Kaski NAXA - jak oceniacie

Data: 2009-05-12 07:22:11
Autor: Marcin Narzynski
Kaski NAXA - jak oceniacie
Czy kaski tego producenta warte są rozważenia?
http://www.naxa.pl/index.php?section=helmets

Jak prezentuje się u niego stosunek jakości do ceny?

Data: 2009-05-12 07:12:11
Autor: Radarro
Kaski NAXA - jak oceniacie
Marcin Narzynski <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> napisał(a):
Czy kaski tego producenta warte są rozważenia?
http://www.naxa.pl/index.php?section=helmets

Jak prezentuje się u niego stosunek jakości do ceny?

Mam Ci ja taki garnuszek, model F1, albo jakiś ciut starszy, ale podobny i w nim latam codziennie. Po zmianie ze zużytego starego Caberga jest bardzo OK. Kupiłem przezroczystą szybę, bo oryginał był ciemny, dostałem nosek, deflektor i pokrowiec.

Wady - cieżki, paruje dosyć mocno, po ponad roku latania przedni plastik nawiewu gdzieś sie wyłamał i trza go co jakis czas poprawiać ręcznie. No i zatrzask zapinający nie zawsze łatwo i intuicyjnie sie odpina. To uważam za największa niedoróbkę.

Zalety - cichy, wyjmowane boczki i tylko boczki.  No i niezparzeczalnie cena. Szyba dosc odporna na rysy (kilka razu zdarzyło sie go upuścić). Dosyć dobra aerodynamika (ale też mam szybę turystyczną, nie wiem jak to by było na sporcie).

Uwagi - dziwna rozmiarówka - Caberga miałem M-kę, a tu po dosłownie niewielkich początkowych trudach noszę S-kę, a łeb mam raczej normalny, nie jakis mikro. Po wizycie na bajzlu, jak zobaczyłem ilosc ludzi oblegająca ich stanowisko, to pomyślałem sobie, że ktoś niezły interes na tym zrobił, wchodząć na rynek z tymi skorupami :)

Jak dla mnie w tej cenie bardzo dobra alternatywa. Pzdr,
Radek

Data: 2009-05-12 09:59:29
Autor: huck
Kaski NAXA - jak oceniacie
moge potwierdzic
że szybki faktycznie mało sie rysuja tzn. brak najbardziej wkurwiajacych drobnych rysek od przecierania szybki rekawica
huck

Data: 2009-05-12 08:19:56
Autor: zbigi
Kaski NAXA - jak oceniacie
Marcin Narzynski napisał(a):
Czy kaski tego producenta warte są rozważenia?
http://www.naxa.pl/index.php?section=helmets

Macalem na ostatnim bajzlu

Jak prezentuje się u niego stosunek jakości do ceny?

Adekwatnie :)

Data: 2009-05-12 09:58:16
Autor: Spider A.J.
Kaski NAXA - jak oceniacie

"Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote

Jak prezentuje się u niego stosunek jakości do ceny?

Chinszczyzna, ale przynajmniej wyglada
na dosc dobrze wykonana. Co do samej skorupy
obawiam sie ze nie znajdziesz danych.
Atest ma wiec zdaje sie ze cos tam chroni.
Mysle ze cena jest po prostu adekwatna do jakosci.
Macalem to to w sklepie i stwierdzilem, ze jednak
kocham moja dziewczyne.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-12 10:02:03
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Kaski NAXA - jak oceniacie
Spider A.J. napisał(a):
Macalem to to w sklepie i stwierdzilem, ze jednak
kocham moja dziewczyne.

nierozumiem... ze niby lepiej sie maca baby?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-12 10:13:34
Autor: Spider A.J.
Kaski NAXA - jak oceniacie

"Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote

Macalem to to w sklepie i stwierdzilem, ze jednak
kocham moja dziewczyne.
nierozumiem... ze niby lepiej sie maca baby?

