Kask i spodnie do zabytka - jaki wybór...?

Data: 2009-04-30 23:31:31
Autor: wojkop
Kask i spodnie do zabytka - jaki wybór...?
Hej,
.... Czy znacie firmy, które produkują nowoczesne kaski z szybką, ale
wyglądające retro...?

Oczywiście Nr1 to Davida: http://www.davida.co.uk/type.php?id=speedster

Problem tylko w tym, ze cena kasku pewnie przekroczy wartość twego motocykla...

Data: 2009-05-01 00:31:10
Autor: falco
wojkop pisze:

Oczywiście Nr1 to Davida: http://www.davida.co.uk/type.php?id=speedster

O! Widzisz, to jest dokładnie to o czym myślałem, czyli jednak warto pytać na Preclu... ;)

Problem tylko w tym, ze cena kasku pewnie przekroczy wartość twego motocykla...

hmm... przymknę oko na ten docinek... ;)
Szukam i szukam "best price" na www, ale nie mogę namierzyć, może to z nocnego zmęczenia, poszukam na spokojnie za dnia.

P.S. Jak dla mnie zabytkowe maszyny (auta i motocykle) są wartością samą w sobie... ;)
Podobnie odrestaurowane Jawy jak SenNa... na serwisach aukcyjnych osiągają ceny 4 cyfrowe z tłustą cyfrą z przodu, więc może wyda... ;)

--
(Po)zdrówka! falco
Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT

Data: 2009-05-01 10:04:16
Autor: wojkop
Kask i spodnie do zabytka - jaki wybór...?

hmm... przymknę oko na ten docinek... ;)

Wybacz jesli to tak zabrzmialo. Naprawde nie chcialem byc zlosliwy, choc
rzeczywiscie mozna to tak odczytac. Tez kocham klasyke. problem w tym, ze Davida
jako firma z kultowym znaczkiem ma ceny kosmiczne, przynajmniej dla mnie -
nieosiagalne. Co do spodni - to oczywiście LeviS model 501 i do tego "Ramoneska"
wzorowana na modelu 601 firmiy Schott NYC. Cos na ten temat znajdziesz na mojej
prywatnej stronie:
http://www.rockers.webd.pl/articles.php?article_id=8

a tu o kaskach:
http://www.rockers.webd.pl/articles.php?article_id=35

A firme Jawa szanuje i zawsze bede szanowal!

Pozdr! wojkop

rockers.webd.pl

Data: 2009-05-04 18:26:32
Autor: falco
wojkop pisze:

[...]

Spoko, nic się nie stało, na końcu była mrugająca "emotka". ;)
Powoli przeglądam różne oferty, to fakt, że ceny bywają kosmiczne, dlatego warto szukać, pytać, korzystać z doświadczenia innych, którzy już przetarli nie jeden szlak... ;)

a tu o kaskach:
http://www.rockers.webd.pl/articles.php?article_id=35

Ciekawa lektura, poszperam sobie więcej... ;)
Dziękuję!

A firme Jawa szanuje i zawsze bede szanowal!

Cieszę się! ;)
Ja uwielbiam sytuacje, gdy przechodząc koło mojego garażu zagadują rozmową mocno zaawansowani wiekiem dziadkowie, którzy zaczynają opowiadać gdy za młodu sami ujeżdżali podobne Jawy, a także rasowe Junaki, SHLki czy popularne WSK i Fumki... ;)

Do dziś pamiętam, gdy jeden z dziadków z mocnym podekscytowaniem powiedział - "Panie wtedy jak ktoś miał Jawę to był ktoś!" ;)
Tylko szkoda, że tak mało jest ich w PL...