Kask dla odważnych ??

Data: 2009-04-01 00:03:32
Autor: Adamm
Kask dla odważnych ??
Użytkownik "Serji1991" <alomicz@gmail.com> napisał w wiadomości news:7f32e268-1297-40da-950f-1bfb0b7b4a08y9g2000yqg.googlegroups.com...
Po raz pierwszy odważyłem sie załozyc kask na rower. No i nie obylo
sie bez durnych komentarzy na moj temat, ale no coz wkoncu wies to
wies i wyróżniajacych sie z tłumu zaraz sie linczuje:/  Czy wy tez
mieliscie taka sytuacje i opory przed zalozeniem kasku??
Pozdrawiam wszytskich pasjonatów i pasjonatki tego jakze pieknego
hobby :P

Ja to mam opory przed zdjęciem kasku.
Raz ochronił mi łepetynkę podczas gwałtownego kontaktu ze ścieżką rowerową, po tym jak jakiś ślepy głupek na rowerze jadąc z naprzeciwka zjechał na lewą stronę ścieżki akurat na mnie ;-) .
A do kasku na szczęście przekonał mnie znajomy, po wypadku jego dziecka na rowerze (bez kasku oczywiście). Po wypadku był jakiś czas w śpiączce. Złamania zrosły się po miesiący czy dwóch, ale niestety miał kilka operacji głowy, sztukowali mu czaszkę, trwało to kilkanaście miesięcy, chłopak miał wyjęty ponad rok z normalnego życia.

Pozdrawiam
Adam

Kask dla odważnych ??