Jakbym napisal, ze kocham chlopaka, bylo by latwiej?
:-)

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-12 11:27:34
Autor: Easy
Kaski NAXA - jak oceniacie

Użytkownik "Spider A.J." <neolith@toWywal.gmx.net> napisał w wiadomości news:gubabg$9ei$1wueska.motocykle.org...

[...]

moze i chinszczyzna, ale robiona u nas ;)

Kupiłam mojemu młodemu taki na trike i jak do tej pory w nim jezdzi. Ma wersje otwarta z duża szyba. Jedyna wada jaka zauwazył jak na razie, to ze po poł roku lightowego jezdzenia opuszcza sie o kilka mm blenda. w jego przypadku jest to o tyle wkurzajace ze zatrzymuje sie dokładnie na linii wzroku.
Cena jak najbardziej fajna i na pewno wsrod tylko tanich skorup, które miałam okacje ogladac, macac i przymierzac wypada najlepiej. Lepiej nawet niż louisowe MTR moim zdaniem ( choc i tak to jedna półka).

Ja przymierzam sie do kupienia szczekowca, bo mój caberg sie juz nieco wysłużył.. ale to jak przestane byc bezrobotna ;)

--
Easy
Zielona Dziura

Data: 2009-05-12 02:53:12
Autor: jeszua
Kaski NAXA - jak oceniacie
On 12 Maj, 11:27, "Easy" <e...@motocykle.nospam.org> wrote:
moze i chinszczyzna, ale robiona u nas ;)

chyba naklejka...

On 12 Maj, 09:58, "Spider A.J." <neol...@toWywal.gmx.net> wrote:
Macalem to to w sklepie i stwierdzilem, ze jednak
kocham moja dziewczyne.

mniej wiecej taka sama mam opinie  ;>

BTW padlo kiedys pytanie, coby zrobic na portalu test porownawczy
takich najtanszych kaskow - ludzie szukaja jakby tu wydac 1,5zl mniej
na garnek, non-stop zapytania o cos takiego... odpowiedz naszego szefa
ekipy testowej byla mniej wiecej "a kto w tym bedzie jezdzil? bo ja
sie nie odwaze"

a ze ruch w interesie? wystarczy popatrzec na zapytania ludzi
wsiadajacych na motocykle: co drugi twierdzi, ze wydawanie paru stowek
(>5-6) na kask to strata kasy. jak traktuja kask jako obowiazkowa
fanaberie, to efekty widac w poziomie sprzedazy takiego chlamu
powtorze: mialem to-to w rekach, razem z identycznymi wyrobami chrl o
odmiennych naklejkach, i za nic w swiecie nie odwazylbym sie w tym
jezdzic
--
jeszua
ck krakoff

Data: 2009-05-12 12:08:55
Autor: huck
Kaski NAXA - jak oceniacie [dlugie jest]

Uzytkownik <jeszua@gmail.com> napisal w wiadomosci news:30e01ef1-bdc7-43d0-b37d-6536be6e2790b1g2000vbc.googlegroups.com...
/.../
[...]
tyyyy........ to my wszyscy co jezdzom motocyklielami od 25 lat to jakies
brejwharty jestesmy no nie
przypominma ze kiedys nie bylo specjalnego wyboru bella cobra i vento -no vento to byl full lans
taki tekst mi sie przypomnial pewnie byl ze 100 razy ale jest niezly

""Jesli jako dzieci albo mlodzi ludzie zyliscie w latach 40; 50; 60 i
70-tych XX wieku - nie mozecie dzis uwierzyc, ze w ogóle mogliscie przezyc!

Dlaczego? A dlatego, ze:

- jako dzieci siedzielismy w samochodach bez pasów bezpieczenstwa i
poduszek powietrznych

- nasze lózeczka pomalowane byly farbami o krzykliwych kolorach, pelnymi
kadmu i olowiu (o rozpuszczalnikach nie wspomne...)

