Kaski - znowu się zaczyna...

Data: 2011-06-24 00:23:59
Autor: amrac
Kaski - znowu się zaczyna...
Data: 2011-06-24 08:33:16
Autor: Mariusz Kruk
Kaski - znowu się zaczyna...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "amrac"
http://www.facebook.com/event.php?eid=219700208062818

W sensie, że Facebook Login? Pewnie tak.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,38804171
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2011-06-24 08:06:13
Autor: whitey
Kaski - znowu się zaczyna...
On 24/06/11 07:33, Mariusz Kruk wrote:

W sensie, że Facebook Login? Pewnie tak.

LOL

--
whitey

Data: 2011-06-24 10:00:18
Autor: amrac
Kaski - znowu się zaczyna...
On 24.06.2011 08:33, Mariusz Kruk wrote:
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done<  "amrac"
http://www.facebook.com/event.php?eid=219700208062818

W sensie, że Facebook Login? Pewnie tak.

Mój błąd, chciałem po najmniejszej linii oporu. Jak nie pasi, to se sami znajdźcie (FB):
Wydarzenie "Weekend bez kaskowo-kamizelkowej głupoty."
vs
użytkownik "Weekend Bez Ofiar".

Data: 2011-06-24 14:14:01
Autor: Mariusz Kruk
Kaski - znowu się zaczyna...
[...]

OK, widzę, że trzeba wprost, bo inaczej się nie da. Zatem wprost:
Dalece nie wszyscy mają konta na FB. I dalece nie wszyscy chcą je mieć.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /

Data: 2011-06-24 16:23:06
Autor: amrac
Kaski - znowu się zaczyna...
On 24.06.2011 14:14, Mariusz Kruk wrote:
OK, widzę, że trzeba wprost, bo inaczej się nie da. Zatem wprost:
Dalece nie wszyscy mają konta na FB. I dalece nie wszyscy chcą je mieć.

Równie dobrze możesz powiedzieć, że nie każdy korzysta z DNSa obsługującego np. JudeTuba :) Czy tak samo jeździsz po tych co podsyłają z niego linki? Nie masz FB to nie płacz, że nie możesz zobaczyć zawartości powyższych linków i nie "zabraniaj" mi takowych wklejać.

Data: 2011-06-24 20:15:32
Autor: Mariusz Kruk
Kaski - znowu się zaczyna...
[...]

To miał być żart? Kiepski.

Czy tak samo jeździsz po tych co podsyłają z niego linki?

Od kiedy tubka wymaga rejestracji żeby coś obejrzeć?

Nie masz FB to nie płacz, że nie możesz zobaczyć zawartości powyższych linków i nie "zabraniaj" mi takowych wklejać.

Ależ ja ci nie zabraniam. Ja ci tylko pokazuję co zrobiłeś.
Czy weźmiesz to pod uwagę, czy będziesz się zachowywać "FB jest dżezi,
kól i ajta, i nie można nie mieć konta na FB" - to już twój wybór.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /

Data: 2011-06-24 20:24:30
Autor: Fabian
Kaski - znowu się zaczyna...
On 24.06.2011 16:23, amrac wrote:
[...]

Różnica jest taka, że możesz używać jednego z wielu udostępnianych przez różne podmioty DNSów, a nie jakiegoś Tuba. Nie musisz też do tego zawierać specjalnie umowy i podawać swoich danych.

Fabian.

Data: 2011-06-27 10:08:26
Autor: Gotfryd Smolik news
Kaski - znowu się zaczyna...
On Fri, 24 Jun 2011, amrac wrote:

[...]

  A jaką to umowę muszę zawrzeć z DNSem, aby móc z niego korzystać?
  Nie, NIE rozumiesz co Mariusz pisze.
  W zwyczaju jest przynajmniej ostrzec, że dane są dostępne tylko
dla klubowiczów.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-06-27 12:16:04
Autor: amrac
Kaski - znowu się zaczyna...
Nie no luz, po prostu mi nie skojarzyłem: nie masz FB = nie zobaczysz mojego linka. Następnym razem napiszę - uwaga, żydokomunistyczna masoneria chce zawładnąć waszymi danymi osobowymi (jakby nie mogli se od GUSu, US i inszych za bezcen wziąć ;)

A tak na marginesie - kto z was w spisie podał całą prawdę? Śmieszne jest to, że piszą, że badanie jest anonimowe a przecież, żeby się zalogować to trzeba się mocno wylegitymować. Ciekawe czy przechowują te dane tzn. łączące osobę z jej odpowiedziami w spisie. Dam się ciupnąć, że tak :)

Data: 2011-06-27 19:45:42
Autor: Michoo
Kaski - znowu się zaczyna...
W dniu 27.06.2011 12:16, amrac pisze:
[...]
Gdyby tak rzeczywiście robili to kilka osób mogłoby mieć duże nieprzyjemności z tego tytułu jakby się wydało.

Michoo

Data: 2011-07-07 15:19:45
Autor: Coaster
Kaski - znowu się zaczyna...
On 6/27/11 12:16 PM, amrac wrote:
[...]

LOL - normalnie agitacja do ZSMP! :-P

[...]

P.S. Ty wciaz nie rozumiesz...

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-07-05 17:23:42
Autor: Coaster
Kaski - znowu się zaczyna...
On 6/24/11 4:23 PM, amrac wrote:
[...]

LOL - cos Ci sie pomylilo - nikt tu nie placze _poza_Toba_. :-P

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-07-05 16:56:26
Autor: Coaster
Kaski - znowu się zaczyna...
On 6/24/11 2:14 PM, Mariusz Kruk wrote:
[...]
Dalece nie wszyscy mają konta na FB. I dalece nie wszyscy chcą je mieć.

Nic dodac, nic ujac.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-07-05 16:09:24
Autor: Coaster
Kaski - znowu się zaczyna...
On 6/24/11 12:23 AM, amrac wrote:
http://www.facebook.com/event.php?eid=219700208062818

Było?

Ale co? Nie zagladam na twarzoksiazke...

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Kaski - znowu się zaczyna...