Kasperski z Rzepy

Data: 2011-09-07 06:54:22
Autor: Andy Niwiński
Kasperski z Rzepy

"Gil" <gilboa@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:j463pe$4h8$1news.onet.pl...
Właśnie zainstalowałem antywira Kaspersky dodawanego dziś do
Rzeczpospolitej. Full funkcjonalność na 3 miesiące. Kosztowało 8 złotych
(sama gazeta 3,50 zł)
Po 3 latach na Viście bez przeinstalowywania systemu i tylko z darmowymi
antyvirami Avast, G-data, Comodo - każdy miał swoja chwilę  - Kaspersky nic złego mi na dysku nie wykrył.
Potwierdza to chyba tezę, że do domowego użytku nie warto kupować
antywirusa. Wystarczą darmowe programy. A nawet skłaniam się to zdania, że
nic nie potrzeba tylko skan co jakis czas windowsowym defenderem czy
Malwarebytes

"Dobrze" napisany wirus nie zostanie wykryty przez antywirusa instalowanego na systemie, który już jest zainfekowany. Robiłeś scan z Live CD?

Data: 2011-09-07 07:53:38
Autor: Robson
Kasperski z Rzepy
"Dobrze" napisany wirus nie zostanie wykryty przez antywirusa
instalowanego na systemie, który już jest zainfekowany. Robiłeś scan z
Live CD?

Nie robił, bo mu Kaspersky nic nie wykrył, więc po co? ;)

Kasperski z Rzepy