- buteleczki z lekarstwami i innymi (nie)bezpiecznymi chemikaliami z
"Wyborowa" na czele daly sie przeciez bez trudu otworzyc a ciekawosc to
przeciez cecha dzieci i mlodziezy, prawda?

- drzwi i szafki w kuchni i lazience byly stalym niebezpieczenstwem dla
kazdego z nas, zwlaszcza, ze nikt nie slyszal o zamkach
anty-dzieciecych...

- do jazdy na rowerze nikt w zyciu nie wlozyl kasku ochronnego (podobnie
na nartach albo wrotkach)

- wode pilo sie z kranu a nie hermetycznych butelek i tym temu
podobnych...

- pierwsze samochody budowalismy z pudel albo skrzynek po kartoflach i
podczas jazdy z górki stwierdzalo sie, ze sie zapomnialo o hamulcach...

- rano wychodzilismy z domu by pójsc sie pobawic, musielismy wrócic
wtedy, kiedy zapalaly sie pierwsze latarnie - nikt nie wiedzial gdzie
nas nosi,
bo nikt nie mial przy sobie komórki a sprawne budki telefoniczne mozna bylo
policzyc na palcach jednej reki (zreszta i tak nikt nie nosil grosza przy
sobie...)

- czlowiek sie kaleczyl, lamal kosci, wybijal zeby i nikt nikogo z tego
powodu nie skarzyl do sadu; sami bylismy sobie winni...

- jedlismy keksy, czekolade (czesto czekoladopodobna), chleb grubo
posmarowany maslem, kielbase, kartofle, skwarki i Bóg wie jeszcze co - i co?
- i nikt nie byl przesadnie gruby...

- pilismy w grupie z jednej butelki i nikt od tego nie umarl...

- nie mielismy: playstation, nintendo, x-box, gier video, 60 programów w
telewizji, kaset video, dvd, surround sound, wlasnego telewizora,
komputera

- po prostu wychodzilismy z domu i spotykalismy ich na ulicy, bez
telefonowania i umawiania sie, bez wiedzy rodziców (oni nie musieli nas
przywozic i odwozic) - jak to bylo mozliwe?

- wymyslalismy zabawy z kijem i kamieniem, jedlismy ziemie, dzdzownice i
temu podobne - i co? - przepowiednie tez sie nie sprawdzily - robaki nie
zyly w naszych zoladkach a kijami nie wylupalismy rówiesnikom zbyt wielu
oczu...

- gdy przyszywany wujek wzial nas na kolana to nikt sie nie doszukiwal pedofilstwa

- niektórzy z nas nie byli tak sprytni i przepadali na egzaminach albo
powtarzali klase i nikt nie zwolywal z tego powodu kryzysowych
nauczycielskich narad...

-pilismy wode z sokiem z saturatora, ze szklanki, która byla tylko oplukiwana przez 1 sekunde.

-przed blokiem mozna bylo spotkac kazdego i gralo sie w klasy, w gume, w chowanego, czy w podchody. Codzienie wracalo sie do domu z nowymi ranami czy sincami na nogach i rekach od chodzenia po drzewach.

-gdy my dorastalismy nie uzywalo sie slowa "alergia". Po prostu nie znalismy takiego slowa.

- Co sprytniejsi z zacieciem ciesielskim budowali domki na drzewach :)

- robilismy baczki z kapsla po wódce, cukru i saletry - ale byla frajda!

-szpanowalo sie resorakami Matchboxa albo gralo w kapsle, w noge przy kazdej okazji
- jezdzilo sie autostopem i nikomu nie przyszlo do glowy, ze cos takiego
moze sie bardzo marnie skonczyc...

/.../ "

Data: 2009-05-12 03:28:16
Autor: artur.zabronski
On 12 Maj, 12:08, "huck" <280...@wp.pl> wrote:

[...]

