Kasprowy w Święta Wielkanocne

Data: 2010-03-26 00:15:57
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Kasprowy w Święta Wielkanocne
Czy standardowo Kasprowy w święta jest mocno oblegany?

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-03-26 14:27:42
Autor: J_K_K
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:hogqrl$5bs$1usenet.news.interia.pl...
Czy standardowo Kasprowy w święta jest mocno oblegany?

Zakładając, że oprócz Pilska może to być jedyne miejsce
do sensownego pojeĹźdĹźenia ...

Pzdr

JKK

Data: 2010-03-27 10:23:30
Autor: tomski

Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:hoicqs$1cf$1usenet.news.interia.pl...
[...]

do sensownego pojeżdżenia ...

Dzisiaj z braku śniegu na dobre stanął wyciąg na Goryczkowej. Działał w tym sezonie raptem 3 tygodnie :-/
Wygląda to kiepsko, szaleje halny.
Pozdr
Tomek
Pzdr

JKK

Data: 2010-03-27 21:04:57
Autor: gajowy
tomski wrote:

Dzisiaj z braku śniegu na dobre stanął wyciąg na Goryczkowej. Działał w tym
sezonie raptem 3 tygodnie :-/
Wygląda to kiepsko, szaleje halny.

....a po halnym lubi poprószyć :)
Ja obstawiam, na mój nos i "czuja", że w okolicach Wielkanocy (tuż po)
dopada śniegu. Nawet zaryzykuję, że tam  dość poważnie dopada - co nie
znaczy, że będzie im się chciało uruchomić.

   gajowy

....carve diem

Data: 2010-03-27 22:16:47
Autor: tomski

Użytkownik "gajowy" <studiografit_cut@cut_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4BAE64E8.B4042B56cut_poczta.onet.pl...
tomski wrote:

[...]

Obyś miał rację :)) bo właśnie w tym czasie się wybieram
Pozdrawiam
Tomek

Data: 2010-03-27 22:38:49
Autor: gajowy
tomski wrote:

> [...]
> znaczy, że będzie im się chciało uruchomić.

Obyś miał rację :)) bo właśnie w tym czasie się wybieram

:) Argumentów pewnych niestety nie mam - poza obserwacjami
od ponad 30 lat :) ale KW zaskakiwał mnie zylion razy, i na ogół
raczej pozytywnie, czyli śnieżnie w niespodziwanych momentach :)
....jest nadzieja, zwłaszcza, że i w tym sezonie muszę go wypełnić
tę trudną miłość do tego miejsca - muszę odwiedzić, jak co roku :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2010-03-28 03:00:42
Autor: piter bolszoj

Użytkownik "gajowy" <studiografit_cut@cut_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4BAE7AE0.B3AD87CBcut_poczta.onet.pl...
tomski wrote:
...jest nadzieja, zwłaszcza, że i w tym sezonie muszę go wypełnić
tę trudną miłość do tego miejsca - muszę odwiedzić, jak co roku :)

Miłość raczej 1- stronna i rzadko kiedy odwzajemniona. Pomimo nie do końca jeszcze zagojonego kolana niej jestem w stanie się powstrzymać i  jadę po Wielkanocy.

Powinnismy założyć podgrupę pl.rec.zimowe.chorzynakasprowego ;)

pozdr.

p.

Data: 2010-03-28 17:15:26
Autor: Grzegorz Lipnicki
Kasprowy w Święta Wielkanocne

Miłość raczej 1- stronna i rzadko kiedy odwzajemniona.

każda prawdziwa miłość jest taka;)

 g.

Data: 2010-03-29 14:06:30
Autor: haze
Kasprowy w Święta Wielkanocne
Kto raz był i załapał się na słońce, albe innym razem
jeździł w piance windsurfingowej ten już tej góry
nigdy nie zapomni i o określonej porze roku będzie go ciągneło.

pozdrawiam
haze

Data: 2010-03-29 22:16:12
Autor: tomski

tomski wrote:

> [...]

