Kaski otwarte - czy naprawdę tak niebezpieczne?

Data: 2010-04-29 10:25:49
Autor: Seba
Kaski otwarte - czy naprawdę tak niebezpieczne?
Dnia Thu, 29 Apr 2010 10:04:35 +0200, Marcin N napisał(a):

Czy zdarza się Wam jeździć w kaskach otwartych? Czy taki kask na lato w ogóle warty jest rozważenia?

IMHO tak. Od momentu kiedy zaczałem używać (jako drugiego kasku - obok
integrala) N43 do jazdy na moto latem wokół komina, to zobaczyłem jak to
podnosi komfort jazdy podczas gorącego lata. Oczywiście ten typ kasku ma
swoje niezaprzeczalne minusy, ale do standardowego szlajania się po
mieśćie w ciągu dnia jest naprawde fajny i wygodny - integral nie
zapewnia takiej wentylacji czy np. wielkości/szerokości
wizjera/widzenia.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Kaski otwarte - czy naprawdę tak niebezpieczne?