Kaski firmy LS2

Data: 2011-06-21 12:21:36
Autor: wilqu5
Kaski firmy LS2
Witam,

pytanie mam odnośnie kasków tejże firmy, jak z ich solidnością i
ogólnie jakie opinie. Konkretnie interesuje mnie model LS2 Ride
Titanium. http://moto.allegro.pl/kask-ls2-ride-gloss-titanium-szczekowy-szczeka-l-i1669472812.html

Jeżeli ktoś taki ma albo miał to bardzo proszę o jakieś opinie bo
chciałbym takowy zakupić a że będzie to kupowanie przeze mnie
pierwszego pożądniejszego kasku to chciałbym conieco na ten temat
wiedzieć.

pozdrawiam
Tomek

Data: 2011-06-21 15:18:09
Autor: primuss
Kaski firmy LS2
On 21 Cze, 21:21, wilqu5 <wilq...@gmail.com> wrote:
Witam,

pytanie mam odnośnie kasków tejże firmy, jak z ich solidnością i
ogólnie jakie opinie.

Ogólnie nie polecam. Kaski na pierwszy rzut oka niczego sobie
wykonane, jednak np. w moim modelu LS2 Shougun (FF375) permanentne
problemy z aerodynamiką - kask jest hałaśliwy i wydaje z siebie
podczas jazdy przedziwne dźwięki, ponadto znacznie paruje szyba. Kaski
nie są lakierowane tylko obciągane folią. Jedyna ich zaleta to imho
ciekawy design i dobra cena. Po początkowej euforii szybko wróciłem do
przaśnego Airoha SV55 a LS2 kurzy się na półce.

chciałbym takowy zakupić a że będzie to kupowanie przeze mnie
pierwszego pożądniejszego kasku to chciałbym conieco na ten temat
wiedzieć.

Czy LS2 to porządne kaski? Wątpię.

Data: 2011-06-22 08:26:51
Autor: wilqu5
Kaski firmy LS2
On 22 Cze, 00:18, primuss <p.kantur...@post.pl> wrote:
> [...]

> chciałbym takowy zakupić a że będzie to kupowanie przeze mnie
> pierwszego pożądniejszego kasku to chciałbym conieco na ten temat

Ok, dzięki za opinię a czy możesz w takim razie niedoświadczonemu
koledze poradzić jakiś kask tego typu do 400zł który będzie godny
polecenia :) ?

Tom

Data: 2011-06-22 14:46:08
Autor: primuss
Kaski firmy LS2
On 22 Cze, 17:26, wilqu5 <wilq...@gmail.com> wrote:
Ok, dzięki za opinię a czy możesz w takim razie niedoświadczonemu
koledze poradzić jakiś kask tego typu do 400zł który będzie godny
polecenia :) ?

Nie mam rozeznania w ofercie rynku ani doświadczenia. Szczerze to mogę
polecić wspomnianego Airoha SV55 - do kupienia w okolicy 600 zł. W
szczękowcu LS2 nie jeździłem - może nie jest taki zły? Co do Airoha,
to poza odkręcającymi się po dłuzszym uzytkowaniu srubami mocujacymi
szczeke i trudnosciami z jej pelnym opuszczeniem jedna reka (w czasie
jazdy) jakichs istotnych problemow nie zauwazylem. Aha, blenda to pic
na wode - u mnie zaczela chodzic tak ciezko, ze w praktyce jest nie do
uzycia. Nie udalo mi sie tez nidgy wyjac calej wysciolki mimo
zapewnien producenta ze sie da - musze ja prac niejako czesciowo w
kasku. Ostatnia wada to nieprzebojowy wyglad - dla innych zaleta.
Generalnie sa to pierdoly. Kask ma dla mnie 2 podstawowe zalety: jest
cichy i dobrze wentylowany (nie paruje szyba).

pozdrawiam,

--
primuss

Data: 2011-06-23 11:30:21
Autor: J_K_K
Kaski firmy LS2
Użytkownik "primuss" <p.kanturski@post.pl> napisał w wiadomości news:d84f4ef1-2244-477e-a9f5-4cc6d74b6e42eb1g2000vbb.googlegroups.com...

[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
To tak dla pełności obrazu ;-)
W otwartym kasku Naxy (w cenie wcześniej wymienionego integrala tejże firmy)
blenda chodzi dobrze (obsługuje się ją zewnętrznym suwakiem),
a wypinanie i wpinanie, tudzież pranie wyściółki właśnie przetrenowałem
z pozytywnym skutkiem :-)
Gdzieniegdzie można jeszcze trafić wyprzedawane kaski Naxy (koniec oferty)
ze stereofonicznym zestawem Bluetooth (w tym mikrofon)
gdzie koszt kasku otwartego (aczkolwiek bez blendy i z innym system zamykania szybki)
wynosił mniej więcej tyle co sam zestaw Bluetooth osobno
(integral / szczękowiec ~100 PLN więcej).