...jest nadzieja, zwłaszcza, że i w tym sezonie muszę go wypełnić
tę trudną miłość do tego miejsca - muszę odwiedzić, jak co roku :)

W takim razie widzimy się po Wielkanocy ;) będę od soboty lub niedzieli przez kilka dni.
Pytanie czy Gąsienicowa "wytrzyma" do tego czasu. Na wszelki wypadek zabieram też rower. ;-)
Pozdrawiam
Tomek

Data: 2010-03-30 00:48:49
Autor: piter bolszoj

Użytkownik "tomski" <tom_ski_CUT@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hor1ps$89l$1inews.gazeta.pl...

Pytanie czy Gąsienicowa "wytrzyma" do tego czasu. Na wszelki wypadek zabieram też rower. ;-)

Jako alternatywa jest też autobus jeżdżący rano do Szczyrbskiego i po południu z powrotem.

pozdr.

p.

Data: 2010-03-30 10:28:43
Autor: tomski

Użytkownik "piter bolszoj" <piterbolszoj_nospam@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4bb12e54$1news.home.net.pl...

[...]

hej,
to jest to połączenie Stramy, które jedzie docelowo do Popradu zahaczając o Tatrzańską Łomnicę?
Też myślałem, by się raz wybrać, choć ponoć na Słowacji jest jeszcze gorzej z naturalnym śniegiem, niż u nas. Ale tam nie mają zakazu naśnieżania jak na KW ;)
Pozdr
Tomek

Data: 2010-04-01 17:38:50
Autor: AL
tomski pisze:
[...]

wczoraj jeszcze smigalem na Lomnicy - da sie
(jedynie miedzy czarna a czerwona jest kawalek nieprzejzdny = nienasniezany) - a tak do samego dolu da sie zjechac

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-03-30 05:16:49
Autor: gajowy
tomski wrote:

(...) Pytanie czy Gąsienicowa "wytrzyma" do tego czasu. Na wszelki wypadek
zabieram też rower. ;-)

Na wszelki wypadek akurat planuję mniej więcej w tym terminie Tyrol ;))
....ale na KW i tak muszę "wpaść" choć raz :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2010-03-30 20:11:08
Autor: Fafek
gajowy pisze:

Na wszelki wypadek akurat planuję mniej więcej w tym terminie Tyrol ;))

A gdzie w ten Tyrol planujesz ?

Maciek

Data: 2010-03-31 15:14:11
Autor: gajowy
Fafek wrote:

gajowy pisze:

> Na wszelki wypadek akurat planuję mniej więcej w tym terminie Tyrol ;))

A gdzie w ten Tyrol planujesz ?

Szczerze, to jeszcze nie wiem :)
Tymczasem jest 4 chętnych, kumpel remontuje auto, ja śledzę pogodę
i warunki - tuż po świętach podejmę decyzję gdzie ew. warto i gdzie
dostanę dobrą ofertę - jak co roku o tej porze: z dnia na dzień :)
Faworytem na razie jest St. Anton bo jeszcze nie byłem, ale niczego
nie wykluczam - oczywiscie w głebi Tyrolu, czyli np. Kitzbühel nie
biorę pod uwagę :) Zahaczymy pewnie na 1 dzień o Stubai, a potem:
co się uda, może Ischgl, Soelden, może parę jakiś małych ośrodków,
dopóki są otwarte - na razie wiadomo, że są chęci i przekonanie :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2010-04-02 07:14:30
Autor: Magda
Kasprowy w Święta Wielkanocne
Dzisiaj z braku śniegu na dobre stanął wyciąg na Goryczkowej. Działał w tym sezonie raptem 3 tygodnie :-/
Wygląda to kiepsko, szaleje halny.

Czy ktos ma jakies wiesci jakie obecnie warunki? Goryczkowa podobno nie chodzi, ale czy da sie moze nia zjechac? I dalej nartostrada do Kuznic?

Pozdr,
M.

Data: 2010-04-02 19:06:12
Autor: gajowy
Magda wrote:

> [...]

