Kaski otwarte - czy naprawdę tak niebezpieczne?

Data: 2010-05-04 11:35:16
Autor: Jackare
Kaski otwarte - czy naprawdę tak niebezpieczne?
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:hrbei8$n8a$1news.onet.pl...
Witam,

Zacząłem się zastanawiać nad kaskiem otwartym na lato.

Czy zdarza się Wam jeździć w kaskach otwartych? Czy taki kask na lato w
ogóle warty jest rozważenia?

Ja jeżdżę cały czas w otwartym, ale jeżdżę niewiele (rzadko) i na powolnych starych motocyklach i raczej tylko przy ładnej pogodzie.
Tak czy siak zawsze mam na twarzy naciągniętą chustę-bandytkę i okulary.
Dostanie po twarzy jakimkolwiek owadem jest do bólu nieprzyjemne. Złapanie w usta pszczoły lub osy grozi śmiercią.
Lepiej od chusty będzie się sprawować maska neoprenowa ale tu znów - gorąco.
--
Jackare

Data: 2010-05-04 11:42:47
Autor: Jackare
Użytkownik "Jackare" <jackare@interia.pl> napisał w wiadomości news:hrop6q$gq$1node1.news.atman.pl...

Dostanie po twarzy jakimkolwiek owadem jest do bólu nieprzyjemne. Złapanie w usta pszczoły lub osy grozi śmiercią.
Lepiej od chusty będzie się sprawować maska neoprenowa ale tu znów - gorąco.

można też tak:
http://www.cwylde.co.uk/shopimages/products/thumbnails/face%20mask%20classic.jpg
--
Jackare

Kaski otwarte - czy naprawdę tak niebezpieczne?