Kaski otwarte - czy naprawdę tak niebezpieczne?

Data: 2010-04-29 13:39:21
Autor: Andrzej
Kaski otwarte - czy naprawdę tak niebezpieczne?

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:hrbei8$n8a$1news.onet.pl...
Jeździłem do tej pory w dwóch szczękowych i jednym intergralu. Nie mam powodów do narzekania na nie, ale latem przydałoby się trochę luzu i przewiewu - sami wiecie, jak jest. Gdy jest gorąco - człowiek zaczyna mieć w d... bezpieczeństwo i po prostu musi się trochę rozebrać z tych niezliczonych ochraniaczy.

Moje podejście jest takie - kask to sprzęt ochrony osobistej, więc każdy ma prawo wybrać czy chce bez czy w, i w jakim. Ale...
Wracałem do domu takim przerośniętym skuterem - niezbyt szybko, pewnie między 40 a 50km/h. Nie zauważyłem dziury w asfalcie i szlifnąłem się po nim. Kask integralny się rozpadł, ale głowa cała. Wstałem o własnych siłach, choć nieco oszołomiony. Jeden bok starty, skuter też troche oberwał, ale bez przesady. Przedwczoraj kupiłem drugi kask - też integralny. Na inne nie patrzyłem.

--
Pozdrv!
Andrzej

Kaski otwarte - czy naprawdę tak niebezpieczne?