Kask fullface i 13 szwów

Data: 2011-04-14 12:01:47
Autor: Alfer_z_pracy
Kask fullface i 13 szwów
"My crash - destroyed TLD D3 and 13 stitches in my face"

http://vimeo.com/19906121

Bez komentarza własnego bo znowu ktoś zarzuci że flejma kaskowego chcę wywołać. Po prostu wrzucam to, co mi wpadło podczas serfowania, każdy oceni sobie filmik po swojemu.

Pzdr
A.

Data: 2011-04-14 13:43:27
Autor: CeZ__134
Kask fullface i 13 szwów

[...]

Kask spelnil swoje zadanie, czlowiek zyje.. a ze ma troche miche rozwalona ...coz, nikt nie powiedzial ze pod kaskiem zawsze bedzie nienagannie morda wygladala..

pozdr
CeZ__134

Data: 2011-04-14 13:45:12
Autor: kml
Kask fullface i 13 szwów

Użytkownik "CeZ__134" <Da__FreaK@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:io6mj5$q14$1news.onet.pl...

[...]

Dokładnie tak. Kask ma rotować życie a nie urode, choć czasami założenie FF poprawia urodę noszącej go osoby :P

http://Endurorider.pl
13/04/2011 Rowerowy stojak serwisowy - jaki kupić?

Data: 2011-04-14 13:49:18
Autor: Fabian
Kask fullface i 13 szw�w
W dniu 14.04.2011 13:43, CeZ__134 pisze:
"My crash - destroyed TLD D3 and 13 stitches in my face"

http://vimeo.com/19906121

Bez komentarza w�asnego bo znowu kto� zarzuci �e flejma kaskowego chc� wywo�a�. Po prostu wrzucam to, co mi wpad�o podczas serfowania, ka�dy oceni sobie filmik po swojemu.

Kask spelnil swoje zadanie, czlowiek zyje.. a ze ma troche miche rozwalona ..coz, nikt nie powiedzial ze pod kaskiem zawsze bedzie nienagannie morda wygladala..

No cóż, każdy ma takie spostrzeżenia jakie chce mieć ;) Ja powstrzymam
się (przynajmniej na razie) od komentarza, chociaż można się domyśleć co
bym chciał na ten temat napisać :P

Fabian.

Data: 2011-04-14 13:55:19
Autor: Michoo
Kask fullface i 13 szw�w
W dniu 14.04.2011 13:49, Fabian pisze:
No cóż, każdy ma takie spostrzeżenia jakie chce mieć ;) Ja powstrzymam
się (przynajmniej na razie) od komentarza, chociaż można się domyśleć co
bym chciał na ten temat napisać :P
Przecież jest oczywiste, że gdyby tak przypieprzył w to drzewo bez kasku to by głowa miała więcej miejsca na ruch, kark by powoli wytracił energię uderzenia i żadnych szwów by mu nie założyli.

Michoo

Data: 2011-04-14 05:29:13
Autor: Rowerex
Kask fullface i 13 szw w
On 14 Kwi, 12:55, Michoo <michoo_n...@vp.pl> wrote:
W dniu 14.04.2011 13:49, Fabian pisze:> No cóż, każdy ma takie spostrzeżenia jakie chce mieć ;) Ja powstrzymam
> [...]

to by głowa miała więcej miejsca na ruch, kark by powoli wytracił
energię uderzenia i żadnych szwów by mu nie założyli.

O! Super! Kupję se taki kask i wszystkie hodniki, shody i temu podobne
bedo moje! Jak kask daje tako ochronę, to wreszcie bede se mug
poszaleć na mieście i nie bać się słópów, filarów, psuw, kotuw, homo-
sapiensuw, ziomali, blchosmroduf, a bóraki rekreacyjne won mi z drogi!

;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-04-14 14:43:28
Autor: Tomasso
Kask fullface i 13 szw w
Użytkownik "Rowerex" napisał:

<ciach...>

Buenda sczeliueź:

sópuf <<<

Data: 2011-04-14 15:34:33
Autor: Wojtek Sobociński
Kask fullface i 13 szw w
W dniu 2011-04-14 14:29, Rowerex pisze:
[...]

Na długo się rozstajesz z ortografią? ;-)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-14 14:04:21
Autor: Alfer_z_pracy
Kask fullface i 13 szw�w
Michoo napisał:
Przecież jest oczywiste, że gdyby tak przypieprzył w to drzewo bez kasku to by głowa miała więcej miejsca na ruch, kark by powoli wytracił energię uderzenia i żadnych szwów by mu nie założyli.

Ciii.... sam dokładnie tak uważam, ale bałem się to napisać! :-)

Data: 2011-04-14 16:07:36
Autor: blesq
Kask fullface i 13 szw�w
W dniu 2011-04-14 14:04, Alfer_z_pracy napisał(-a):
Michoo napisał:
[...]

Wy tak na powaĹźnie? O_o

--
mr

Data: 2011-04-14 16:29:32
Autor: Alfer_z_pracy
Kask fullface i 13 szw�w
blesq napisał:
Ciii.... sam dokładnie tak uważam, ale bałem się to napisać! :-)

Wy tak na powaĹźnie? O_o

Musisz sobie sam odpowiedzieć na to pytanie :-)

A.

