Kaski otwarte - czy naprawdê tak niebez pieczne?

Data: 2010-04-29 13:43:56
Autor: KJ Si³a S³ów
Kaski otwarte - czy naprawdê tak niebez pieczne?
Marcin N pisze:

Czy zdarza siê Wam je¼dziæ w kaskach otwartych? Czy taki kask na lato w ogóle warty jest rozwa¿enia?

http://bikergear.co.uk/schuberth-open-face-helmet-p-1118.html

Powiedzialbym, ze w miescie wieksza szansa na paciak w ktorym szczeka wezmie udzial niz za miastem - ale to tylko teoretyczne pierdzielenie
:-)

KJ

Data: 2010-04-29 14:08:14
Autor: de Fresz
Kaski otwarte - czy naprawdÄ™ tak niebezpieczne?
On 2010-04-29 13:43:56 +0200, KJ Si³a S³ów <KJ@noway.com> said:

http://bikergear.co.uk/schuberth-open-face-helmet-p-1118.html

Polecam go przed zakupem przymierzyæ (co oczywi¶cie jest dobrym pomys³em przy ka¿dym kasku, ale przy tym w szczególno¶ci), bo ma do¶æ nietypowe wnêtrze i wielu osobom nie pasuje na ³eb.

de Fresz

Data: 2010-04-29 15:22:17
Autor: Tytus z fabryki
Kaski otwarte - czy naprawdê tak niebezpieczne?
Siemka

*** "KJ Si³a S³ów" http://bikergear.co.uk/schuberth-open-face-helmet-p-1118.html

Narciarski kask slalomowy??? - kurna taki tez mam :) i ma full wentylacje :)

Tytus z fabryki __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5071 (20100429) __________

Data: 2010-04-29 15:23:33
Autor: Kuczu
W dniu 2010-04-29 13:43, KJ Siła Słów pisze:

http://bikergear.co.uk/schuberth-open-face-helmet-p-1118.html

A Louis ma je teraz w promocji - czarny mat za ok 290 Euro.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-04-29 15:32:52
Autor: Marcin N

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hrc18m$pal$1@news.onet.pl...
W dniu 2010-04-29 13:43, KJ Siła Słów pisze:

http://bikergear.co.uk/schuberth-open-face-helmet-p-1118.html

A Louis ma je teraz w promocji - czarny mat za ok 290 Euro.

Czarny mat - idealny na lato. ;)

Data: 2010-04-30 07:43:36
Autor: Kuczu
Kaski otwarte - czy naprawdÄ™ tak niebezpie czne?
W dniu 2010-04-29 15:32, Marcin N pisze:

Czarny mat - idealny na lato. ;)

Ale ze bo co ? Zakladasz na lato biala kurtke, spodnie i trampki na moto ?

Data: 2010-04-30 07:49:20
Autor: Marcin N

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hrdqma$occ$1@news.onet.pl...
W dniu 2010-04-29 15:32, Marcin N pisze:

Czarny mat - idealny na lato. ;)

Ale ze bo co ? Zakladasz na lato biala kurtke, spodnie i trampki na moto ?

Nie udawaj, że nie rozumiesz. Czarny mat nagrzewa sie w słońcu tak, jak żaden inny. Jeśli mam wybór koloru - na czarny mat nawet nie patrzę, po co mi kolejny kamyczek w ogródku. Jedno proste porównania: położenie czarnego i srebrnego kasku na kilka chwil gdzieś w słońcu - wykazuje ogromną różnicę w temperaturze skorupy.

Data: 2010-04-30 07:07:25
Autor: AZ
On 2010-04-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

[...]

Noooo i...? Styropian w kasku izoluje na tyle mocno, ze kolor kasku nie ma
tu zadnego znaczenia. W srodku tego czarnego i srebrnego bedzie taka sama
temperatura. No chyba ze chodzi o to ze skorupka parzy Cie w raczki.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-04-30 09:02:47
Autor: Kuczu
W dniu 2010-04-30 09:07, AZ pisze:

Noooo i...? Styropian w kasku izoluje na tyle mocno, ze kolor kasku nie ma
tu zadnego znaczenia. W srodku tego czarnego i srebrnego bedzie taka sama
temperatura. No chyba ze chodzi o to ze skorupka parzy Cie w raczki.

Nie znasz sie. Czarny jest zly a juz matowy to w ogole gotuje mozg.

Data: 2010-04-30 11:55:29
Autor: Leszek Karlik
Kaski otwarte - czy naprawdÄ™ tak niebezpiec zne?
On Fri, 30 Apr 2010 09:02:47 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

[...]
[...]

Wiesz, tak jak w informatyce sÄ… white hats i black hats, tak na moturach
jeżdżą white helmets i black helmets. Ci w białych kaskach przeprowadzają
babcie przez pasy a ci w czarnych je gwałcą (babcie, nie pasy).

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2010-04-30 15:44:24
Autor: Tytus z fabryki
Kaski otwarte - czy naprawdê tak niebezpieczne?
Siemka

***AZ Noooo i...? Styropian w kasku izoluje na tyle mocno, ze kolor kasku nie ma tu zadnego znaczenia. W srodku tego czarnego i srebrnego bedzie taka sama
temperatura. No chyba ze chodzi o to ze skorupka parzy Cie w raczki.

Guzik prawda...

*** "Kuczu"
 Nie znasz sie. Czarny jest zly a juz matowy to w ogole gotuje mozg.

Braincap to chyba tylko kepke wlosow na czubku onduluje :)
Za to jak sie czarny mat syfi...

Tytus z fabryki

Data: 2010-04-30 07:54:01
Autor: Leszek Karlik
Kaski otwarte - czy naprawdÄ™ tak niebezpiec zne?
On Fri, 30 Apr 2010 07:49:20 +0200, Marcin N  <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

[...]
Nie udawaj, że nie rozumiesz. Czarny mat nagrzewa sie w sÅ‚oÅ„cu tak, jak  żaden inny. JeÅ›li mam wybór koloru - na czarny mat nawet nie patrzÄ™, po  co mi kolejny kamyczek w ogródku. Jedno proste porównania: poÅ‚ożenie  czarnego i srebrnego kasku na kilka chwil gdzieÅ› w sÅ‚oÅ„cu - wykazuje  ogromnÄ… różnicÄ™ w temperaturze skorupy.

A w temperaturze wewnątrz kasku? Pod skorupą jest dość gruba warstwa
styropianu, który zapewnia jako taką izolację termiczną. ;-)

IMO ważniejszą wadą czarnych kasków jest to, że są mniej widoczne od
białych i/lub hi-viz. Ale za to fajniej wyglądają. Jakby się przejmować
tylko i wyłącznie bezpieczeństwem to trzeba by jeździć puszką. :->

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2010-04-30 08:37:54
Autor: Kuczu
W dniu 2010-04-30 07:49, Marcin N pisze:

[...]

Ale Ty jezdzisz czy teoretyzujes jak wielu tutaj ? Mam kilka kaskow i najlepiej mi sie jezdzi w czarnym matowym typu Jet.

Poza tym kask nie jest od kladzenia na sloncu, no chyba ze tak lubisz to wtedy nie mam wiecej pytan.

Data: 2010-04-30 09:19:48
Autor: Jasio
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:hrdqma$occ$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-29 15:32, Marcin N pisze:

Czarny mat - idealny na lato. ;)

Ale ze bo co ? Zakladasz na lato biala kurtke, spodnie i trampki na moto ?

I różowy pasek.
Nikt nie broni przecież.

--
Jasio
vx etz

Kaski otwarte - czy naprawdê tak niebez pieczne?