Kask dla dziecka-gdzie w Wawie?

Data: 2010-08-19 12:45:26
Autor: Koczis
Kask dla dziecka-gdzie w Wawie?
Witam.

Czy wiecie moze gdzie w Warszawie mozna kupic kask integralny dla dziecka(6
lat), czyli bardzo maly?

Pozdrawiam
Koczis
R1

Data: 2010-08-19 13:36:45
Autor: Michał Demczuk
Koczis wrote:
Witam.

Czy wiecie moze gdzie w Warszawie mozna kupic kask integralny dla
dziecka(6 lat), czyli bardzo maly?

Mamy w sklepie.

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

Data: 2010-08-19 14:20:46
Autor: Magic
Koczis pisze:
Witam.

Czy wiecie moze gdzie w Warszawie mozna kupic kask integralny dla dziecka(6
lat), czyli bardzo maly?

Nie taki znowu mały, od mojego dziecka to dwie koleżanki pożyczały ;)

Sprawdź czy XXS czy XS, dzieci mają bardzo różne dyńki. I weź jak najlżejszy. Myślę że w Motoriście upolujesz coś sensownego.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2010-09-27 22:23:47
Autor: Przemysław Budnicki
Koczis <xj600sk21@poczta.onet.pl> napisał(a):
Witam.

Czy wiecie moze gdzie w Warszawie mozna kupic kask integralny dla dziecka(6
lat), czyli bardzo maly?
Kupiles ?
Jak nie to Rozejrzyj sie za integral
HJC C14-Y w kilku rozmiarach ok 350zł taniej to tylko chinskie wynalazki (Fiji, etc) ok 200-300 zł ale ciezkie ze az
szkoda wsadzac na mala głowke ;-(

enduro
moj typ to Nitro MX-14 - nie lubie nitro, ale to sie postarali ( maly dosyc
lekki). Wlasnie zamowilem dla Szymona (mozna sie umowic i wpasc przymiezyc).
Mały michala lata w VR-1 tez spoko i troche tanszy....

nie wspominajcie o wynalazkach typu AVINA, moj kot ma bezpieczniejsza miskę...

alejak mi przyjdziesz do sklepu i powiesz ze dla Ciebie poprosisz SHOEI a dla
syna najtanszy to zaprosze Cie na korepetycje ;-)

pozdro
asterix
kroptoreklamowo mozna kupic w motoriscie ;-)

--

Kask dla dziecka-gdzie w Wawie?