[foto] Kasprowy Wierch

Data: 2015-03-11 02:16:43
Autor: Titus Atomicus
[foto] Kasprowy Wierch
Witam,
Kasprowy to moze nie jest to co zajmuje grupe pl.rec.gory, ale to jednak tez gora.
https://picasaweb.google.com/104833954435400448489/KasprowyWierchMarzec20
15#
crosspost na sporty zimowe
--
TA

Data: 2015-03-11 10:44:05
Autor: Stefan
[foto] Kasprowy Wierch
Niestety, nie znaleziono strony.,
pozdr
Stefan

Data: 2015-03-11 12:58:37
Autor: AL
[foto] Kasprowy Wierch
On 2015-03-11 10:44, Stefan wrote:
Niestety, nie znaleziono strony.,
pozdr
Stefan

koncowke adresu, jaki dodal autor, uzupelniasz o 15

https://picasaweb.google.com/104833954435400448489/KasprowyWierchMarzec2015

Data: 2015-03-11 15:51:15
Autor: Stefan
[foto] Kasprowy Wierch

Użytkownik "AL"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mdpajv$dlq$1@dont-email.me...

On 2015-03-11 10:44, Stefan wrote:
[...]

**********************
naprawdę? Muszę dopisywać? A nie można inaczej? Tak żeby kliknąć i być na wskazanej stronie? a jak link ma 3 słownie TRZY wersy? kopiować i wklejać? A nie da się np tak:
http://tnij.org/kasprowy2015
:)
pozdr
Stefan

Data: 2015-03-11 15:59:51
Autor: bans
[foto] Kasprowy Wierch
W dniu 2015-03-11 o 15:51, Stefan pisze:

naprawdę? Muszę dopisywać? A nie można inaczej? Tak żeby kliknąć i być
na wskazanej stronie? a jak link ma 3 słownie TRZY wersy? kopiować i
wklejać? A nie da się np tak:
http://tnij.org/kasprowy2015

Po jakimś czasie linki ze skracarki przestają działać - co bardzo wkurza przy przeszukiwaniu archiwum.

Titus mógłby po prostu poprawnie skonfigurować czytnik newsów.

--
bans

Data: 2015-03-11 17:05:04
Autor: AL
[foto] Kasprowy Wierch
On 2015-03-11 15:59, bans wrote:
[...]

dokładnie , sracajki maja ograniczoną ważność i są nieprzydatne dla newsów archiwalnych.

Titus mógłby po prostu poprawnie skonfigurować czytnik newsów.

zauważyłem, że niektóre czytniki mają tendencję do łamania linków i można zjedynie powiedzieć: "ten typ tak ma" :)
Sam używam czasami czytnika newsów w telefonie - i zachowuje się podobnie dla długich linków (i nie ma opcji jak tego zmienić - jedynie jako skracajki - ale patrz p.1, poza tym w momencie wysylania postu na grupe link wyglada prawidlowo - dopiero przy odczycie okazuje się, że został połamany.

Data: 2015-03-12 12:36:45
Autor: Titus Atomicus
[foto] Kasprowy Wierch

On 2015-03-11 15:59, bans wrote:

> [...]

Sam używam czasami czytnika newsów w telefonie - i zachowuje się podobnie dla długich linków (i nie ma opcji jak tego zmienić - jedynie jako skracajki - ale patrz p.1, poza tym w momencie wysylania postu na grupe link wyglada prawidlowo - dopiero przy odczycie okazuje się, że został połamany.

O, dzieki za wsparcie.
Zostanie w archiwum na przyszlosc. Tyle, ze ja to juz kilka razy tlumaczylem, na tej i innych grupach.
Ale niektorzy nie przyjmuja do wiadomosci.
Coz, nie ma przymusu czytac/ogladac wszystkiego co tu sie wkleja...
A ja ze swojej strony nie widze powodu dla ktorego mialbym z takimi osobnikami dyskutowac...
--
TA

Data: 2015-03-11 23:22:05
Autor: TW Dziobak
[foto] Kasprowy Wierch

Użytkownik "bans"

Titus mógłby po prostu poprawnie skonfigurować czytnik newsów.

Titus by nie mógł, za to mógłbmnie o coś op** , gdzy nie to, że mnie ma w swoim kilefile o czym piejąc donośnie swego czasu zakomunikował publicznie. ;)

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2015-03-12 16:55:22
Autor: j
[foto] Kasprowy Wierch
On 11.03.2015 23:22, TW Dziobak wrote:

Użytkownik "bans"

[...]

Bans, Pieszy,

Wymyślilibyście coś nowego, rzygać się chce z nudów kolejny raz widząc "dyskusję" na temat połamanych/nie połamanych linków

pzdr
j.

Data: 2015-03-12 13:06:50
Autor: Titus Atomicus
[foto] Kasprowy Wierch
In article <mdpmjg$hna$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

Titus mógłby po prostu poprawnie skonfigurować czytnik newsów.

Titus ma prawidlowo skonfigurowany czytnik. Czytnik jest dosc stary, ale nowszej wersji od dawna nie ma, zreszta i tak pewnie by nie dzialala, bo komputer ma 15 lat.

Odnosze natomiast wrazenie, ze wlasnie niektorzy, tak, jak kol. atm, maja zle skonfigurowane czytniki.
U mnie link <https://picasaweb.google.com/104833954435400448489/KasprowyWierchMarzec2
015?authuser=0&feat=directlink>
.... jak najbardziej dziala.
Zarowno w archaicznym czytniku, jak i w googlu.

--
TA

Data: 2015-03-12 12:25:07
Autor: Titus Atomicus
[foto] Kasprowy Wierch
In article <mdpajv$dlq$1@dont-email.me>, AL <adam@skads.tam.pl> wrote:

On 2015-03-11 10:44, Stefan wrote:
> [...]
> pozdr
> Stefan

koncowke adresu, jaki dodal autor, uzupelniasz o 15

O, dzieki...
Ale tez nie do konca dziala.
Zdaje sie, ze picasa wprowadzila uwierzytelnienie. Na stale.
Czyli trzebaby podac taki link:
<https://picasaweb.google.com/104833954435400448489/KasprowyWierchMarzec2
015?authuser=0&feat=directlink>
Wiem, i tak sie zalamie...
--
TA

Data: 2015-03-12 12:48:02
Autor: atm
[foto] Kasprowy Wierch

[...]

Moze zawsze wrzucic polamanca na potrzeby historii i tinyurl dla osob, ktorym nie chce sie bawic w puzzle.

Data: 2015-03-13 04:34:55
Autor: TW Dziobak
[foto] Kasprowy Wierch

Użytkownik <Titus_

Wiem, i tak sie zalamie...

To już lepiej oddawaj plecaki recepcjonistkom

Pieszy

[foto] Kasprowy Wierch