[SPAM] Kask sprzedam tanio. Nufka sztuka niesmigany.

Data: 2011-09-12 08:56:57
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
[SPAM] Kask sprzedam tanio. Nufka sztuka niesmigany.
http://allegro.pl/kask-g-mac-futura-nowy-czarny-m-ka-krakow-i1808553588.html

Specjalnie dla precli zwyzka (trzeba sie powolac "ja sprecli"), a dla Grzybola lupiez w spreju gratis.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-09-12 13:12:49
Autor: Grzybol
[SPAM] Kask sprzedam tanio. Nufka sztuka niesmigany.
Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <tu_nick@riders.pl> napisał w wiadomo¶ci
http://allegro.pl/kask-g-mac-futura-nowy-czarny-m-ka-krakow-i1808553588.ht
ml Specjalnie dla precli zwyzka (trzeba sie powolac "ja sprecli"), a dla Grzybola lupiez w spreju gratis.

fszyciu bym takiego kuwna nie założył na swój stary pusty łeb:-)

--
Grzybol

Data: 2011-09-12 20:32:04
Autor: Don Pedro
[SPAM] Kask sprzedam tanio. Nufka sztuka niesmigany.
http://allegro.pl/kask-g-mac-futura-nowy-czarny-m-ka-krakow-i1808553588.html

Nie wstyd Ci tu sprzedawać kaski poniĆŒej 1500 PLN/szt.?

Pozdr
DP

Data: 2011-09-13 08:08:08
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
[SPAM] Kask sprzedam tanio. Nufka sztuka niesmigany.
Don Pedro napisaƂ(a):
Nie wstyd Ci tu sprzedawać kaski poniĆŒej 1500 PLN/szt.?

Ale dla precli to wlasnie za 1500 bedzie.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

[SPAM] Kask sprzedam tanio. Nufka sztuka niesmigany.