Pzdr

JKK

Data: 2011-06-22 18:13:47
Autor: Marcin N
Kaski firmy LS2
Użytkownik "wilqu5"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2c55894e-8057-4036-b8e1-9555b4884f92@p13g2000yqh.googlegroups.com...

Ok, dzięki za opinię a czy możesz w takim razie niedoświadczonemu
koledze poradzić jakiś kask tego typu do 400zł który będzie godny
polecenia :) ?

=========

W tej cenie żaden kask nie będzie godny polecenia. Albo przymkniesz oko na wady kasków tej grupy cenowej, albo musisz dołożyć.

Przy czym dołożenie kolejnych 400 zł wcale nie musi oznaczać, że kask będzie wad pozbawiony.

Prawdę mówiąc: każdy model ma coś "za uszami". Takie życie.

Data: 2011-06-22 10:23:36
Autor: wilqu5
Kaski firmy LS2
On 22 Cze, 18:13, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
U ytkownik "wilqu5"  napisa w wiadomo ci grup

Ok, dzi ki za opini a czy mo esz w takim razie niedo wiadczonemu
koledze poradzi jaki kask tego typu do 400z kt ry b dzie godny
polecenia :) ?

========>
W tej cenie aden kask nie b dzie godny polecenia. Albo przymkniesz oko na
wady kask w tej grupy cenowej, albo musisz do o y .

Przy czym do o enie kolejnych 400 z wcale nie musi oznacza , e kask b dzie
wad pozbawiony.

Prawd m wi c: ka dy model ma co "za uszami". Takie ycie.

No ok, z tymże ja będe kupował aktualnie pierwszy swój motocykl także
kasy zbyt dużej obecnie nie chce wydawać na 'akcesoria' a kwestie
szumów itd myślę że póki co nie będą mi narazie przeszkadzać. Na motor
który chce kupować mam zamiar wydać ~6000zł więc nie będę napewno do
tego kupował kasku za 1,5 tyś bo mnie na to nie stać :)  także chce
wybrać coś w miare ładnego i względnie dobrze wykonanego. Jak już
nabiorę jakiegoś doświadczenia to będe się zastanawiał nad jakimś
droższym sprzętem

pzdr
Tomek

Data: 2011-06-22 20:57:09
Autor: Piotr Rezmer
Kaski firmy LS2
wilqu5 pisze:

[...]

Mnie Schuberth C1 kosztował 6 lat temu coś koło 700 zł.  Może znajdziesz gdzieś wyprzedaże gdzie będą mieli stare modele (dziś jest C3).

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-06-22 21:17:14
Autor: Piotr Rezmer
Kaski firmy LS2
wilqu5 pisze:

[...]

Możesz jeszcze przyjrzeć się takim tanim kaskom:
http://www.louis.de/_10aa1a174915dda3e2b571c619aeba7f88/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=150&wgr=836&list_total=24&anzeige=0&artnr_gr=215222

Jeśli nie szczękowce, to znajdziesz parę kasków bardziej znanych firm w Hein Gericke:
najtańszy HJC: http://www.hein-gericke.de/helme/hjc-cs-12n-schwarz-12312.html

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-06-22 21:24:20
Autor: Monster
Kaski firmy LS2
W dniu 2011-06-22 21:17, Piotr Rezmer pisze:

Możesz jeszcze przyjrzeć się takim tanim kaskom:
http://www.louis.de/_10aa1a174915dda3e2b571c619aeba7f88/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=150&wgr=836&list_total=24&anzeige=0&artnr_gr=215222

Miałem o nim napisać,miałem kilka lat,dawał radę,kosztował wcześniej chyba 800,więc nie najniższa półka.
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-06-23 10:27:35
Autor: Wrota Bieszczadów
Kaski firmy LS2

[...]

miałem podobny dylemat, motor kupiłem za 5500zł Suzuki GSX600F
z 97 roku. Bądźmy szczerzy przez pierwszy rok człowiek nie szaleje,
jeżdżę powoli i ostrożnie. Ja kupiłem ten kask:
http://moto.allegro.pl/kask-kaski-naxa-f8-b-blenda-czarny-mat-r-m-i1647430482.html

