Kask roweroy z Lidl-a: co sadzicie?

Data: 2012-08-23 11:33:47
Autor: Darian
Kask roweroy z Lidl-a: co sadzicie?
Dzisiaj w Lidlu widzialem kask rowerowy
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-E83367DA-928F577F/lidl_pl/hs.xsl/index_29383.htm
Czy ktos ma moze jakas opinie o tym produkcie?
Warto za niecale 50 pln kupic takie cos na glowe?

Nie jezdze zawodowo a do tej pory nic nie wozilem na glowie.

Data: 2012-08-23 12:10:03
Autor: atm
On 2012-08-23 11:33, Darian wrote:
[...]

Obejrzalem z ciekawosci, niestety w mojej okolicy rozmiar L/XL byl tylko w kolorze bialawym wiec juz na dziendobry zakup odpadl.
Poza tym niezbyt przypadlo mi do gustu gabkowe wykonczenie wewnatrz.

Data: 2012-08-23 03:44:45
Autor: rmikke
On Thursday, August 23, 2012 12:10:03 PM UTC+2, atm wrote:
On 2012-08-23 11:33, Darian wrote:

> [...]

Poza tym niezbyt przypadlo mi do gustu gabkowe wykonczenie wewnatrz.

Na Grochowie były czarne L/XL. Nawet wchodziły mi na baniak
(a wiele markowych kasków nie chce - łeb mi za szeroki urósł).

Data: 2012-08-23 13:31:41
Autor: Michoo
On 23.08.2012 12:10, atm wrote:
On 2012-08-23 11:33, Darian wrote:
[...]

Jak czujesz potrzebę posiadania kasku to tak.

Obejrzalem z ciekawosci, niestety w mojej okolicy rozmiar L/XL byl tylko
w kolorze bialawym wiec juz na dziendobry zakup odpadl.
Ja dzisiaj upolowałem przed pracą ostatni czarny na dużą głowę.
(Chociaż białe z szarymi liniami też wyglądały w sumie dobrze.)

Poza tym niezbyt przypadlo mi do gustu gabkowe wykonczenie wewnatrz.

Kask wg mnie super-wygodny. Pokrętło pozwala łatwo dostosować czy do opaski, czy kominiarki zależnie od pogody, wyściółka miękka i łatwa w czyszczeniu. W porównaniu do poprzedniego modelu lampka nie siedzi na pokrętle regulacji, powiększone też są tylne otwory wentylacyjne.

Michoo

Data: 2012-08-23 16:01:48
Autor: Piotr D29-6/21
On 2012-08-23 12:10, atm wrote:
Obejrzalem z ciekawosci, niestety w mojej okolicy rozmiar L/XL byl tylko
w kolorze bialawym wiec juz na dziendobry zakup odpadl.
Poza tym niezbyt przypadlo mi do gustu gabkowe wykonczenie wewnatrz.

Co jest nie tak z białym? bo kupiłem :P

Data: 2012-08-23 16:42:42
Autor: atm
On 2012-08-23 16:01, Piotr D29-6/21 wrote:
On 2012-08-23 12:10, atm wrote:
[...]

To znaczy, ze nie masz roweru czarno-czerwonego, nie zrozumiesz ;]

Data: 2012-08-23 22:42:10
Autor: D@w!d J@$
W dniu 2012-08-23 11:33, Darian pisze:
[...]

a świecidelka... warto?

Data: 2012-08-23 15:39:51
Autor: rmikke
On Thursday, August 23, 2012 10:42:10 PM UTC+2, D@w!d J@$ wrote:
> [...]

> Warto za niecale 50 pln kupic takie cos na glowe?

> Nie jezdze zawodowo a do tej pory nic nie wozilem na glowie.

Pisałem w wątku obok. Moim zdaniem, za te pieniądze, jak najbardziej warto.

Data: 2012-08-24 09:41:32
Autor: Darian
Kask roweroy z Lidl-a: co sadzicie?
Pisałem w wątku obok. Moim zdaniem, za te pieniądze, jak najbardziej warto.

kupilem. Chociaz musialem odwiedzic 2 lidle bo w jednym byly tylko malutkie rozmiary.
Generalnie jest ok (lekki, jest siatka przeciw owadom, daszek)
Poszukalem w necie troche informacji i ten speq to submarka jakiegos zacnego producenta (cratoni).
3 lata gwarancji, cena ok - czego chciec wiecej.

ps. Chce isc za ciosem i zastanawiam sie czy cos jeszcze ze sprzetu rowerowego warto kupic?
Co sadzicie o lampkach, pompce albo odziezy?

Data: 2012-08-24 04:12:03
Autor: rmikke
On Friday, August 24, 2012 9:41:32 AM UTC+2, Darian wrote:
> [...]

ps. Chce isc za ciosem i zastanawiam sie czy cos jeszcze ze sprzetu rowerowego warto kupic?

Co sadzicie o lampkach, pompce albo odziezy?

Obok jest watek Lidl 23.08, czy jakoś tak...

Kask roweroy z Lidl-a: co sadzicie?