Kasprowy - jakie warunki?

Data: 2009-05-02 22:08:11
Autor: gajowy
Kasprowy - jakie warunki?
"Zygmunt M. Zarzecki" wrote:

Czy da się zjechać do Kuźnic?

Nie da się: śnieg ciągły tylko do "Esa".
Dotarłem dziś sporo dalej ale kilka razy odpinałem narty.

Na stokach spoko - choć kasza i muldy, muldki,
kosówki za Bulą, kamienie tu i tam - typowa wiosna :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-05-05 08:01:58
Autor: Grzegorz Lipnicki
Kasprowy - jakie warunki?

typowa wiosna :)

pozwoliłem sobie umieścić w Sieci kilka
amatorskich fotek z ostatniego dnia oficjalnego sezonu na KW:
http://picasaweb.google.pl/grzlipnicki/NiespodziewanyKoniecZimy#

brrr... idzie lato, byle do zimy!

 g.

Data: 2009-05-05 02:20:57
Autor: blackone
Kasprowy - jakie warunki?
On 5 Mai, 08:01, "Grzegorz Lipnicki" <grzlipnidod...@poczta.onet.pl>
wrote:

brrr... idzie lato, byle do zimy!

Do zimy mowisz... No to maly raporcik z Polnocy Europy;-)))
Na Polnocy Europy teraz jest zima i lato rownoczesnie;-) W dolinach
zachodniej Norwegii zielono i kwitna drzewa, na gorze pokrywa sniezna
o grubosci 12 metrow - tak, to nie jest blad! http://www.folgefonn.no/skisenteret/snorapport/)
Dzis w nocy dopadalo 20cm puchu, teraz jest -1 na gorze i swieci
slonce.   JA CHCE NA NARTY a nie w pracy siedziec!!!!  ;-)

pozdrowcia:-)
Gosia

Data: 2009-05-05 11:01:19
Autor: ADAM
Kasprowy - jakie warunki?
http://picasaweb.google.pl/grzlipnicki/NiespodziewanyKoniecZimy#

brrr... idzie lato, byle do zimy!

Jak to mowia masz narty - masz problem :)
Kolejka do kolejki tez niezla....

--
Adam
http://www.prsz.com/galeria/

Data: 2009-05-05 02:39:36
Autor: blackone
OT: Kasprowy - jakie warunki?
On 5 Mai, 11:22, "ADAM" <andrew_off...@spam.kill.poczta.onet.pl>
wrote:
> Dzis w nocy dopadalo 20cm puchu, teraz jest -1 na gorze i swieci
> slonce.   JA CHCE NA NARTY a nie w pracy siedziec!!!!  ;-)

> pozdrowcia:-)
> Gosia

Lobuz :))

jejuuu, tyle sniegu odlogiem lezy, slonce swieci a ja "kwitne" w
biurze:-/
"sezon ogorkowy" w sportach zimowych sie zaczyna w Europie, to ja
zapodam  filmik z piatku ze wspomnianego osrodka Folgefonna 1 maja:
http://www.prohd.no/Video/Fonna%201%20mai%202009/Fonna%201%20mai%202009.html
nie moj niestety.   Na poczatku filmiku widac te potezne ilosci sniegu
- orczyk w snieznym tunelu:-)

pozdrawiam
Gosia

Kasprowy - jakie warunki?