Ma blende i to jest jego duża zaleta, czasem jeżdżę tylko z blendą bez
szybki centralnej. Kask powyżej 100km/h jest troszkę głośny, na głowie
leży mi wygodnie, moze troszkę cięższy ale zauważyłem, że kaski
o ponad 1000zł droższe są lżejsze o jakieś 200 - 300g mogę to przeżyć.
Jak poczuję się na moto pewniej, zacznę jeździć szybciej zainwestuję
w co lepszego.  A na razie jest OK. Zainwestuj w ciuchy jeszcze. Ja już
miałem jedną glebe i cieszę się z kurki z ochranianiaczami :)

Roger

--
Marcin 'Roger' Pojałowski
fotografia ślubna: http://www.slubna.net

Data: 2011-06-23 22:11:19
Autor: marider
Kaski firmy LS2
W dniu 2011-06-22 18:13, Marcin N pisze:
[...]

No prosze, a ja za niewiele wiecej kupilem pol rocznego XR 1000 w replice dla pasazera i to w Polszy - takze mozna :)

Albo przymkniesz oko na wady kasków tej grupy cenowej, albo musisz dołożyć.

"But as the saying goes, if you have a cheap brain, buy a cheap helmet!"

Przy czym dołożenie kolejnych 400 zł wcale nie musi oznaczać, że kask
będzie wad pozbawiony.

Nawet kaski po 3500zl i wiecej maja swoje wady tylko o nich sie nie mowi albo bardzo niewiele ;)

Prawdę mówiąc: każdy model ma coś "za uszami". Takie życie.

True.

A koledze polecilbym kaski Shark 'a (do 700zl znajdzie cos na pewno z S500 do S900 jak sie postara). A i to zalezy jakie moto planuje na pierwsze bo na czopku w integralu tak jakos dziwnie, podobnie na crossie (chyba ze to cos takiego: http://tinyurl.com/6zwyjnu ).

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-06-23 20:26:20
Autor: kakmar
Kaski firmy LS2
Dnia 23.06.2011 marider <marider_CUT_@go2.pl> napisał/a:
W dniu 2011-06-22 18:13, Marcin N pisze:

W tej cenie żaden kask nie będzie godny polecenia.

No prosze, a ja za niewiele wiecej kupilem pol rocznego XR 1000 w replice dla pasazera i to w Polszy - takze mozna :)

Tyle że jak ktoś szuka, całego, nowego w pudełku dla siebie i nie jest tobą, to może nie być tak łatwo.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-06-24 00:08:16
Autor: Leszek Karlik
Kaski firmy LS2
On Thu, 23 Jun 2011 22:11:19 +0200, marider <marider_CUT_@go2.pl> wrote:

[...]
Albo przymkniesz oko na wady kaskĂłw tej grupy cenowej, albo musisz  dołoĹźyć.

"But as the saying goes, if you have a cheap brain, buy a cheap helmet!"

Nadal nie mogę wyjść z podziwu dla marketroidĂłw Bella z połowy zeszłego  wieku.
Niezłe hasło zrobili, doskonałe do prania mózgu. :-)

Z tanich kasków to Uvex robi niezłe, Lazer też (np LZ6 ma 5 gwiazdek
w testach a można go dostać za 230-250 zł na allegro), ogólnie polecam
rozejrzeć się na http://sharp.direct.gov.uk/ i zobaczyć co ma dobre
wyniki :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2011-06-24 00:53:01
Autor: J_K_K
Kaski firmy LS2
Użytkownik "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> napisał w wiadomości news:op.vxjuf2atbkkx24attitude-adjust.wag160n...
rozejrzeć się na http://sharp.direct.gov.uk/ i zobaczyć co ma dobre
wyniki :-)

No i wychodzi, że dwa LS2 mają takie same wyniki jak ostatnio badane BMW
czy AGV ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-06-24 11:30:21
Autor: Marcin N
Kaski firmy LS2
UĹźytkownik "J_K_K"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iu0g49$3hd$1@speranza.aioe.org...

[...]

Nie ma się co śmiać. Testy Sharpa dokładnie wykazują, że bezpieczeństwo ma się nijak do ceny.
Można kupić kask za ponad dwa koła z trzema gwiazdkami i kask 8x tańszy z pięcioma.

Data: 2011-06-24 11:48:21
Autor: J_K_K
Kaski firmy LS2
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:iu1lfd$i8$1news.onet.pl...
[...]

Dokładnie o to mi chodziło.
Trzeba by raczej dokładniej rozeznać,
z czego są robione te, które dostają więcej gwiazdek.
Aczkolwiek jak ktoś gustuje w otwartych,
to ich w tym zestawieniu nie znajdzie.

