Kask semi full face - jest cos takiego

Data: 2009-09-17 22:33:10
Autor: mocniak
Kask semi full face - jest cos takiego
Użytkownik raviz napisał:
Witam
Samochod zajechal mi droge, wyhamowalem ale i tak zaliczylem glebe a wlasciwie asfalt, szlifujac go szczeka przy ok 30km/h.

I co? Kierowca pewnie uciekł?

Nie wiem kiedy ludzie się nauczą, że bezpieczniej już zajebać w taki samochód, niż robić otb łamiąc kark.

--
Mocniak

Data: 2009-09-17 22:45:46
Autor: raviz
Kask semi full face - jest cos takiego

I co? Kierowca pewnie uciekł?

Nie wiem kiedy ludzie się nauczą, że bezpieczniej już zajebać w taki samochód, niż robić otb łamiąc kark.

Pierwszy raz w zyciu spotkalem sie z taka uczynnoscia i uprzejmoscia doslownie wszystkich, gdyby nie fakt, ze dosc obficie lala sie krew z rozcietej skory na szczece i mocno bujal sie zab cala systuacja bylaby przyjemnoscia ;) Kierowca sie przyznal przed policja, bedzie mial sprawe w sadzie, jest swiadek, ktory zrobil zdjecie jak stal samochod po wypadku i w razieczego jest chetny zeznawac. Teraz sie kuruje, strupy zaczynaja ladnie odpadac, niedlugo jade na zdjecie szwow ze szczeki. No i zaczal wlasnie chodzic za mna taki kask - chce cos przewiewnego i jesli nawet bedzie jednorazowe to trudno, nie stac mnie na utratepozostalych zebow, nie wspominajac juz, ze nastepnym razem moze skonczyc sie gorzej. Ogolnie jezdze XC, lubie szybsze zjazdy, czesto na szlakach sa galezie, kamienie itp Podczas spokojniejszych, bardziej krajoznawczych wypadow odpinalbym szczeke albo bralbym inny kask.

Kask semi full face - jest cos takiego