Kask odbiera życie...

Data: 2010-06-27 14:07:59
Autor: kml
Kask odbiera życie...

Użytkownik "BoDro" <bolek@lolek.pl> napisał w wiadomości news:i073re$6et$1inews.gazeta.pl...
...prawie :-)

Byłem na dworcu kolejowym. Powiesiłem kask na kierownicy, bo nie chciało mi się ściągać plecaka, by orzecha do niego przytroczyć. Podjeżdża pociąg. Zanim doszedłem do wagonu "dla podróżnych z dużym bagażem", wszyscy podróżni wsiedli. Oprócz mnie :-). Chwytam rower, wrzucam do korytarza i nagle orzech zsuwa się z kiery i ląduje przy kołach wagonu, od strony wnętrza torowiska. O k...a! Istnieje domniemanie, że ciuchciąg zaraz ruszy, bo był lekko opóźniony, ale szkoda czajnika. Ryzykuję i nurkuję między peron a tory... Na szczęście pociąg nie ruszył...:-)

To co zrobiłeś było GŁUPIE. BARDZO GŁUPIE. Od tego jest obsługa pociągu żeby unikać takich sytuacji.

Hańba Ci.

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Kask odbiera życie...