Kask we Wrocławiu

Data: 2012-02-26 14:38:53
Autor: janku
Kask we Wrocławiu
Czy możecie polecić jakiś sklep we Wrocławiu z dużym wyborem

może moto-akcesoria (Karkonoska 59B) ?
albo motozona (Ślężna 78) ?  piszą, że są odziałem olek moto,
więc może też jakiś wybór garnków mają na stanie

--
pozdr
janku

Data: 2012-02-27 15:44:39
Autor: Yogi\(n\)
Kask we Wrocławiu
Użytkownik "janku"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jidclm$bap$1@inews.gazeta.pl...

Czy możecie polecić jakiś sklep we Wrocławiu z dużym wyborem

może moto-akcesoria (Karkonoska 59B) ?
albo motozona (Ślężna 78) ?  piszą, że są odziałem olek moto,
więc może też jakiś wybór garnków mają na stanie

OK, dzięki,  sprawdzę oba, bo właśnie w tych okolicach będę.

--
Yogi(n)

Data: 2012-03-01 13:23:11
Autor: Yogi\(n\)
Kask we Wrocławiu
Użytkownik "Yogi(n)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f4b96d6$0$26687$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Cóż, byłem w obu, kasku nie kupiłem. Na plus - bardzo dobra obsługa, miła i kompetentna. Na minus - brak kasków w moim rozmiarze ;-( I w jednym i w drugim mieli po jednym kasku który wlazł na mój łeb - pierwszy był półotwarty, czyli nie taki o jaki chodziło, drugi kosztował ponad dwa kafle, niestety  za dużo o jakieś 50% ;-(
W motozonie wybór raczej średni, to znaczy wystawione mają niewiele, ale na zapleczu coś tam było, więc gość się "nagonił". Na Karkonoskiej wybór ze trzy razy większy, ale w zasadzie trzy albo cztery firmy - wszystko w r rozmiarach dla dzieci i niewielkich kobiet.

--
Yogi(n)

Kask we Wrocławiu