. jak "biegnie" z górki.... :-)

--
pozdr
pj

Data: 2010-02-15 19:27:27
Autor: J.F.
Kask a narciarstwo biegowe
On Mon, 15 Feb 2010 17:33:57 +0100,  Waldek Brygier wrote:
[...]

Napisz o tym do posla na ktorego glosowales, a nie nam :-)

J.

Data: 2010-02-15 20:41:22
Autor: Waldek Brygier
Kask a narciarstwo biegowe
J.F. wrote:
Napisz o tym do posla na ktorego glosowales, a nie nam :-)

A jeśli ów poseł głosował przeciwko tej Ustawie, to powinienem jeszcze gdzieś napisać?

Data: 2010-02-15 20:57:30
Autor: J.F.
Kask a narciarstwo biegowe
On Mon, 15 Feb 2010 20:41:22 +0100,  Waldek Brygier wrote:
J.F. wrote:
Napisz o tym do posla na ktorego glosowales, a nie nam :-)
A jeśli ów poseł głosował przeciwko tej Ustawie, to powinienem jeszcze gdzieś napisać?

Tym bardziej do niego - pochwalic, ale pogrozic ze sie na niego nie
bedzie glosowalo, poki partii nie zmieni :-)

Ale tam prawie jednomyslnosc byla, nie glosowal przeciw :-)

J.

Data: 2010-02-16 08:15:29
Autor: jurski
Kask a narciarstwo biegowe
Nie tylko narciarze mają wątpliwości.
Biuro legislacyjne też miało:
http://www.senat.gov.pl/k7/dok/opinia/2009/045/o/699.pdf

i co? i nic

jurski

Data: 2010-02-17 14:16:22
Autor: Piotr
Kask a narciarstwo biegowe

Użytkownik "Waldek Brygier" <hejszowina@republika.pl> napisał w wiadomości news:hlbt25$nsa$1news.onet.pl...

Waldi. No qrcze nie rób sobie jaj. :)))
Jak masz wątpliwości, to idź na grupę dyskusyjną prawników.
A jak się boisz dyskusji ze skretyniałym stróżem prawa, to załóż córce kask rowerowy.
Z nami możesz pogadać, czy to jest sens. Ja ci mówię: na biegówkach sensu nie ma. Ale, z ostrożności procesowej, dodaje: nie traktuj tego jak wykładnię prawa.
Zdrowaśki
Piotr

Data: 2010-02-19 14:22:38
Autor: Wojtek
Kask a narciarstwo biegowe
| Z nami możesz pogadać, czy to jest sens. Ja ci mówię: na biegówkach sensu
| nie ma. Ale, z ostrożności procesowej, dodaje: nie traktuj tego jak
| wykładnię prawa.

To i ja swoje 3 grosze dorzucę...
Patrząc na ostatnie wypadki w Vancouverze (Majdic) to oprócz kasków wypadałoby jeszcze ochraniaczy używać na biegówkach.
Tylko nie podpowiadajcie tego naszym osłom z Wiejskiej - bo raczą to uchwalić:)

pzdr

--
Wojtek

Kask a narciarstwo biegowe