Kasprowy 5_04_2009

Data: 2009-04-08 08:40:16
Autor: MAcio
Kasprowy 5_04_2009
Witam

Ile wystarczy sniegu zeby mozna bylo pojezdzic na Kasprowym.
Planuje wyjazd w ostatni weekend Kwietnia ale nie wiem czy jeszcze beda tam jakies znosne warunki.Warto jeszcze sie pchac ?
Mozecie cos napisac z doswiadczenia.

Macio

Data: 2009-04-08 01:59:59
Autor: zbrochaty
Kasprowy 5_04_2009
[...]

W piatek zjezdzalem na nartach jeszcze ponizej Kuznic, do ul.
Karlowicza (polowa drogi miedzy Kuznicami a Rondem), raz tylko
musialem odpiac narty bo przez strumien przejachac sie nie dalo.
jest ponad 3m sniegu. Mozesz w ciemno planowac, zjazd bedzie pewnie do
samych kuznic, a i mroz w nocy moze wyskoczyc, wiec rano moze byc b.
twardo (krawedzie) a w poludnie juz firn (smar).
Sprawdz tylko wiatr na www.weatheronline.co.uk > poland > Kasprowy
Wierch, jak wieje ponad 10-15m/s zaleznie od kierunku to krzesla nie
chodza
Warto jeszcze sie pchac ?
Warto, ale ok 7-7.30 rano i w zaleznosci od ilosci ludzi: stoisz do
wagonu, albo podchodzisz z butami w plecaku do krzesel 1h dla
rozgrzewki
Zbrochaty
PS. A jak nie powieje w majowy weekend to proponuje zamiast deski na
Zatoce trzy dni na nartach :))

Data: 2009-04-08 11:23:16
Autor: MAcio
Kasprowy 5_04_2009

PS. A jak nie powieje w majowy weekend to proponuje zamiast deski na
Zatoce trzy dni na nartach :))

:) :)

Jakos w tym roku strasznie mnie jeszcze na narty ciagnie.
Dlatego planuje ten Kasprowy
Jak juz uspokoje narciarskie sumienie to wtedy tylko WS.

Wiem ze warunki beda trodne lod a potem kasza ale wazne zeby nie bylo kamieni.
Poza tym rodzinka straszeni sie uparla zeby jeszcze pojezdzic a syn to sie juz doczekac nie moze zeby pokonac Polska gore gor.
Na Piatek kupilem juz bilety w przedsprzedazy ale sobota i niedziela albo uderzymy z buta albo pobotka wczesnie rano i w kolejke.
Majowka albo zatoka albo grilowanie nad Hancza jedno i drugie przyjemne zalezy od waronkow. ja to od paru lat obserwuje ze jak na plw nie wieje to czesto u mnie w polsce pln-wsch mam urwanie glowy.

Macio

Data: 2009-04-08 09:13:42
Autor: Grzegorz Lipnicki
Kasprowy 5_04_2009

Planuje wyjazd w ostatni weekend Kwietnia ale nie wiem czy jeszcze beda tam
jakies znosne warunki.Warto jeszcze sie pchac ?
Mozecie cos napisac z doswiadczenia.

nie wiem, co rozumiesz przez znośne warunki,
ale będą raczej wiosenne, a  śniegu będzie dosyć,
aby dojechać do Esa, a pewnie i niżej;

 g.

Kasprowy 5_04_2009