Kasprowy - jakie warunki?

Data: 2009-05-06 06:59:43
Autor: darek.s
Kasprowy - jakie warunki?
On 1 Maj, 15:49, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
Czy da się zjechać do Kuźnic?

zyga

Bylem 2.05 i naprawde fajna jazda ale tylko tak do 12.30 potem juz
mocno miekko sie robi. I wtedy najlepiej na szerokich nartkach pomykac
co czynilem :) W kotlach naprawde sporo sniegu.

Pod Beskidkiem bylo twardo nawet okolo 12.

Nie wiem czy juz bylo ale mozna na kasprowym smigac po za trasami do
wsadzonych przez TPN żółtych tyczek.

pozdr
Darek

Data: 2009-05-06 17:32:12
Autor: Titus Atomicus
Kasprowy - jakie warunki?
In article <c5eaf718-1373-430b-b084-c00dd9c7b953@s16g2000vbp.googlegroups.com>,
 darek.s@fam.gda.pl wrote:

[...]

_BESKIDEM_, ty szczyrkowy narciarzu.

Nie wiem czy juz bylo ale mozna na kasprowym smigac po za trasami do
wsadzonych przez TPN żółtych tyczek.

Bylo. Tylko wlasnie z Beskidu zjezdzac nie mozna.

TA

Data: 2009-05-06 13:32:05
Autor: darek.s
Kasprowy - jakie warunki?
On 6 Maj, 17:32, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article
<c5eaf718-1373-430b-b084-c00dd9c7b...@s16g2000vbp.googlegroups.com>,

 dare...@fam.gda.pl wrote:

> [...]
> co czynilem :) W kotlach naprawde sporo sniegu.

> Pod Beskidkiem bylo twardo nawet okolo 12.

Szacun :), oczywiscie masz racje

> Nie wiem czy juz bylo ale mozna na kasprowym smigac po za trasami do
> wsadzonych przez TPN żółtych tyczek.

Bylo. Tylko wlasnie z Beskidu zjezdzac nie mozna.

TA

No wiec mozna!!! Moze nie z samego szczytu ale mozna trawersowac od
wyciagu (np z 300m) i smigac na dół. Oczywiscie nie wszyscy o tym
wiedza jak widac :) . Ograniczeniem sa żółte tyczki TPNu. Podobnie na
Goryczce. I te przestrzenie sa w miare duze :)

pozdr Darek

Data: 2009-05-07 00:04:04
Autor: Grzegorz Lipnicki
Kasprowy - jakie warunki?

No wiec mozna!!! Moze nie z samego szczytu ale mozna trawersowac od
wyciagu (np z 300m) i smigac na dół.

od tzw. zawsze  teren udostępniony przez Tpn jest taki sam,
zmieniło się tylko nazewnictwo; było na grupie zresztą o tym;

porównaj  dwie poniższe mapki i znajdź róznice;)

http://www.nowy.tpn.pl/bip/pliki/zarzadzenia/za1.pdf

http://www.nowy.tpn.pl/bip/pliki/zarzadzenia/za1_3_2009.pdf

Pkl przygotowywał (tj. brał odpowiedzialność) mniej terenu
niż mógł, a w ostatnim sezonie już znacznie mniej;

Ograniczeniem sa żółte tyczki TPNu

w ostatni dzień żadnych parkowych tyczek już nie było,
te Pkl zresztą też już pracownicy zwijali;

 g.

Kasprowy - jakie warunki?