Czy ktos ma jakies wiesci jakie obecnie warunki? Goryczkowa podobno nie
chodzi, ale czy da sie moze nia zjechac? I dalej nartostrada do Kuznic?

Z forum skionline wiem, że niestety nie - brak śniegu.
Ponoć nie ma innego wyjścia ...zejscia? ;) niż zjazd gondolą.
Jeszcze tego nie robiłem nigdy ...trudno mi uwierzyć, że się
w ogóle nie da ...spacerek w niższych partiach oczywiście jest pewny :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2010-04-03 13:57:07
Autor: Titus Atomicus
Kasprowy w Święta Wielkanocne
In article <4BB62403.70277E0F@cut_poczta.onet.pl>,
 gajowy <studiografit_cut@cut_poczta.onet.pl> wrote:

Magda wrote:

> [...]

Jeszcze tego nie robiłem nigdy ...trudno mi uwierzyć, że się
w ogóle nie da ...spacerek w niższych partiach oczywiście jest pewny :)

No wlasnie.
Nawet przez Kondratowa do Essa nie da rady???

TA

Data: 2010-04-03 15:07:08
Autor: tomski

Magda wrote:

> [...]

No wlasnie.
Nawet przez Kondratowa do Essa nie da rady???

hm, a może Padaki są przejezdne?
Sprawdzę po świętach, to napiszę ;)
Pozdr
Tomek

Data: 2010-04-03 16:35:36
Autor: Titus Atomicus
Kasprowy w Święta Wielkanocne
In article <hp7eho$sjk$1@inews.gazeta.pl>,
 "tomski" <tom_ski_CUT@poczta.onet.pl> wrote:

Sprawdzę po świętach, to napiszę ;)

A kiedy tam bedziesz? I czy bedziesz stamtad nadawal?

TA

Data: 2010-04-03 21:03:44
Autor: tomski

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-6971AC.16353603042010news.onet.pl...
In article <hp7eho$sjk$1@inews.gazeta.pl>,
"tomski" <tom_ski_CUT@poczta.onet.pl> wrote:

Sprawdzę po świętach, to napiszę ;)

A kiedy tam bedziesz? I czy bedziesz stamtad nadawal?

Jade jutro, wieczorami powinienem miec mozliwosc relacjonowania :) o ile zlapie zasieg. Pon i wt maja byc paskudne pogodowo (deszcz), nie wiem, kiedy wybiore sie na narty, licze na to, ze mimo wszystko uda sie juz w poniedzialek.
Pozdr
Tomek

Data: 2010-04-04 01:46:46
Autor: piter bolszoj

Użytkownik "tomski" <tom_ski_CUT@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hp83ea$5ge$1inews.gazeta.pl...

Jade jutro, wieczorami powinienem miec mozliwosc relacjonowania :)

Pisz koniecznie, ja jadę w czwartek i dobrze byłoby wiedzieć jak się sprawy mają
pozdr.
p.

Data: 2010-04-04 09:33:33
Autor: tomski

Użytkownik "piter bolszoj" <piterbolszoj_nospam@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4bb7d36d$1news.home.net.pl...

[...]

oki będę dawał znać
zaraz w drogę czas
pozdr
Tomek

Data: 2010-04-05 21:19:30
Autor: tomski

Użytkownik "tomski" <tom_ski_CUT@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hp9fc6$p3m$1inews.gazeta.pl...

[...]

Gąsienicowa - ciężki, mokry śnieg, ale przetarć nie ma. Popołudniu ochłodziło się i zaczął sypać intensywny śnieg. W Zako pada teraz deszcz ze śniegiem, więc pewnie na górze dalej ostro sypie.
Na koniec dnia zjechałem Goryczkową :) Do Buli właściwie bezproblemowo, poniżej w intensywnym deszczu masakra, na nartostradzie to już przeważnie trzeba z buta dawać.
Liczę jednak, że do jutra ostro dosypie jeszcze na górze, bo teraz w zako już tylko +2. Z prognozy wynika, że może to być do środy nawet 40-50 cm świeżego puchu.
Pozdr
Tomek

Data: 2010-04-07 00:04:39
Autor: tomski
Kasprowy w Święta Wielkanocne

Użytkownik "tomski" <tom_ski_CUT@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpdd3p$kjr$1inews.gazeta.pl...

