Kask fullface i 13 szwów

Data: 2011-04-14 13:43:27
Autor: CeZ__134
Kask fullface i 13 szwów

"My crash - destroyed TLD D3 and 13 stitches in my face"

http://vimeo.com/19906121

Bez komentarza własnego bo znowu kto¶ zarzuci że flejma kaskowego chcę wywołać. Po prostu wrzucam to, co mi wpadło podczas serfowania, każdy oceni sobie filmik po swojemu.

Kask spelnil swoje zadanie, czlowiek zyje.. a ze ma troche miche rozwalona ...coz, nikt nie powiedzial ze pod kaskiem zawsze bedzie nienagannie morda wygladala..

pozdr
CeZ__134

Data: 2011-04-14 13:45:12
Autor: kml
Kask fullface i 13 szwów

Użytkownik "CeZ__134" <Da__FreaK@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:io6mj5$q14$1news.onet.pl...

[...]

Dokładnie tak. Kask ma rotować życie a nie urode, choć czasami założenie FF poprawia urodę nosz±cej go osoby :P

http://Endurorider.pl
13/04/2011 Rowerowy stojak serwisowy - jaki kupić?

Data: 2011-04-14 13:49:18
Autor: Fabian
Kask fullface i 13 szw�w
W dniu 14.04.2011 13:43, CeZ__134 pisze:
"My crash - destroyed TLD D3 and 13 stitches in my face"

http://vimeo.com/19906121

Bez komentarza w�asnego bo znowu kto� zarzuci �e flejma kaskowego chc� wywo�a�. Po prostu wrzucam to, co mi wpad�o podczas serfowania, ka�dy oceni sobie filmik po swojemu.

Kask spelnil swoje zadanie, czlowiek zyje.. a ze ma troche miche rozwalona ..coz, nikt nie powiedzial ze pod kaskiem zawsze bedzie nienagannie morda wygladala..

No cóż, każdy ma takie spostrzeżenia jakie chce mieć ;) Ja powstrzymam
się (przynajmniej na razie) od komentarza, chociaż można się domyśleć co
bym chciał na ten temat napisać :P

Fabian.

Data: 2011-04-14 13:55:19
Autor: Michoo
Kask fullface i 13 szw�w
W dniu 14.04.2011 13:49, Fabian pisze:
No cóż, każdy ma takie spostrzeżenia jakie chce mieć ;) Ja powstrzymam
się (przynajmniej na razie) od komentarza, chociaż można się domyśleć co
bym chciał na ten temat napisać :P
Przecież jest oczywiste, że gdyby tak przypieprzył w to drzewo bez kasku to by głowa miała więcej miejsca na ruch, kark by powoli wytracił energię uderzenia i żadnych szwów by mu nie założyli.

Michoo

Data: 2011-04-14 05:29:13
Autor: Rowerex
Kask fullface i 13 szw w
On 14 Kwi, 12:55, Michoo <michoo_n...@vp.pl> wrote:
W dniu 14.04.2011 13:49, Fabian pisze:> No cóż, każdy ma takie spostrzeżenia jakie chce mieć ;) Ja powstrzymam
> [...]

to by głowa miała więcej miejsca na ruch, kark by powoli wytracił
energię uderzenia i żadnych szwów by mu nie założyli.

O! Super! Kupję se taki kask i wszystkie hodniki, shody i temu podobne
bedo moje! Jak kask daje tako ochronę, to wreszcie bede se mug
poszaleć na mie¶cie i nie bać się słópów, filarów, psuw, kotuw, homo-
sapiensuw, ziomali, blchosmroduf, a bóraki rekreacyjne won mi z drogi!

;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-04-14 14:43:28
Autor: Tomasso
Kask fullface i 13 szw w
Użytkownik "Rowerex" napisał:

<ciach...>

Buenda sczeliueĽ:

sópuf <<<

Data: 2011-04-14 15:34:33
Autor: Wojtek Sobociński
Kask fullface i 13 szw w
W dniu 2011-04-14 14:29, Rowerex pisze:
[...]

Na długo się rozstajesz z ortografi±? ;-)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-14 14:04:21
Autor: Alfer_z_pracy
Kask fullface i 13 szw�w
Michoo napisał:
Przecież jest oczywiste, że gdyby tak przypieprzył w to drzewo bez kasku to by głowa miała więcej miejsca na ruch, kark by powoli wytracił energię uderzenia i żadnych szwów by mu nie założyli.

Ciii.... sam dokładnie tak uważam, ale bałem się to napisać! :-)

Data: 2011-04-14 16:07:36
Autor: blesq
Kask fullface i 13 szw�w
W dniu 2011-04-14 14:04, Alfer_z_pracy napisał(-a):
Michoo napisał:
[...]

Wy tak na powaĹĽnie? O_o

--
mr

Data: 2011-04-14 16:29:32
Autor: Alfer_z_pracy
Kask fullface i 13 szw�w
blesq napisał:
Ciii.... sam dokładnie tak uważam, ale bałem się to napisać! :-)

Wy tak na powaĹĽnie? O_o

Musisz sobie sam odpowiedzieć na to pytanie :-)

A.

Data: 2011-04-14 13:57:03
Autor: ...::QRT::...
Kask fullface i 13 szwów
Dnia Thu, 14 Apr 2011 13:43:27 +0200, CeZ__134 napisał(a):

[...]

a to nie było tak ze on tym kaskiem zahaczył? Ze gdyby jechał bez to by nie zahaczył? I tak mi sie wydaje ze wła¶ciwie to chyba ten pękaj±cy kask mu twarz
poharatał? :P

Data: 2011-04-14 14:04:50
Autor: kml
Kask fullface i 13 szwów

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomo¶ci news:p6dypfl1eeo6

a to nie było tak ze on tym kaskiem zahaczył?

Nie, jechał w przechyle i "położył się" na drzewo uderzaj±c na wysoko¶ci skroni w pień. Nie wiem czy nie załapał się na końcówkę po obciętej gałęzi, która wbiła się w miejscu siatki wentylacyjne na szczęce. Bior±c pod uwagę typ kasku i producenta oraz stan po po uderzeniu to uważam, że po takim drzewnięciu kolo mógłby mieć bardzo poważny problem a nie 13 szwów na twarzy.

Data: 2011-04-14 16:42:31
Autor: Kamil
Kask fullface i 13 szwów
On 14/04/2011 12:57, ...::QRT::... wrote:
[...]

I pewnie jeszcze o brzozę, a brzoza stoi cała. Proponuję powołać komisję!

Kamil

Kask fullface i 13 szwów