Kaski wloz

Data: 2009-12-24 07:05:56
Autor: Piotr
Kaski wloz

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:aro4j5l2nf370ba8ngrlv98urhbejsv1uq4ax.com...

A ja sie jakos nie moge przekonac, a i o moj rozmiar trudno :-)

Ty nie musisz. Dziecko owszem
Ale polecam tobie równiez. Jazda bez kasku to jak seks z gumka.
:)
zdrowaski
Piotr

Data: 2009-12-24 10:17:50
Autor: MichałG
Kaski wloz
Piotr pisze:
[...]

raczej bez...  ;)
pozdrawiam światecznie

Michał

Data: 2009-12-24 15:54:52
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Kaski wloz

[...]

A co ma posiadanie lub nie kasku na głowie do przyjemności z jazdy?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-24 16:22:01
Autor: 0-0
Kaski wloz

A co ma posiadanie lub nie kasku na głowie do przyjemności z jazdy?

zyga
dla mnie bardzo duzo
od kiedy mam kask nie mam hamulcow
pozdr
0-0

Data: 2009-12-24 16:34:08
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Kaski wloz

A co ma posiadanie lub nie kasku na głowie do przyjemności z jazdy?

dla mnie bardzo duzo
od kiedy mam kask nie mam hamulcow

Uważaj, bo tak piszą i mówią ci, którzy witają się z drzewami i muszą długo leżeć...

zyga, od kiedy mam lepszy rower, rzadziej ale mocniej naciskam na hamulec
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-24 22:05:02
Autor: J.F.
Kaski wloz
On Thu, 24 Dec 2009 16:22:01 +0100,  0-0 wrote:
A co ma posiadanie lub nie kasku na głowie do przyjemności z jazdy?
dla mnie bardzo duzo
od kiedy mam kask nie mam hamulcow

Ja tam nie mam i w czapeczce :-)

Nie, przepraszam, mam - nie wjezdzam do lasu, omijam skocznie ..
watpie zeby w samym kasku mi przeszlo  :-)

J.

Data: 2009-12-24 23:37:03
Autor: Fafek
Kaski wloz
Ja tam kupiłem kask po 20 latach, bo nie mogłem znaleźć czapki, w której bym dobrze wyglądał :P
A teraz sobie chwalę garnek, bo cieplej i mniej wieje w głowę.
Poza tym wszystko po staremu, i tak bardziej się obawiam urazu kończyn niż łba...

Maciek

Data: 2009-12-25 20:22:27
Autor: AL
Kaski wloz
Fafek pisze:
[...]

od 4 sezonow w kasku
IMHO w czapce sie teraz zle czuje - zimno, wieje.
Kask - o ile dobrze dobrany - nie przeszkadza w niczym i nigdy jakos nie   sprawil, ze czulem sie w nim pewniej niz w czapce

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-12-27 12:08:47
Autor: mgr8
Kaski wloz
Fafek pisze:
[...]

niestety kask nie zabezpieczył mnie przed urazem kolana,dyskusja powoli traci sens ,w tygodniu przedświątecznym 90% osób miało kaski/madonna-folgarida/

Data: 2009-12-26 10:08:19
Autor: RyszardS
Kaski wloz
0-0 pisze:

od kiedy mam kask nie mam hamulcow

Kaski są potrzebne zwłaszcza potrącanym przez takich bez hamulców :-/

rychu

Kaski wloz