Kask fullface i 13 szwów

Data: 2011-04-14 14:19:31
Autor: Krzysztof Naworyta
Kask fullface i 13 szwów
Alfer_z_pracy wrote:
| "My crash - destroyed TLD D3 and 13 stitches in my face"
|
| http://vimeo.com/19906121
|
| Bez komentarza własnego bo znowu ktoś zarzuci że flejma kaskowego chcę
| wywołać. Po prostu wrzucam to, co mi wpadło podczas serfowania, każdy
| oceni sobie filmik po swojemu.

IMHO to nie jest filmik, który miałby wywoływać jakiegoś flejma...
Jak się uprawia downhill, dirt i inne podobne, to idiotą można nazwać kogoś bez kasku.
Jak widać najczęściej jest to na dokładkę kask pełny. W tego rodzaju sportach (zjazdy i/lub "skakanki") jego uzycie jest i wskazane i jednocześnie jego ciężar czy kiepska wentylacja schodzą na dalszy plan.

Zupełnie inaczej sprawa wygląda w pozostałych rodzajach sportów rowerowych czy w jeździe czysto rekreacyjnej.

--
KN

Data: 2011-04-14 16:05:16
Autor: Wojtek Sobociński
Kask fullface i 13 szwów
W dniu 2011-04-14 14:19, Krzysztof Naworyta pisze:
Alfer_z_pracy wrote:
> [...]

IMHO to nie jest filmik, który miałby wywoływać jakiegoś flejma...
Jak się uprawia downhill, dirt i inne podobne, to idiotą można nazwać kogoś

Dokładnie tak.

Jak widać najczęściej jest to na dokładkę kask pełny. W tego rodzaju
sportach (zjazdy i/lub "skakanki") jego uzycie jest i wskazane i
jednocześnie jego ciężar czy kiepska wentylacja schodzą na dalszy plan.

Kłopot z ciężkim kaskiem to już raczej przeszłość. Kask do motocrossu Airoh waży chyba 890g a Deviant Carbon speca 970 (i wygląda na bardzo dobrze wentylowany).

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-04-14 16:28:33
Autor: kml
Kask fullface i 13 szwów

Użytkownik "Wojtek Sobociński" <sobos6@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:io6utc$45l$1inews.gazeta.pl...

Kłopot z ciężkim kaskiem to już raczej przeszłość. Kask do motocrossu Airoh waży chyba 890g a Deviant Carbon speca 970 (i wygląda na bardzo dobrze wentylowany).

http://endurorider.pl/2007/12/casco-viper/ 524 gramy. Owszem, nie jest to FF sensu stricte, ale posiada szczękę dopinaną i z wentylacją nie ma problemó :)

http://Endurorider.pl
13/04/2011 Rowerowy stojak serwisowy - jaki kupić?

Kask fullface i 13 szwów