Kasprzak: Lobbowali¶my w KE za procedurami przeciwko Polsce. Jestem z tego dumny

Data: 2018-07-03 13:16:02
Autor: Lord Donald
Kasprzak: Lobbowali¶my w KE za procedurami przeciwko Polsce. Jestem z tego dumny
Kasprzak: Lobbowali¶my w KE za procedurami przeciwko Polsce. Jestem z tego dumny

Maski opadły. Lider ,,Obywateli RP" Paweł Kasprzak przyznał dzi¶, że lobbowali oni za uruchomieniem przez Komisję Europejsk± procedur przeciwko Polsce. Jakby tego było mało - z całej sprawy jest oczywi¶cie niezwykle dumny.

http://www.fronda.pl/a/kasprzak-lobbowalismy-w-ke-za-procedurami-przeciwko-polsce-jestem-z-tego-dumny,112021.html

Data: 2018-07-03 13:45:39
Autor: Pieniactwo i Stołki
Kasprzak: Lobbowali¶my w KE za procedurami przeciwko Polsce. Jestem z tego dumny
kacap "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomo¶ci
Kasprzak: Lobbowali¶my w KE za procedurami przeciwko Polsce. Jestem z tego
dumny

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/raport-nik-o-nagrodach-dla-rzadow-pis-i-po/cvt2d63

"Te nagrody nam się należały! - wołała zdenerwowana Beata Szydło, gdy wyszło
na jaw, że jej rz±d wypłacił sobie gigantyczne nagrody z budżetu państwa.
Używaj±c logiki Beaty Szydło można powiedzieć, że nagrody "należały" jej się
aż... 12 razy bardziej. Bo o tyle więcej pieniędzy wypłacili sobie politycy
PiS w porównaniu do polityków Platformy."

https://www.psl.pl/porazka-pis-w-brukseli-ue/

http://newsweb.pl/2018/02/09/pis-zdradza-co-sadzi-o-ue-szykujemy-sie-do-wyjscia/

http://www.newsweek.pl/polska/polityka/jak-pis-donosilo-na-polske-do-unii-europejskiej-,artykuly,419018,1.html

https://www.salon24.pl/u/hastad/344987,polscy-europoslowie-przeciwko-polsce

CL

Kasprzak: Lobbowali¶my w KE za procedurami przeciwko Polsce. Jestem z tego dumny