Kaski z Lidla

Data: 2009-03-05 09:16:01
Autor: PeJot
Kaski z Lidla
Czołem.

Zapytuję o w/w - moje dzieciaki się trochę napaliły. Może ktoś już nabył albo miał w rękach, czy jest to coś warte ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-03-05 08:32:07
Autor: piecia aka dracorp
Kaski z Lidla
Dnia Thu, 05 Mar 2009 09:16:01 +0100, PeJot napisał(a):

Czołem.

Zapytuję o w/w - moje dzieciaki się trochę napaliły. Może ktoś już nabył
albo miał w rękach, czy jest to coś warte ?

Akurat wróciłem z lidla ale nie zwróciłem na nie uwagi. Wziąłem na próbę bidon i skarpetki. Chociaż bidon wygląda mi na tandetę. W środku pianka i dodatkowa komora. Trochę zapach nie tego. --
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-05 10:16:23
Autor: PeJot
Kaski z Lidla
piecia aka dracorp pisze:
Chociaż bidon wygląda mi na tandetę. W środku pianka i dodatkowa komora. Trochę zapach nie tego.

Co do zapachów z bidonów to zmywarka daje radę nawet tym najbardziej opornym

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-03-05 10:16:24
Autor: piecia aka dracorp
Kaski z Lidla
Dnia Thu, 05 Mar 2009 10:16:23 +0100, PeJot napisał(a):

Co do zapachów z bidonów to zmywarka daje radę nawet tym najbardziej
opornym

A jak ktoś nie ma zmywarki a ma bidon który ściemniał od soków to co możesz|możecie polecić?
Bo mi te przebarwienie jakoś nie chce zejść.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-05 11:20:43
Autor: PeJot
Kaski z Lidla
piecia aka dracorp pisze:
[...]

Nowy bidon tańszy jak zmywarka :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-03-05 12:33:57
Autor: piecia aka dracorp
Kaski z Lidla
Dnia Thu, 05 Mar 2009 11:20:43 +0100, PeJot napisał(a):

Nowy bidon tańszy jak zmywarka :)
To że nie mam nie oznacza że mam zamiar kupić aby wymyć bidon, który jest tylko przebarwiony.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-05 15:21:13
Autor: Tomek Głowacki
Kaski z Lidla
piecia aka dracorp pisze:
Dnia Thu, 05 Mar 2009 11:20:43 +0100, PeJot napisał(a):

Nowy bidon tańszy jak zmywarka :)
To że nie mam nie oznacza że mam zamiar kupić aby wymyć bidon, który jest tylko przebarwiony.

Wlej Domestosa/Ace/Clorox/Bielinkę, w miarę mocny roztwór i poczekaj (kilka godzin). Wylej, super porządnie wypłucz. Potem kwasek cytrynowy z wodą do środka i poczekaj. Wymyj porządnie, wypłucz.

Powinno dać radę.

Pozdr,
Tomek

Data: 2009-03-05 14:08:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kaski z Lidla
Panie PeJot, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:goo91q$r37$1inews.gazeta.pl> przy ul....

piecia aka dracorp pisze:
[...]

A potem jeszcze woda do zmywarki, tabletki trzeba kupować...

Data: 2009-03-05 11:21:28
Autor: ziemo
Kaski z Lidla
piecia aka dracorp pisze:

A jak ktoś nie ma zmywarki a ma bidon który ściemniał od soków to co możesz|możecie polecić?
Bo mi te przebarwienie jakoś nie chce zejść.

raz na jakiś czas wymienić

--
Ziemo

Data: 2009-03-05 11:26:54
Autor: richo nazca
Kaski z Lidla
piecia aka dracorp pisze:

Bo mi te przebarwienie jakoś nie chce zejść.

Może corega tabs? ;)

--
richo

Data: 2009-03-05 12:52:09
Autor: Bla
Kaski z Lidla
A jak ktoś nie ma zmywarki a ma bidon który ściemniał od soków to co
możesz|możecie polecić?
Bo mi te przebarwienie jakoś nie chce zejść.

