Kasprowy 5_04_2009

Data: 2009-04-07 00:31:04
Autor: Titus Atomicus
Kasprowy 5_04_2009
I skad 3 ostatnie?
Mieliscie helikopter do dyspozycji???
TA

Data: 2009-04-07 07:01:08
Autor: PEPE
Kasprowy 5_04_2009

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości
I skad 3 ostatnie?
Mieliscie helikopter do dyspozycji???
TA

trzy ostatnie z Goryczkowej, spod górnej stacji krzesła i ostatnie z samej trasy
pepe

PEPE
http://pepe.krakow.pl

Data: 2009-04-07 10:44:34
Autor: Titus Atomicus
Kasprowy 5_04_2009
In article <gremom$tfo$1@skipper.rmf.pl>, "PEPE" <pawpaw@poczta.fm> wrote:

> [...]
> TA

trzy ostatnie z Goryczkowej, spod górnej stacji krzesła i ostatnie z samej trasy

No dobra.
To powiedz jeszcze jaki obiektyw.

TA

Data: 2009-04-08 08:41:33
Autor: MAcio
Kasprowy 5_04_2009

No dobra.
To powiedz jeszcze jaki obiektyw.

Ja stawiam na jakis 200 lub max 300 i niezly crop
Wiekszy w gory na narty targac to juz trzeba bardzo bardzo chciec.

Macio

Data: 2009-04-08 08:50:26
Autor: MAcio
Kasprowy 5_04_2009

Użytkownik "MAcio" <macmadNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grhgt8$ntu$1inews.gazeta.pl...

[...]

Cholera jak tak jednak patrze to szymoszkowa z takiej odleglosci no nie wiem ale to chyba jednak armata jest 400 z telekonwerterem albo jakies inne cholerstwo ale to chyba wjazd tylko w celu robienia zdjec.
Z drugiej strony tez pytanie jak mozna jezdzic z lustrzanka i jakims obiektywem. Ja do tej pory robilem na nartach zwyklymi pstrykaczami ale strasznie mi brakowalo lustrzanki jest jakas metoda ?

Macio

Data: 2009-04-08 11:37:43
Autor: Jarek Spirydowicz
Kasprowy 5_04_2009
In article <grhhdr$q86$1@inews.gazeta.pl>,
 "MAcio" <macmadNOSPAM@poczta.onet.pl> wrote:

Z drugiej strony tez pytanie jak mozna jezdzic z lustrzanka i jakims obiektywem. Ja do tej pory robilem na nartach zwyklymi pstrykaczami ale strasznie mi brakowalo lustrzanki jest jakas metoda ?

Plecak?

--
Jarek
To tylko moje prywatne opinie.

Data: 2009-04-08 12:13:48
Autor: MAcio
Kasprowy 5_04_2009

Plecak?

Jasne A widziales lufe 400 i lustrzanke do niej podpieta ?
Poza tym to jednak troche chyba niebezpieczne i dla kregoslupa i dla aparatu.
Ja to sobie mysle jak zdjecia to nie narty .

Macio

Data: 2009-04-08 21:34:30
Autor: PEPE
Kasprowy 5_04_2009

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości > No dobra.
To powiedz jeszcze jaki obiektyw.

standardowy Canon 75-300 dokręcony do 20D

a odpowiadając przy okazji na wątki poniżej - od kilku lat jeżdżę z aparatem i dwoma obiektywami w plecaku fotograficznym - jakoś daję sobie radę i mimo paru fikołków zestaw ja+plecak mamy się dobrze :-)
pozdrawiam
pepe

PEPE
http://pepe.krakow.pl

Data: 2009-04-08 21:45:53
Autor: PEPE
Kasprowy 5_04_2009

Użytkownik "PEPE" <pawpaw@poczta.fm> napisał w wiadomości news:griuaa$rm3$1skipper.rmf.pl...

standardowy Canon 75-300 dokręcony do 20D

gwoli uzupełniena - ten drugi w plecaku to Canon EFS 17-85
pozdrawiam
pepe

 PEPE
 http://pepe.krakow.pl

Data: 2009-04-08 23:22:18
Autor: J.F.
Kasprowy 5_04_2009
On Wed, 8 Apr 2009 21:34:30 +0200,  PEPE wrote:
a odpowiadając przy okazji na wątki poniżej - od kilku lat jeżdżę z aparatem i dwoma obiektywami w plecaku fotograficznym - jakoś daję sobie radę i mimo paru fikołków zestaw ja+plecak mamy się dobrze :-)

No popatrz, a ja jezdze z aparatem bardzo rzadko, fikolek .. i po
wyswietlaczu. A jak wyswietlacz jest do .. to caly aparat jest do ..

Na szczescie nie ma czego zalowac :-)

Chociaz .. reszta aparatu dziala dalej .. byc moze bede nadal zabieral
na narty :-)

J.

Kasprowy 5_04_2009