Kask i spodnie do zabytka - jaki wybór...?

Data: 2009-04-30 11:26:15
Autor: Swiety Jimmie
Kask i spodnie do zabytka - jaki wybór...?
falco <mfalco@wp.pl> napisał(a):
Co do spodni, to ze skóry jest obowiązkowa Ramonezka i skórzany płaszcz, ale spodnie skórzane nie... bardzo mi leżą... tekstylne wyglądają zbyt nowocześnie czy mam zostać przy jeansach lub bojówkach...? ;)

Używam Rev'it Tribe, http://www.revit.eu/catalogue/ , str 114. I jestem bardzo zadowolony.
W ofercie Modeki też coś podobnego widziałem. Pozdr,
Swiety Jimmie, Lodz
IMZ "Mephisto" & XL "Black Peanut"
www.jimmie.motocykle.org

Data: 2009-04-30 21:57:09
Autor: falco
Swiety Jimmie pisze:

Używam Rev'it Tribe, http://www.revit.eu/catalogue/ , str 114. I jestem bardzo zadowolony.
W ofercie Modeki też coś podobnego widziałem.

Dziękuję przejrzę sobie dokładnie po majówce, mam nadzieję, że też coś sobie wybiorę.

--
(Po)zdrówka! falco
Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT

Kask i spodnie do zabytka - jaki wybór...?