Zauważ tylko że X lat temu motocykle nie rozwijały takich prędkości
jak teraz, ruch na drogach też był mniejszy.

--
Artur

Data: 2009-05-12 10:52:19
Autor: masti
Kaski NAXA - jak oceniacie [dlugie jest]
Dnia pięknego Tue, 12 May 2009 03:28:16 -0700, osobnik zwany
artur.zabronski wystukał:

[...]

zJawą jeździłem z podobnymi prędkościami co teraz, tylko w szortach i kasku Belli co miał blachowkręt jako zawias do szybki. Co wyszło jak go rozbierałem. brrr....

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-05-12 03:58:38
Autor: artur.zabronski
On 12 Maj, 12:52, masti <g...@to.hell> wrote:
> [...]

zJawą jeździłem z podobnymi prędkościami co teraz, tylko w szortach i
kasku Belli co miał blachowkręt jako zawias do szybki. Co wyszło jak go

A w ile sekund rozwijałeś zJawą 140km/h? :-) Ja wiem, że teraz tak
można tłumaczyć - bo kiedyś się... Ale chętnie bym zobaczył jakieś
testy bezpieczeństwa kasków Bella, tych z chin i jakichś markowych.

--
Artur

Data: 2009-05-12 13:15:27
Autor: newrom
Kaski NAXA - jak oceniacie [dlugie jest]
On Tue, 12 May 2009 03:58:38 -0700 (PDT), artur.zabronski@gmail.com
wrote:

A w ile sekund rozwijałeś zJawą 140km/h? :-)

A jakie to ma znaczenie ? Jak juz osiagniesz to masz, na kask i baniak
nie ma wplywu czy sie rozpedzales godzine czy 2 sek.

Ale chętnie bym zobaczył jakieś
testy bezpieczeństwa kasków Bella, tych z chin i jakichś markowych.

poszukaj w archiwum, niekoniecznie o belli ale o jakichs tanich i
bardzo drogich kaskach bylo.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-12 12:18:10
Autor: Easy

Użytkownik "huck" <280kph@wp.pl> napisał w wiadomości news:gubide$24b$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

to wiem dlaczego zyje ;)
mój tato jako były kierowca rajdowy miał odruch zapinania pasów. Zonie tez kazał
No poduszek faktycznie nie miał...

- nasze lózeczka pomalowane byly farbami o krzykliwych kolorach, pelnymi
kadmu i olowiu (o rozpuszczalnikach nie wspomne...)
ja miałam w kolorze drewnianym ;)

 drzwi i szafki w kuchni i lazience byly stalym niebezpieczenstwem dla
kazdego z nas, zwlaszcza, ze nikt nie slyszal o zamkach
anty-dzieciecych...

moja mama zwiazywała dwie rączki szafek kawałkiem tasiemki ;) działało

- wode pilo sie z kranu a nie hermetycznych butelek i tym temu
podobnych...
ale tamta woda miała smak;) dzis nie ma.

- jedlismy keksy, czekolade (czesto czekoladopodobna), chleb grubo
posmarowany maslem, kielbase, kartofle, skwarki i Bóg wie jeszcze co - i co?
- i nikt nie byl przesadnie gruby...

no masła nigdy nie lubiłam.. za to miodnik tak ;)

- pilismy w grupie z jednej butelki i nikt od tego nie umarl...
ale wycierało sie szyjke ;)

no...

A Naxa sa fajne.
dalej bede twierdzic ze przy duzym uderzeniu nic nie pomoze a przy stostunkowo niewielkim da rade...