Spadło pół metra śniegu :D
Gąsienicową odpalili ok. 11:30, mnóstwo puchu na trasie, mgła. Poza trasą tuż za wstążkami można było zakosztować jazdy w puszku po pas :) Niestety takim dość ciężkawym, ale i tak frajda była przednia. Po 14-tej potworna mgła, widoczność na kilka metrów, zjazd po 17-tej dziewiczą Goryczkową dostarczył nie lada emocji. Momentami traciłem orientację, bo wstążki były fragmentami pod śniegiem... Niedaleko Buli trafiłem na ślad ratraka, i po nim dojechałem już do dolnej stacji krzesełek. Nartostrada po opadzie super, zjechałem dziś na nartach do samego Ronda!
Jak to się sytuacja  potrafi zmienić w jeden dzień...
Wg napotkanego na Goryczkowej pracownika PKL jest szansa na odpalenie Goryczkowej na weekend przy odpowiedniej frekwencji. Będę informował na bieżąco, jeżeli dowiem się w tej materii czegoś nowego :)
Pozdr
Tomek

Data: 2010-04-07 00:22:00
Autor: piter bolszoj

Użytkownik "tomski" <tom_ski_CUT@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpgb8n$o5r$1inews.gazeta.pl...

Wg napotkanego na Goryczkowej pracownika PKL jest szansa na odpalenie Goryczkowej na weekend przy odpowiedniej frekwencji. Będę informował na bieżąco, jeżeli dowiem się w tej materii czegoś nowego :)

Yes, Yes, Yes!!!
pozdr.
p.

Data: 2010-04-07 03:53:49
Autor: gajowy
Kasprowy w Święta Wielkanocne
tomski wrote:

Spadło pół metra śniegu :D (...)

:) fajnie jest czasem móc powiedzieć: "ja wiedziałem, że tak będzie..." ;))

   gajowy

....carve diem

Data: 2010-04-07 12:00:15
Autor: ADAM
Kasprowy w Święta Wielkanocne
Spadło pół metra śniegu :D
Gąsienicową odpalili ok. 11:30, mnóstwo puchu na trasie, mgła. \

I to jest piekne :)
Pamietam jak z 8 lat temu o tej porze roku, postawilismy w nocy namiot na dole goryczkowej.
Rano zamiast zioleniejacej sie trawy odkrylismy 40cm swiezego puszku..., nawet gdzies na necie wisi nasz filmik "Sniadanie na trawie"  :D

pozdro

--
Adam
Freebord - snowboard the streets

Data: 2010-04-09 18:48:03
Autor: Mirek
Kasprowy w Święta Wielkanocne
tomski wrote:
..
Wg napotkanego na Goryczkowej pracownika PKL jest szansa na odpalenie Goryczkowej na weekend przy odpowiedniej frekwencji.

Byłem wczoraj. Lampa i białe obłoczki. Ludzi trochę było, ale jeździły też puste krzesła. Śnieg ciężkawy, ale przyjemnie, żadnych ciemnych niespodzianek. Goryczkowa nie chodzi, ale do buli wygląda nieźle, dalej trochę ziemi i korzeni, nartostrada biała do ostatniego mostka.
Mirek.

Data: 2010-04-12 18:32:10
Autor: gajowy
Mirek wrote:

tomski wrote:
.
> [...]

niespodzianek. Goryczkowa nie chodzi, ale do buli wygląda nieźle, dalej
trochę ziemi i korzeni, nartostrada biała do ostatniego mostka.