Wsyp opakowanie kwasku cytrynowego (albo nawet 2 opakowania) dolej ciepłej
lub nawet gorącej wody do pełna i po chwili powinno być czyściuteńko. U mnie
to działa ale dużo może zależeć od konkretnego soczku jaki był wlewany do
bidonu.

Nowique

Data: 2009-03-05 12:34:51
Autor: piecia aka dracorp
Kaski z Lidla
Dnia Thu, 05 Mar 2009 12:52:09 +0100, Bla napisał(a):

[...]
I chyba będzie najlepszym rozwiązaniem.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-05 12:53:29
Autor: Wojtas
Kaski z Lidla
piecia aka dracorp pisze:

A jak ktoś nie ma zmywarki a ma bidon który ściemniał od soków to co możesz|możecie polecić?
Bo mi te przebarwienie jakoś nie chce zejść.

Przebarwienie czy też coś ci tam wyrosło? Bo jak przebarwienie to w niby czym to przeszkadza? A jeśli chodzi o pleśń itp. to doskonały jest środek do usuwania pleśni, alg itp. (chemia domowa heh).

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2009-03-05 12:33:07
Autor: piecia aka dracorp
Kaski z Lidla
Dnia Thu, 05 Mar 2009 12:53:29 +0100, Wojtas napisał(a):

Przebarwienie czy też coś ci tam wyrosło? Bo jak przebarwienie to w niby
czym to przeszkadza? A jeśli chodzi o pleśń itp. to doskonały jest
środek do usuwania pleśni, alg itp. (chemia domowa heh).
Kurde jaka pleśń. Normalnie wlej soku aroniowego(własnej roboty, czasem z czarnej porzeczki) i po kilku godzinach zostaje na b.długi czas. Nie no ręce o(d)padają :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-05 13:56:31
Autor: Marcin
Kaski z Lidla
A jak ktoś nie ma zmywarki a ma bidon który ściemniał od soków to co
możesz|możecie polecić?
Bo mi te przebarwienie jakoś nie chce zejść.

Pewnie się będziesz śmiał, ale ja myję Karcherem.... Lanca rotacyjna do środka i wszystko schodzi....

--
Pozdrawiam!
Marcin

Data: 2009-03-05 14:01:52
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kaski z Lidla
Panie piecia aka dracorp, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:goo8po$qol$2news.wp.pl> przy ul....

A jak ktoś nie ma zmywarki a ma bidon który ściemniał od soków to co możesz|możecie polecić?

Ja tak na wyczucie - kwasek cytrynowy i gorąca woda. Na kamień w czajniku
pomaga, to na takie coś nie poradzi? ;-)

Data: 2009-03-06 12:17:02
Autor: Cyprian
Kaski z Lidla
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
[...]

Żona robi czasem na takie odporne draństwa stosuje sodę oczyszczoną (kuchenną) z kwaskiem ewentualnie. Nawet dość poważny kamień z wylewki usuwa.

Cyprian

Data: 2009-03-06 12:08:12
Autor: piecia aka dracorp
Kaski z Lidla
Dnia Fri, 06 Mar 2009 12:17:02 +0100, Cyprian napisał(a):

Żona robi czasem na takie odporne draństwa stosuje sodę oczyszczoną
(kuchenną) z kwaskiem ewentualnie. Nawet dość poważny kamień z wylewki
usuwa.

A soda i kwasek nie neutralizują się czasem?

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-05 09:21:16
Autor: click
Kaski z Lidla
PeJot pisze:
Czołem.

Zapytuję o w/w - moje dzieciaki się trochę napaliły. Może ktoś już nabył albo miał w rękach, czy jest to coś warte ?

ja kiedys kupilem
nie wiem jakie sa teraz - pewnie podobne
taki z regulacja kolkiem
siatka
nie mam zastrzerzen
crash testow nie przeprowadzalismy
IMHO bardzo dobry kask

--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-03-06 01:59:04
Autor: Silinde Ringëril
Kaski z Lidla

Data: 2009-03-05 11:46:55
Autor: Heming
Kaski z Lidla
PeJot pisze:
Czołem.