Data: 2009-05-12 13:21:54
Autor: newrom
Kaski NAXA - jak oceniacie
On Tue, 12 May 2009 02:53:12 -0700 (PDT), jeszua@gmail.com wrote:

On 12 Maj, 09:58, "Spider A.J." <neol...@toWywal.gmx.net> wrote:
Macalem to to w sklepie i stwierdzilem, ze jednak
kocham moja dziewczyne.

mniej wiecej taka sama mam opinie  ;>

kochasz dziewczyne Spidera ?

na garnek, non-stop zapytania o cos takiego... odpowiedz naszego szefa
ekipy testowej byla mniej wiecej "a kto w tym bedzie jezdzil? bo ja
sie nie odwaze"

Ja, wybierzcie mnie, dacie kaski i se bede w nich jezdzil. Pozniej wam
opowiem, a Wy se to zapiszecie.

odmiennych naklejkach, i za nic w swiecie nie odwazylbym sie w tym
jezdzic

A ja mam kask za 230 i w nim jezdze. Nawet atest ma.

pozdr
newrom

Data: 2009-05-12 21:09:39
Autor: zbigi
Kaski NAXA - jak oceniacie
jeszua@gmail.com napisał(a):
On 12 Maj, 09:58, "Spider A.J." <neol...@toWywal.gmx.net> wrote:
Macalem to to w sklepie i stwierdzilem, ze jednak
kocham moja dziewczyne.

mniej wiecej taka sama mam opinie  ;>

Hue, hue... :)

powtorze: mialem to-to w rekach, razem z identycznymi wyrobami chrl o
odmiennych naklejkach, i za nic w swiecie nie odwazylbym sie w tym
jezdzic

Przesadzasz Dzosz. :) Nie mow mi, ze zrezygnowalbys z jazdy motocyklem, gdyby nie stac cie bylo na kask warty od tysiaca wzwyz?
Wracajac do NAXA - jak juz pisalem, macalem toto i pod wzgledem bezpieczenstwa nie widzialem nic podejrzanego. Za to byly ciezkie i kiepsko dzialaly (nacisk oczywiscie polozylem na klapenhelmy, a w tych jest sporo elementow mechanicznych, ktore moga dzialac zachwycajaco, dobrze, poprawnie albo zle).
W rezultacie wybrany zostal przeceniony szczekowiec Streetfightera (tania marka wujka Louisa) w cenie ~200PLN. Wszystko bylo lepsze/dzialalo lepiej niz w NAXA (~270PLN), ktory mial tylko jedna przewage - blende p-sloneczna.

Nowy JanĂłw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2009-05-14 06:38:53
Autor: jeszua
Kaski NAXA - jak oceniacie
On 12 Maj, 21:09, zbigi <zbiegu...@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl>
wrote:
Hue, hue... :)

paaanie, tego kwiatu jest pol swiatu  ;)

Przesadzasz Dzosz. :) Nie mow mi, ze zrezygnowalbys z jazdy motocyklem,
gdyby nie stac cie bylo na kask warty od tysiaca wzwyz?

nie. poszukalbym jakiejs akceptowalnej oferty w dobrej wyprzedazowej
cenie; np. w ub roku nabylem w krakowskim salonie, kask (akurat na
skutra potrzebowalem) w cenie mniejszej niz polowe standardowej
polkowej wartosci i na dokladke taniej, niz tzw. prywatny import na
allegro. dalo sie bez siegania po naxe (BTW byl jeszcze tanszy niz ten
badziew). wiec moze bez demagogii: pomiedzy naxa i 1000zeta jest
jeszcze calkiem sporo mozliwosci

a moze kiedys znowu..?  ;)
--
jeszua
ck krakoff

Data: 2009-05-16 08:48:17
Autor: zbigi
Kaski NAXA - jak oceniacie
wrote:

[...]

