Kasowanie "change engine oil" Alfa Mito

Data: 2015-07-30 16:43:59
Autor: yabba
Kasowanie "change engine oil" Alfa Mito
Użytkownik "Jacek" <krystian.mazurek@alektum.com> napisał w wiadomości news:mpdarc$29v$1node1.news.atman.pl...
Wymieniłem olej, ale komputer o tym nie wie, bo omijam ASO szerokim łukiem.
Teraz zapalił mi się komunikat "change engine oil". ALfa Mito 1,9 multijet.
Czy jest jakiś domowy sposób, aby to skasować, czy jednak muszę jechać okazać skruchę (i bilety NBP) do ASO?
Pytanie dodatkowe, czy jazda z takim komunikatem nie spowoduje, że komputer mi zrobi jakiś dodatkowy kawał?

W Stilo MultiJet komunikat nic nie zmienia w pracy silnika.

Kup program www.multiecuscan.net oraz odpowiedni zestaw kabelków i ogarniesz cały samochód.

--
Pozdrawiam,

yabba