Kask z Lidla (zdjęcia)

Data: 2012-03-30 13:09:56
Autor: Mariusz Wozniak
Kask z Lidla (zdjęcia)
Użytkownik "Arbiter" <niemam@hotmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jl2anu$r6o$1@inews.gazeta.pl...
Co sądzicie o tym orzeszku?

Kupilem jako zapas. Generalnie szalu nie ma, glosny jest jak cholera i jakis taki hmm... delikatny, ciagle mam wrazenie, ze sie zawiasy polamią. To jest prawie dokladnie to samo, co Naxa szczekowa, tyle ze pare zlotych taniej.

Czy da sie waszym zdaniem kupić coś lepszego w cenie 300PLN?

Chocby BOX BZ-1 Oxforda.

X.

Data: 2012-04-03 17:00:41
Autor: Malenstfo
Kask z Lidla (zdjęcia)

Użytkownik "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth-eu.org> napisał w wiadomości news:jl44a7$lhs$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rozejrzyj sie za kaskami LS2 - mieszcza sie w tym przedziale cenowym ale jakoscia bija je na glowe.
Jezdzilem kiedys w LS2 Shogun - srodek byl super, wypinany do prania, z bleda, 4 gwiazdki w testach sharpa - jedyna wada bylo to ze troche parowal ale sprawa zalatwila folia fogcity i moglby byc cichszy.

pozatym super
Mariusz

Kask z Lidla (zdjęcia)