No toc zupelnie podobna decyzje podjalem na ostatnim bajzlu. Obejrzalem polecana NAXE i... poszedlem szukac dalej. Ale _dokladnie_ w tym samym budzecie.

a moze kiedys znowu..?  ;)

Myslisz, ze Markowski bedzie chcial zrobic powtorke? :) No i, czy po doswiadczeniach z powrotu, bedziesz chcial jeszcze wsiasc ze mna do _mojego_ samochodu na takiej trasie? ;)
Nowy JanĂłw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2009-05-12 16:50:46
Autor: Spider A.J.
Kaski NAXA - jak oceniacie

"Easy" <easy@motocykle.nospam.org> wrote

Chinszczyzna, ale przynajmniej wyglada
na dosc dobrze wykonana.
moze i chinszczyzna, ale robiona u nas ;)

Aby na pewno? Bo czytalem gdzies na jakims forumie
posty pana wlasciciela firmy i on pisal ze chinskie
wiec moze wiesz cos lepiej?

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-12 19:44:43
Autor: Easy
Kaski NAXA - jak oceniacie

Użytkownik "Spider A.J." <neolith@toWywal.gmx.net> napisał w wiadomości news:guc2h1$n9c$1wueska.motocykle.org...

[...]

http://www.naxa.pl/index.php?section=firma

no fakt, jednoznaczne ze produkowane u nas to nie jest. Mnie taka informacje przekazał jeden z dealerów...

Data: 2009-05-12 23:41:20
Autor: Don Pedro
Kaski NAXA - jak oceniacie
Spider A.J. pisze:
"Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote

Jak prezentuje się u niego stosunek jakości do ceny?

Chinszczyzna, ale przynajmniej wyglada
na dosc dobrze wykonana. Co do samej skorupy

To samo, co Nitro, Marushin i 90% części Volkswagena Passata. Tanie, ma certyfikaty, trwałością nie odbiega od typowych AGV czy Cabergów. Przyzwoite wnętrze, wyczesane wzory malowania niedostępne u 'normalnych' producentów. IMVHO ciekawa alternatywa dla oszczędnych.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-05-13 08:37:53
Autor: Tytus z Fabryki
Kaski NAXA - jak oceniacie
Siemka
"Don Pedro"

[...]

No to pojechales :) Marushin tani??? ~ 700 min za najtansze integrale...
Nitro to rzeczywiscie nizsza polka - "karbonowe" rekawice spadly mi z motocykla na ziemie i karbon sie polamal :))))
 a i AGV robi mase kaskow za circa 250 peelenow...
Co do Naxa to nie wiem.

Data: 2009-05-13 20:32:54
Autor: Don Pedro
Kaski NAXA - jak oceniacie
Tytus z Fabryki pisze:
Siemka
"Don Pedro"

[...]

Zauważ, że nie napisałem, że Marushin jest tani ;)

Nitro to rzeczywiscie nizsza polka - "karbonowe" rekawice spadly mi z motocykla na ziemie i karbon sie polamal :))))

Rany, a co to za ziemia była? :)

 a i AGV robi mase kaskow za circa 250 peelenow...

Fakt, AGV robi masę tanich kasków, a mimo to Rossi jeździ w AGV ;)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-05-14 07:50:00
Autor: Tytus z Fabryki
Kaski NAXA - jak oceniacie
Siemka

Użytkownik "Don Pedro"