Data: 2011-04-14 13:57:03
Autor: ...::QRT::...
Kask fullface i 13 szwów
Dnia Thu, 14 Apr 2011 13:43:27 +0200, CeZ__134 napisał(a):

[...]

a to nie było tak ze on tym kaskiem zahaczył? Ze gdyby jechał bez to by nie zahaczył? I tak mi sie wydaje ze właściwie to chyba ten pękający kask mu twarz
poharatał? :P

Data: 2011-04-14 14:04:50
Autor: kml
Kask fullface i 13 szwów

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:p6dypfl1eeo6

a to nie było tak ze on tym kaskiem zahaczył?

Nie, jechał w przechyle i "położył się" na drzewo uderzając na wysokości skroni w pień. Nie wiem czy nie załapał się na końcówkę po obciętej gałęzi, która wbiła się w miejscu siatki wentylacyjne na szczęce. Biorąc pod uwagę typ kasku i producenta oraz stan po po uderzeniu to uważam, że po takim drzewnięciu kolo mógłby mieć bardzo poważny problem a nie 13 szwów na twarzy.

Data: 2011-04-14 16:42:31
Autor: Kamil
Kask fullface i 13 szwów
On 14/04/2011 12:57, ...::QRT::... wrote:
[...]

I pewnie jeszcze o brzozę, a brzoza stoi cała. Proponuję powołać komisję!

Kamil

Data: 2011-04-14 14:19:31
Autor: Krzysztof Naworyta
Kask fullface i 13 szwów
Alfer_z_pracy wrote:
> [...]
|
| Bez komentarza własnego bo znowu ktoś zarzuci że flejma kaskowego chcę
| wywołać. Po prostu wrzucam to, co mi wpadło podczas serfowania, każdy

IMHO to nie jest filmik, który miałby wywoływać jakiegoś flejma...
Jak się uprawia downhill, dirt i inne podobne, to idiotą można nazwać kogoś bez kasku.
Jak widać najczęściej jest to na dokładkę kask pełny. W tego rodzaju sportach (zjazdy i/lub "skakanki") jego uzycie jest i wskazane i jednocześnie jego ciężar czy kiepska wentylacja schodzą na dalszy plan.

Zupełnie inaczej sprawa wygląda w pozostałych rodzajach sportów rowerowych czy w jeździe czysto rekreacyjnej.

--
KN

Data: 2011-04-14 16:05:16
Autor: Wojtek Sobociński
Kask fullface i 13 szwów
W dniu 2011-04-14 14:19, Krzysztof Naworyta pisze:
Alfer_z_pracy wrote:
> [...]

IMHO to nie jest filmik, który miałby wywoływać jakiegoś flejma...
Jak się uprawia downhill, dirt i inne podobne, to idiotą można nazwać kogoś

Dokładnie tak.

Jak widać najczęściej jest to na dokładkę kask pełny. W tego rodzaju
sportach (zjazdy i/lub "skakanki") jego uzycie jest i wskazane i
jednocześnie jego ciężar czy kiepska wentylacja schodzą na dalszy plan.

Kłopot z ciężkim kaskiem to już raczej przeszłość. Kask do motocrossu Airoh waży chyba 890g a Deviant Carbon speca 970 (i wygląda na bardzo dobrze wentylowany).

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-14 16:28:33
Autor: kml
Kask fullface i 13 szwów

http://endurorider.pl/2007/12/casco-viper/ 524 gramy. Owszem, nie jest to FF sensu stricte, ale posiada szczękę dopinaną i z wentylacją nie ma problemó :)

Data: 2011-04-15 10:18:51
Autor: Raist
Kask fullface i 13 szwów
Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4da6c60f$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
http://vimeo.com/19906121

Bez komentarza własnego bo znowu ktoś zarzuci że flejma kaskowego chcę wywołać. Po prostu wrzucam to, co mi wpadło podczas serfowania, każdy oceni sobie filmik po swojemu.

przy takim jebnięciu bez kasku, chłopak mógłby miec większe obrażenia

Raist

Data: 2011-04-15 16:50:57
Autor: Rowerex
Kask fullface i 13 szwów
Raist <robike@@poczta.fm> napisał(a):
> [...]

przy takim jebnięciu bez kasku, chłopak mógłby miec większe obrażenia

Gdyby Kubica w feralnym wyścigu jechał fabrycznym Fiatem 126p mógłby miec
również większe obrażenia.

W ogóle należałoby nakazać kierowcom jazdę wyłącznie samochodami wyposażonymi
w zabezpieczenia wg specyfikacji WRC, oczywiście z pełnym strojem, w tym z
kaskiem.

A co! Bezpieczeństwo ponad wszystko!

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-04-15 19:33:36
Autor: kml
Kask fullface i 13 szwów

Użytkownik "Rowerex" <rowerex.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:io9t1h$h4q$1inews.gazeta.pl...

W ogóle należałoby nakazać kierowcom jazdę wyłącznie samochodami wyposażonymi
w zabezpieczenia wg specyfikacji WRC, oczywiście z pełnym strojem, w tym z
kaskiem.

Gdyby były klatki P&P, ale zrobione tak żeby samochód dał sie używać normalnie (wsiadanie, wysiadanie etc.) to natychmiast bym sobie takie ustrojstwo założył.

Data: 2011-04-15 21:13:02
Autor: keramp z Pyrlandii
Kask fullface i 13 szwów

Gdyby były klatki P&P, ale zrobione tak żeby samochód dał sie używać
normalnie (wsiadanie, wysiadanie etc.) to natychmiast bym sobie takie ustrojstwo założył.

Kolego proponuję zakup poloneza. Ona na dzisiejsze standtarty jest pancerny :D
Zdrówka

Kask fullface i 13 szwów