Kask rowerowy

Data: 2017-08-13 20:38:29
Autor: Jacek
Kask rowerowy
Jest pomysł, żeby kupić jako prezent kask rowerowy.
Ma to być dla faceta lat 22, który jeździ głownie szosą.
Doradźcie, co teraz się w tym temacie nosi na głowie, żeby było dobre, w granicach cenowych 100 zł (max 200).
Jacek

Data: 2017-08-13 22:25:37
Autor: Prot Ogenes
Kask rowerowy
On 2017-08-13 20:38, Jacek wrote:
[...]

Zrewidujecie pomysł. Ja przymierzyłem conajmniej kilka modeli zanim trafiłem coś co leżało mi porządnie na baniaku.
Może łatwiej będzie kupić coś z akcesoriów niezależnych od fizjonomii pacjenta ;-)

pozdr
Prot

Data: 2017-08-14 10:30:54
Autor: abn140
Kask rowerowy

pozdr
Prot
karta podarunkowa do sklepu gdzie jest takie cos i mozna mierzyc wiele sztuk...

Data: 2017-08-14 13:21:13
Autor: Prot Ogenes
Kask rowerowy
On 2017-08-14 10:30, abn140 wrote:

pozdr
Prot
karta podarunkowa do sklepu gdzie jest takie cos i mozna mierzyc wiele
sztuk...

Chyba jednak nie o kartę podarunkową pytał autor...

pozdr
Prot

Data: 2017-08-14 15:03:33
Autor: ąćęłńóśźż
Kask rowerowy
Odpowiedź brzmiała: nie da się kupić dobrze pasującego kasku bez mierzenia na własnym łbie.

-- -- -
Chyba jednak nie o kartę podarunkową pytał autor.

Data: 2017-08-14 21:10:52
Autor: Jacek
Kask rowerowy
W dniu 13.08.2017 o 22:25, Prot Ogenes pisze:

[...]

Słuszna uwaga. Stanęło na tym, że obdarowany sam sobie dobierze. Niespodzianki z prezentem w tym układzie nie będzie, ale unikniemy ryzyka, że się kupi coś, co nie pasuje.
Jacek

Kask rowerowy