 ***To samo, co Nitro, Marushin i 90% części
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Volkswagena Passata. Tanie, ma
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  certyfikaty, trwałością nie odbiega od typowych AGV
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
czy Cabergów.
~~~~~~~~~~

To ja napisalem???

*** Zauważ, że nie napisałem, że Marushin jest tani ;)

Wrzuciles do jednego wora wiec tak to zrozumialem...

*** Rany, a co to za ziemia była? :)

Normalna - miejska ziemia...

***Fakt, AGV robi masę tanich kasków, a mimo to Rossi jeździ w AGV ;)

A koncern TATA robi Nano i X-Type.

T.

P.S. Kiedy sie na jakies latanie zmowimy???

Data: 2009-05-14 09:02:26
Autor: Don Pedro
Kaski NAXA - jak oceniacie
Tytus z Fabryki pisze:
Siemka

Użytkownik "Don Pedro"

[...]

Eee, no dopsz, nieprecyzyjnie się wyraziłem. Miało być, że Naxa jest tania i certyfikaty ma.

***Fakt, AGV robi masę tanich kasków, a mimo to Rossi jeździ w AGV ;)

A koncern TATA robi Nano i X-Type.

T.

P.S. Kiedy sie na jakies latanie zmowimy???

A ja, psze pana, bardzo chętnie kiedybądź. Tyle, że dzisiaj na chwil kilka do Magica moto wstawiam.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-05-14 09:13:29
Autor: Tytus z Fabryki
Kaski NAXA - jak oceniacie
Siemka

***"Don Pedro"
A ja, psze pana, bardzo chętnie kiedybądź. Tyle, że dzisiaj na chwil kilka do Magica moto wstawiam.

Komorkofon szanowna kolega moj posiada wiec jak juz Magicowy kurz bedzie do zdmuchniecia to uprzejmnie bardzo polecam sie...

T.

Data: 2009-05-14 09:28:08
Autor: Don Pedro
Kaski NAXA - jak oceniacie
Tytus z Fabryki pisze:
Siemka

***"Don Pedro"
[...]

Tajest! Odezwę się po południu, jak wspomniany Magic zdeklaruje, kiedy będę miał zabawkę z powrotem w rękach :)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-05-13 21:35:43
Autor: Jacek Różański
Kaski NAXA - jak oceniacie
Don Pedro pisze:
Spider A.J. pisze:
[...]

Z Marushinem to trochę przesadziłeś. Żadna inna marka nie ma tylu gwiazdek pośród swoich modeli w Sharku co Marushin. Inna sprawa, że ta nazwa... :/

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-05-13 21:45:18
Autor: Norbi
Kaski NAXA - jak oceniacie
Jacek Różański pisze:

Z Marushinem to trochę przesadziłeś. Żadna inna marka nie ma tylu gwiazdek pośród swoich modeli w Sharku co Marushin. Inna sprawa, że ta nazwa... :/

Niestety - kumpel chcial kupic Marushina 999 - zamowil przez neta.
Po przyjechaniu kuriera zalamka - tak zle zrobionego kasku
to ze swieca szukac - zadne uszczelki nie pasowaly - wloty pow tez zle
poobsadzane itd...

Ogolnie superwielkakupa za ok 1200 zl

Kupil XR-1000 i na razie zadowolony :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-05-13 21:54:39
Autor: Jacek Różański
Kaski NAXA - jak oceniacie
Norbi pisze:
Jacek Różański pisze:

[...]

Nie ma takiego typu :)

Data: 2009-05-13 22:03:43
Autor: Norbi
Kaski NAXA - jak oceniacie
Jacek Różański pisze:

Ogolnie superwielkakupa za ok 1200 zl

Nie ma takiego typu :)

Fakt - przesadzilem

Wielkakupa za 1350 zl
http://www.allegro.pl/item614399695_marushin_999_rs_kouseido.html

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-05-13 22:12:55
Autor: Jacek Różański
Kaski NAXA - jak oceniacie
Norbi pisze:
Jacek Różański pisze:

Ogolnie superwielkakupa za ok 1200 zl

Nie ma takiego typu :)

Fakt - przesadzilem

Wielkakupa za 1350 zl
