Kask budżetowy

Data: 2012-08-21 21:07:13
Autor: free
Kask budżetowy

Użytkownik "cichybartko" <cichybartko@gmail.com> napisał w wiadomości news:k0gujo$k7p$1inews.gazeta.pl...
Witam.

Widzę że na grupie sporo o jeździe pod wpływem %, zaś ja wreszcie dojrzałem do jazdy w kasku.
Przeczytałem wątek o wypadku w masie powstańczej i jak zwykle cała masa ciekawych przemyśleń ;).
Wracając do tematu nie ukrywam że szuka kasku budżetowego, w okolicach 100zł. Czy da się coś sensownego w tej kwocie kupić?
Cechy wizualne są drugoplanowe, kask ma służyć do niezobowiązującej jazdy w lesie.
Co sądzicie o kaskach z Decathlona? Ostatnio zostały mi polecone kaski Metor. Cena zaskakująca niska, więc od razu pojawia się pytanie czy jest sens to w ogóle zakładać na głowę.

Pozdrawiam,
Bartosz.

Mam drugą Venturę. Za (bodaj) 56 zł. Drugą, bo pierwsza uratowała mi życie (szpital, prześwieltenie i półroczne upośledzenie skrętów szyją.

Kask budżetowy