Zapytuję o w/w - moje dzieciaki się trochę napaliły. Może ktoś już nabył albo miał w rękach, czy jest to coś warte ?

Byłem przed godziną i kaski już "wyszły". Zaszalałem i kupiłem spodnie, szorty, koszulkę, torbę i bidon. W sumie wszystko oprócz bidonu wygląda dosyć porządnie, ale jak jest faktycznie to wyjdzie w praniu (dosłownie i w przenośni ;)). BTW jak będziecie kupować coś ubrań to uważajcie na numerację, bo jest skopana.

Data: 2009-03-05 12:52:41
Autor: AL
Kaski z Lidla
Heming pisze:
PeJot pisze:
[...]

hmhm
kupilem spodenki i koszulke w rozmiarze L
- jeszcze nie mierzylem - bylem przed praca i zakupy mam w aucie

do tej pory mi ten rozmiar we wszystkim pasowal - srednia budowa 180cm wzrostu

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-03-05 14:07:29
Autor: Heming
Kaski z Lidla
AL pisze:

do tej pory mi ten rozmiar we wszystkim pasowal - srednia budowa 180cm wzrostu

Ja mam 175cm i waze 86kilo (:/) i lidlowskie spodnie oraz szorty w rozmiarze "L" pasuja na mnie jak ulał. Zawsze jak kupuje spodnie czy szorty na rower to biore XL co by dalo sie je wcisnac na tylek, a tym razem zonk. W lidlu jak wyciagnalem spodnie XL to wygladaly jakby byly uszyte na kogos o posturze Kalisza i wzroscie Giertycha. :) Za to koszulka z lidla w rozmiarze XL pasuje idealnie.

Data: 2009-03-05 12:49:57
Autor: Brkzzz
Kaski z Lidla

Data: 2009-03-05 14:13:07
Autor: fabian
Kaski z Lidla
Heming wrote:
AL pisze:

[...]

to ciekawe, ja mam 173 cm i >80kg i L jest ok, myślę, że XL to trochę spadochron by był.

Fabian.

Data: 2009-03-05 14:11:34
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kaski z Lidla
Panie AL, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gooee4$55d$1inews.gazeta.pl> przy ul....

kupilem spodenki i koszulke w rozmiarze L
- jeszcze nie mierzylem - bylem przed praca i zakupy mam w aucie

do tej pory mi ten rozmiar we wszystkim pasowal - srednia budowa 180cm wzrostu

Ja 177cm wzrostu mający kupiłem spodnie L i są za duże kapkę. M-ka idealna
jest (kupiłem dwie pary, M i L).

Data: 2009-03-05 12:56:18
Autor: Tomasso
Kaski z Lidla
Użytkownik "Heming" napisał:

Byłem przed godziną i kaski już "wyszły". Zaszalałem i kupiłem spodnie, szorty, koszulkę, torbę i bidon

Napisz, jak się prezentują szorty.

I jeszcze - co mnie szczegółnie interesuje - oglądałeś może rękawiczki?

Musze sobie kupić, a nie wiem, jak w nich z jakością. A może ktoś inny ma zdanie na ich temat?

Z góry dziękuję,

Data: 2009-03-05 13:59:47
Autor: Heming
Kaski z Lidla
Tomasso pisze:

Napisz, jak się prezentują szorty.

I jeszcze - co mnie szczegółnie interesuje - oglądałeś może rękawiczki?

Musze sobie kupić, a nie wiem, jak w nich z jakością. A może ktoś inny ma zdanie na ich temat?