http://www.allegro.pl/item614399695_marushin_999_rs_kouseido.html

Znaczy który to jest??

http://dft-1-sharp.eduserv.org.uk/search/results/?sort=manufacturer&dir=asc&manufacturer=28&model=0&type=0&rating=0&size=0&price=0&x=45&y=6

Data: 2009-05-13 22:06:21
Autor: Zapek
Kaski NAXA - jak oceniacie
Użytkownik "Norbi" <norbisz1@o2.pl> napisał

Kupil XR-1000 i na razie zadowolony :)

Ja kupilem xr 250 i tez jestem zadowolony :-D

--
Pozdro.
Zapek

Data: 2009-05-13 22:09:25
Autor: Norbi
Kaski NAXA - jak oceniacie
Zapek pisze:
Użytkownik "Norbi" <norbisz1@o2.pl> napisał

Kupil XR-1000 i na razie zadowolony :)

Ja kupilem xr 250 i tez jestem zadowolony :-D

Opowiedzcoswiency nt zaworow i tloka :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2009-05-13 22:13:31
Autor: Zapek
Kaski NAXA - jak oceniacie
Użytkownik "Norbi" <norbisz1@o2.pl> napisał w wiadomości news:guf9hj$k0f$1atlantis.news.neostrada.pl...
Zapek pisze:
Użytkownik "Norbi" <norbisz1@o2.pl> napisał

Kupil XR-1000 i na razie zadowolony :)

Ja kupilem xr 250 i tez jestem zadowolony :-D

Opowiedzcoswiency nt zaworow i tloka :)
Nie chce misie.Ide spac :-D

--
Pozdrawiam.
Zapek

P.S. I to i to mam nowe :-D !!!
I nierzont i takie tam inne.

Data: 2009-05-17 21:34:14
Autor: Kefir
Kaski NAXA - jak oceniacie
Elou!
Norbi wrote:

Norbi
BLACK XX'03

GRATZ. Milego latania.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST955 & Wierny Traktor XT660X
znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

Data: 2009-05-14 07:56:07
Autor: Grzegorz Rogala
Kaski NAXA - jak oceniacie
Don Pedro pisze:

To samo, co Nitro,
nie wiem
Marushin
na pewno nie to samo, miedzy naxa a marushinem jest przepasc na korzysc marushina.

i 90% części Volkswagena Passata.
tez Cie zmartwie ale 90% czesci grupy VAG to Wlochy/Portugalia/Turcja a nie Chiny.

Tanie, ma certyfikaty, trwałością nie odbiega od typowych AGV czy Cabergów. Przyzwoite wnętrze, wyczesane wzory malowania niedostępne u 'normalnych' producentów. IMVHO ciekawa alternatywa dla oszczędnych.
To sa _tanie_ kaski a nie _dobre_ kaski.
Ale masz racje, ciekawa alternatywa dla oszczednych, oszczedzajacych na wlasnym bezpieczenstwie :>

--
pozdr
Rogal

Data: 2009-05-12 12:11:53
Autor: grzegorz.popiela
Kaski NAXA - jak oceniacie
Witam,
Kupilem otwarty kask rok temu, w pospiechu, kiedy jechalem kupic moto,
a u mnie na wsi nie bylo wtedy nic lepszego w rozmiarze XL.
Kask tani, wygodny i nic sie nie psuje w nim. Zapiecie troche opiera
sie przy odpinaniu. Szyba paruje, ale nie jest to problemem, bo w
korku jednym machnieciem lapki podnosze szybke. Dla mnie najwieksza
wada kasku jest to, ze plastik szyby skreca plaszczyzne polaryzacji, w
zwiazku z tym moje ulubione okulary polaryzacyjne przestaja
polaryzowac.  Gdyby nie to, wcale nie myslalbym o zmianie kasku (z
drugiej strony, wozenie sie rututnia raczej nie stawia poprzeczki
wysoko dla kasku).
Pozdrawiam,
Grzegorz,
vs 1.4

Data: 2009-05-12 12:31:52
Autor: Greg
Kaski NAXA - jak oceniacie
Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> napisał w wiadomości news:gub124$999$1news.onet.pl...
Czy kaski tego producenta warte są rozważenia?
http://www.naxa.pl/index.php?section=helmets

Jak prezentuje się u niego stosunek jakości do ceny?

Rok temu kupiłem w intermotors AGV na crosa i dałem 283zł z wysyłką
więc nie wiem czy cena jest aż taka atrakcyjna

Kaski NAXA - jak oceniacie