Kask a narciarstwo biegowe

Data: 2010-02-17 14:16:22
Autor: Piotr
Kask a narciarstwo biegowe

Użytkownik "Waldek Brygier" <hejszowina@republika.pl> napisał w wiadomości news:hlbt25$nsa$1news.onet.pl...

Waldi. No qrcze nie rób sobie jaj. :)))
Jak masz wątpliwości, to idź na grupę dyskusyjną prawników.
A jak się boisz dyskusji ze skretyniałym stróżem prawa, to załóż córce kask rowerowy.
Z nami możesz pogadać, czy to jest sens. Ja ci mówię: na biegówkach sensu nie ma. Ale, z ostrożności procesowej, dodaje: nie traktuj tego jak wykładnię prawa.
Zdrowaśki
Piotr

Data: 2010-02-19 14:22:38
Autor: Wojtek
Kask a narciarstwo biegowe
| Z nami możesz pogadać, czy to jest sens. Ja ci mówię: na biegówkach sensu
| nie ma. Ale, z ostrożności procesowej, dodaje: nie traktuj tego jak
| wykładnię prawa.

To i ja swoje 3 grosze dorzucę...
Patrząc na ostatnie wypadki w Vancouverze (Majdic) to oprócz kasków wypadałoby jeszcze ochraniaczy używać na biegówkach.
Tylko nie podpowiadajcie tego naszym osłom z Wiejskiej - bo raczą to uchwalić:)

pzdr

--
Wojtek

Kask a narciarstwo biegowe