W porownaniu do moich obecnych szortow, czyli jakiegos taniego modelu firmy Biemme, wcale nie wypadaja zle. Solidne plaskie szwy, nic sie nie pruje, gacie dobrze lezą. Jedyna wada (wedlug mnie) to pampers, ktory w porownaniu do zelowego pampersa Biemme jest taki jakby go wcale nie bylo, ale dla niektorych to zaleta. Uzyty material to w 10% procentach lycra, a w 90% polyamid.

Data: 2009-03-05 14:52:29
Autor: MaciekS
Kaski z Lidla
Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gooel3$1g0$1news.onet.pl...
Użytkownik "Heming" napisał:

Byłem przed godziną i kaski już "wyszły". Zaszalałem i kupiłem spodnie, szorty, koszulkę, torbę i bidon

Napisz, jak się prezentują szorty.

I jeszcze - co mnie szczegółnie interesuje - oglądałeś może rękawiczki?

Widziałem...
Nie zachwyciły. Jeśli już, to damskie (czerwone), bo mają więcej "żelu". Brak odblasków, "skórka" jakas taka dziwna. Moim zdaniem w poprzednich latach były lepsze.
Ktoś już o tym wspominał, duuużo lepsze były lidlowe, dostępne pare tygodni temu rękawiczki robocze, choć grubsze i pełnopalczaste.
Ja wziąłem tylko wkładki do butów, bo ostatnio jakby więcej na piechotę ;-)

Data: 2009-03-05 13:06:01
Autor: ikov
Kaski z Lidla
Byłem przed godziną i kaski już "wyszły". Zaszalałem i kupiłem spodnie, szorty, koszulkę, torbę i bidon. W sumie wszystko oprócz bidonu wygląda dosyć porządnie, ale jak jest faktycznie to wyjdzie w praniu

Na mnie już czeka odłożona koszulka (mam od 2 lat taką z lidla i nie narzekam, mam nadzieje że nowa będzie podobna) i torebka z narzędziami pod siodełko (w sumie to chodzi mi o torebkę, po narzędziach niczego dobrego się nie spodziewam, uznam je za gratis). A kask z tematu - nie należy się spodziewać rewelacji, ale podobno skarg i zwrotów nie było (mam znajomych w lidlu), więc chyba warto.

--
http://ikov.bikestats.pl

"NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA."
Śmierć
Terry Pratchett - Świat Dysku

Data: 2009-03-05 14:19:49
Autor: Heming
Kaski z Lidla
ikov pisze:

[...]

Ja o koszulce wole sie nie wypowiadac, bo jest to moja pierwsza koszulka rowerowa (przedtem jezdzilem t-shortach), wiec sie nie znam. Natomiast co do torebki to podoba mi sie to, ze jest na zatrzask. Siaganie i zakladanie mojej obecnej torebki z Authora jest upierdliwe. Poza tym ta torebka, jak na takie pieniadze, jest wcale solidnie wykonana.

Data: 2009-03-05 13:02:19
Autor: Brkzzz
Kaski z Lidla

Data: 2009-03-05 14:30:14
Autor: PeJot
Kaski z Lidla
Heming pisze:

[...]

Te torebki kupowałem raz na sezon, bo się rozlatywały. Tyle że kiedyś kosztowały 15 zł, a teraz więcej.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-03-05 13:37:28
Autor: piecia aka dracorp
Kaski z Lidla
Dnia Thu, 05 Mar 2009 14:30:14 +0100, PeJot napisał(a):

Heming pisze:

[...]

No właśnie kiedyś były inne(chyba ze 2-3lata temu). A te aktualne to jak się sprawdzają? Sama torebka nie za ciężka? I jak jest wykonana w środku? Moja stara się zużyła ale miała inne mocowanie, na troka(?) i nie miała żadnej gumowej wstawki i przez to b.szybko przemakała.

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-03-05 16:54:02
Autor: fabian
Kaski z Lidla
piecia aka dracorp wrote:
[...]

