Kaski znowu

Data: 2020-06-13 13:39:27
Autor: ToMasz
Kaski znowu
W dniu 13.06.2020 o 11:18, PeJot pisze:
Temat kasków wraca jak bumerang:

https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news-nowy-obowiazek-dla-milionow-polakow-poslowie-groza-ze-sie-ni,nId,4546720#iwa_source=worthsee tu czytamy:

"Zdaniem ekspertów dobrej klasy kask rowerowy jest w stanie zredukować
to ja mam pytanie z tej samej kategorii. W jakim stopniu niesprawne hamulce są w stanie przyczynić się do powstania wypadku? Bo śmiem twierdzić, że w grupie osób 50+, jest więcej niesprawnych hamulców w rowerach niż kasków w użytku.
ToMasz

Data: 2020-06-13 14:36:27
Autor: PeJot
Kaski znowu
W dniu 2020-06-13 o 13:39, ToMasz pisze:

[...]

No ale to czy osobnik ma kask czy go nie ma jest łatwiej sprawdzić, niż to czy ma *sprawne* hamulce.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Kaski znowu