Pzdr

JKK

Data: 2011-06-24 22:36:13
Autor: Marcin
Kaski firmy LS2
No prosze, a ja za niewiele wiecej kupilem pol rocznego XR 1000 w replice dla pasazera i to w Polszy - takze mozna :)

I oczywiście masz stuprocentową pewność, że kask nigdy nie spadł na beton i nie stracił tego, po co został stworzony??
No chyba, że masz na myśli to, ze kask pół roku przeleżał na półce w sklepie ....

Data: 2011-06-26 18:10:51
Autor: AZ
Kaski firmy LS2
On 2011-06-24, Marcin <forg@gazeta.pl> wrote:

I oczywiœcie masz stuprocentow¹ pewnoœÌ, ¿e kask nigdy nie spad³ na beton i nie straci³ tego, po co zosta³ stworzony??
No chyba, ¿e masz na myœli to, ze kask pó³ roku przele¿a³ na pó³ce w sklepie
Jak Ci upadnie kask wyrzucasz go do smieci i kupujesz nowy?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-26 21:11:17
Autor: Jasio
Kaski firmy LS2
On 2011-06-24, Marcin <forg@gazeta.pl> wrote:

I oczywiœcie masz stuprocentow¹ pewnoœÌ, ¿e kask nigdy nie spad³ na beton i
nie straciÂł tego, po co zostaÂł stworzony??
No chyba, ¿e masz na myœli to, ze kask pó³ roku przele¿a³ na pó³ce w sklepie

Jak Ci upadnie kask wyrzucasz go do smieci i kupujesz nowy?

Tak, wszyscy tak robiom.

Ja idę do sklepu, biorę kask, upuszczam na podłogę i proszę o 99% rabat.
Jeszcze mi nigdy nie dali, ale to pewnie dlatego, że za mało precla czytają. (:

--
Jasio
vfr etz

Data: 2011-06-24 14:38:50
Autor: blur
Kaski firmy LS2
Użytkownik "wilqu5"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2c55894e-8057-4036-b8e1-9555b4884f92@p13g2000yqh.googlegroups.com...
..

Ok, dzięki za opinię a czy możesz w takim razie niedoświadczonemu
koledze poradzić jakiś kask tego typu do 400zł który będzie godny
polecenia :) ?

ja wyrwałem AGV z "niemodnym" malowaniem za 250zł a jego sklepowa cena była coś koło 600zł, w InterCars-ie

Data: 2011-06-25 07:21:22
Autor: amos
Kaski firmy LS2
On 24 Cze, 14:38, "blur" <bl...@poczta.onet.pl> wrote:

ja wyrwa em AGV z "niemodnym" malowaniem za 250z a jego sklepowa cena by a
co ko o 600z , w InterCars-ie

A coz tam bylo na tym kasku niemodnego? Lodowka?! ;)

--
amos

Data: 2011-06-26 21:26:37
Autor: Tytus z domQ
Kaski firmy LS2
Siemka

***"wilqu5"
pytanie mam odnośnie kasków tejże firmy, jak z ich solidnością i
ogólnie jakie opinie. Konkretnie interesuje mnie model LS2 Ride
Titanium.

Uzywam LS2 Tomcat - IHMO zajebiaszczy kask za te kaske (170pln) oczywiscie na skuta
Ma slaba wentylacje - podobnie jak Shoei XR1000...ale w przeciwienstwie do szuja ma blende.
Ma rowniez wyjmowany srodek - i to znacznie lepszej jakosci niz n.p. Mariuszin.
Ma prosto zapinany pasek jak Nolan a nie zadne pojepane UU.
Jest glosny bo ma taki smieszny lotniczy imidz - ale n.p. MOMO tez sa glosne

--
         Tytus
żółta motorynka

P.S. kpl szyba+blenda kosztuje do niego ok 50 pln a nie miliard ojro bo ma jakis tam wypromowany napis

Data: 2011-06-27 10:29:13
Autor: Seba
Kaski firmy LS2
Dnia Sun, 26 Jun 2011 21:26:37 +0200, Tytus z domQ napisał(a):

P.S. kpl szyba+blenda kosztuje do niego ok 50 pln a nie miliard ojro bo ma jakis tam wypromowany napis

Właśnie miałem to napisać - pomijając już ceny szyb np. do Shoeia (które
już dotarły do granicy absurdu), to inni producenci też wykorzystują
sytuację że szyby się po porostu niszczą i doją nas jak tylko mogą.
Ja właśnie zmuszony byłem kupić sobie nową szybkę do N43 Air -
kosztowała prawie tyle, że kask zaproponowany przez Ciebie. --
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Kaski firmy LS2