Kask dla odważnych ??

Data: 2009-03-31 19:09:10
Autor: MadMan
Kask dla odważnych ??
Dnia Tue, 31 Mar 2009 10:02:39 -0700 (PDT), Serji1991 napisał(a):

Po raz pierwszy odważyłem sie załozyc kask na rower. No i nie obylo
sie bez durnych komentarzy na moj temat, ale no coz wkoncu wies to
wies i wyróżniajacych sie z tłumu zaraz sie linczuje:/  Czy wy tez
mieliscie taka sytuacje i opory przed zalozeniem kasku??

Ja kupiłem kask jak mnie kumpel namówił, uznałem "czemu nie?". Durnych komentarzy nie było, jak są - olej, przestaną szybciej niż
myślisz. A może i sami sprawę przemyślą i sobie kupią. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-03-31 10:17:57
Autor: Serji1991
Kask dla odważnych ??

Ja kupiłem kask jak mnie kumpel namówił, uznałem "czemu nie?".
Durnych komentarzy nie było, jak są - olej, przestaną szybciej niż
myślisz. A może i sami sprawę przemyślą i sobie kupią.
Nie bylbym tego taki pewny, ale nigdy nie mow nigdy..

Kask dla odważnych ??