Byłem w sobotę, Tomskiego spotkałem - pozdrawiam :)
Zima jak ta lala: śnieg, mgła (właściwie to chmury), chwilowe
przetarcia pogody - jak to na KW :) Goryczkowa stoi - czemu trochę
się dziwię bo pamiętam tam gorsze warunki a chodziło - na ile oczywiście
byłem w stanie ocenić ilość śniegu we mgle. Zjazd do Kuźnic bez problemu.

W niedzielę na Rohacach padał śnieg, więc na Kasprowym
tym bardziej ...kto wie co będzie dalej ;)

   gajowy

....carve diem

Data: 2010-04-12 21:00:05
Autor: Mirek
Kasprowy w Święta Wielkanocne
gajowy wrote:

Byłem w sobotę,

Ile było ludzi? Ewentualnie jakie kolejki?

Mirek.

Data: 2010-04-13 11:02:52
Autor: tomski

Użytkownik "Mirek" <i_tak@zaspamowany.adres> napisał w wiadomości news:hpvqjk$2u8$1news.onet.pl...
gajowy wrote:

Byłem w sobotę,

Ile było ludzi? Ewentualnie jakie kolejki?

Bardzo mało ludzi przez cały tydzień 5-12.04. O kolejkach mowy nie ma, trzeba czekać, by się do wagonika na dole parę osób uzbierało...
Pozdr
Tomek

Data: 2010-04-13 15:21:47
Autor: Titus Atomicus
Kasprowy w Święta Wielkanocne
In article <hq1bvm$pb9$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

Bardzo mało ludzi przez cały tydzień 5-12.04. O kolejkach mowy nie ma, trzeba czekać, by się do wagonika na dole parę osób uzbierało...

 A jakie sa teraz ceny?
TA

Data: 2010-04-13 16:44:26
Autor: tomski

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-24FAB1.15214713042010news.onet.pl...
> [...]

Bardzo mało ludzi przez cały tydzień 5-12.04. O kolejkach mowy nie ma,
trzeba czekać, by się do wagonika na dole parę osób uzbierało...

70 karnet całodzienny, 50 karnet od 11-tej. 65 za 10 przejazdów.
Wjazd kolejką bez zniżek, 32 normalny, 27 ulgowy.
Pozdr
Tomek

Data: 2010-04-13 17:45:33
Autor: Mirek
tomski wrote:

Bardzo mało ludzi przez cały tydzień 5-12.04. O kolejkach mowy nie ma,

Wiem, byłem we czwartek, ale chodzi mi o to jak się ma środek tygodnia do soboty / niedzieli przy podobnych warunkach śniegowo - pogodowych.
Inaczej mówiąć czy jest sens brać urlop w środku tygodnia.

Mirek.

Data: 2010-04-13 19:48:43
Autor: gajowy
Mirek wrote:

tomski wrote:

> [...]

do soboty / niedzieli przy podobnych warunkach śniegowo - pogodowych.
Inaczej mówiąć czy jest sens brać urlop w środku tygodnia.

W sobotę nawet ok. 10 rano kolejki do kolejki nie było - na bieżąco.
Zawsze to w największym stopniu zależy od pogody - większość jadących
to zawsze ludzie bez nart - jak słońce świeci to jest ich dużo więcej.

   gajowy

....carve diem

Data: 2010-04-13 21:56:26
Autor: tomski

Użytkownik "gajowy" <studiografit_cut@cut_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4BC4AE7A.2949AC3Fcut_poczta.onet.pl...
Mirek wrote:

tomski wrote:

> [...]

Zawsze to w największym stopniu zależy od pogody - większość jadących
to zawsze ludzie bez nart - jak słońce świeci to jest ich dużo więcej.

Dokładnie tak.
W ostatni (pochmurny/mglisty) weekend ludzi była też garstka, podobnie jak w tygodniu.
Pozdrowienia
Tomek

Data: 2010-04-14 23:02:51
Autor: tigerr7
Kasprowy w Święta Wielkanocne
Myślicie, że w ten weekend Kasprowy będzie działał?

Kasprowy w Święta Wielkanocne