Ta w komplecie ma woreczek, który jak sądzę powinno się nakładać czasie deszczu. Co do trwałości to nie wiem, dziś kupiłem.

Fabian

Data: 2009-03-05 15:08:16
Autor: Coaster
Kaski z Lidla
Heming wrote:
[...] jezdzilem t-shortach [...]

To musialo byc interesujace - wrzuc fotke! ;-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-03-05 15:15:40
Autor: Heming
Kaski z Lidla
Coaster pisze:

To musialo byc interesujace - wrzuc fotke! ;-)

To zbyt intymne. ;)

Data: 2009-03-05 15:18:04
Autor: Coaster
Kaski z Lidla
Heming wrote:
Coaster pisze:

To musialo byc interesujace - wrzuc fotke! ;-)

To zbyt intymne. ;)

Nie lam sie - przelam sie ;-)

Data: 2009-03-05 15:26:53
Autor: MadMan
Kaski z Lidla
Dnia Thu, 05 Mar 2009 14:19:49 +0100, Heming napisał(a):

Natomiast co do torebki to podoba mi sie to, ze jest na zatrzask.

No właśnie, zatrzask. Napisz mi jak to g***o ustawić pod innym kątem niż
jest? Mam wrażenie że ta część nasiodełkowa z zatrzaskiem jest
zaprojektowana do jednokrotnego włożenia, a w momencie odpakowania to
już było włożone. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-03-05 15:48:01
Autor: MadMan
Kaski z Lidla
<cut>

Nie było pytania, rozwiązanie było tak proste że na nie nie wpadłem :)

Data: 2009-03-05 16:56:41
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kaski z Lidla
Panie MadMan, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:16pc0cuwh4j2l$.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net> przy ul....

<cut>

Nie było pytania, rozwiązanie było tak proste że na nie nie wpadłem :)

Inżynier jego mać!

Data: 2009-03-05 14:16:43
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kaski z Lidla
Panie Heming, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:goob3g$g33$1mx1.internetia.pl> przy ul....

Byłem przed godziną i kaski już "wyszły".

A w Jaworznie wyglądają jakby ich jeszcze nikt nie dotknął. Za to ze
spodniami bieda.
Lidl na ul. Krakowskiej do 21:00 czynny ;-)

Data: 2009-03-07 09:54:13
Autor: PioTrek
Kaski z Lidla

A w Jaworznie wyglądają jakby ich jeszcze nikt nie dotknął. Za to ze
spodniami bieda.
Lidl na ul. Krakowskiej do 21:00 czynny ;-)

Spodnie byly u mnie - ale biedne sa - jak je lekko rozciagnalem to przeswitywaly wiec jak dla mnie to kicha bo zimno by w nich bylo.

Nie wiem czemu ale kazdy tu pisze o bidonach i wszystkim innym ale nie o kasku.
Przygladalem sie tym kaskom i stwierdzilem ze bardzo ladnie zrobione i bardzo ladne pomalowanie.
W dodatku lekkie i warte tej ceny.

Data: 2009-03-07 14:18:58
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Kaski z Lidla
Panie PioTrek, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gotcnh$q05$1inews.gazeta.pl> przy ul....

Nie wiem czemu ale kazdy tu pisze o bidonach i wszystkim innym ale nie o kasku.

Witaj w usenecie :-)

Data: 2009-03-05 12:45:07
Autor: Brkzzz
Kaski z Lidla

Data: 2009-03-07 09:57:10
Autor: PioTrek
Kaski z Lidla
Sprawiaja dobre wrazenie, wszystko jest co trza; in molding,
siateczka, regulacja pokretlem. Jednak trudno wypowiadac sie o
trwalosci, majac to w rece przez kilka chwil sprawia wrazenie "sredniej
+"

Kask nie ma byc trwaly - to tak jak z nosem formuly 1 - ma sie rozpasc zgniesc odleciec rozleciec w strzepy ale ma za zadanie ztlumic i wygasic energie przy uderzeniu.

Kaski z Lidla