Kaski otwarte - czy naprawdę tak niebezpieczne?

Data: 2010-05-01 01:13:37
Autor: Alex D. B.
Kaski otwarte - czy naprawdę tak niebezpieczne?

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:hrbei8$n8a$1news.onet.pl...
Witam,

Zacząłem się zastanawiać nad kaskiem otwartym na lato.

zaczynalem w integralu.
jako, ze po examach kupilem tutututnie, do ktoraj "tak jakos" pasuje otwarty, to mam. modele to jakis shark, i caberg.
za otwartym:
mniejsze parowanie, wiekszy przewiew. no i glownie - jakies 400% wieksze pole widzenia.
niesmialo mysle, ze zalezy czym sie jezdzi. jak ktos majestatycznie toczy sie rutututnia - otwarty jest ok.
dla testerow predkosci nadswietlnych - integral.

ostateczna decyzja zawsze nalezy do kierownika.

Alex.

Kaski otwarte - czy naprawdę tak niebezpieczne?