Kasprowy - zero tolerancji...

Data: 2009-04-20 09:21:16
Autor: nalesnik
Kasprowy - zero tolerancji...
...dla freeriderowow.[...]trik, ktorego tu publicznie nie podam

to prywatnie podaj;)

--
machnąłem się adresie e-mail - dałem o 3 "o2" za dużo
pozdr

Data: 2009-04-20 14:10:57
Autor: Titus Atomicus
Kasprowy - zero tolerancji...
O, a teraz podali, ze zlapani w rejonie Kasprowego mieli do wyboru:
mandat 300zl albo skierowanie na kilkugodzinny kurs nt zlego wplywu narciarstwa na przyrode tatrzanska. Skandynawowie pewnie nie mieli wyboru...
A po kursie dostawalo sie broszurke i... T-shirta.
TA

Data: 2009-04-21 09:34:53
Autor: Grzegorz Lipnicki
Kasprowy - zero tolerancji...

A po kursie dostawalo sie broszurke i... T-shirta.

a nadruk na koszulce jaki był?

 g.

Data: 2009-04-21 11:22:16
Autor: Titus Atomicus
Kasprowy - zero tolerancji...
In article <gsjsuu$99t$1@inews.gazeta.pl>,
 "Grzegorz Lipnicki" <grzlipnidodane@poczta.onet.pl> wrote:

> A po kursie dostawalo sie broszurke i... T-shirta.

a nadruk na koszulce jaki był?

A tego nie mowili.
Myslisz, ze to cos w stylu nadruku ktory mial Bruce Willis w 'Die Hard 3' ?

TA

Kasprowy - zero tolerancji...