Kaski NAXA - jak oceniacie

Data: 2009-05-12 12:11:53
Autor: grzegorz.popiela
Kaski NAXA - jak oceniacie
Witam,
Kupilem otwarty kask rok temu, w pospiechu, kiedy jechalem kupic moto,
a u mnie na wsi nie bylo wtedy nic lepszego w rozmiarze XL.
Kask tani, wygodny i nic sie nie psuje w nim. Zapiecie troche opiera
sie przy odpinaniu. Szyba paruje, ale nie jest to problemem, bo w
korku jednym machnieciem lapki podnosze szybke. Dla mnie najwieksza
wada kasku jest to, ze plastik szyby skreca plaszczyzne polaryzacji, w
zwiazku z tym moje ulubione okulary polaryzacyjne przestaja
polaryzowac.  Gdyby nie to, wcale nie myslalbym o zmianie kasku (z
drugiej strony, wozenie sie rututnia raczej nie stawia poprzeczki
wysoko dla kasku).
Pozdrawiam,
Grzegorz,
vs 1.4