Kasta+ !!!

Data: 2020-10-18 07:37:27
Autor: Runt
Kasta+ !!!
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26407652,roman-giertych-jestem-jeszcze-bardzo-slaby-dziekuje-wszystkim.html#s=BoxOpMT

"Ryszard Krauze i inni zatrzymani na wolności. Tak zdecydował sąd w Poznaniu."

Sędzia uznała bowiem, że prokuratura nie przedstawiła "żadnych przesłanek uprawdopodobniających popełnienie przestępstwa przez podejrzanych". Na wolności jest też trójmiejski biznesmen Ryszard Krauze oraz jeszcze dwóch podejrzanych. Sędzia Renata Żurowska wyrzuciła prokuratorskie wnioski do kosza."

Czyli przedstawienie się nie udało! Dymu było za mało by przykryć wypłaszczenie. Zobaczyć minę prezesa - bezcenne.

--
Runt

Data: 2020-10-18 08:08:25
Autor: A. Filip
Runt-Kasta+ czyli współoskarżeni z Giertychem bez aresztu
Runt <runtime@anakumena.inn> pisze:
[...]

Jak nad-prezes "chciał przykryć" to z pewnością niczego innego już nie
spróbuje wrzucić?  Po za tym na 30%:50% prokuratura się odwoła do
wyższej instancji.  IMHO Raczej+ aresztu nie przepchną ale na "inne
środki zapobiegawcze" mogą+ przejść żeby wilk był syty a owca cała.

A teraz można lecieć nieprzesadnie nachalnymi "sugestiami" po linii
"kasta siebie nie da ruszyć", nieprawdaż?

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-18 08:38:50
Autor: u2
https://wiadomosci.gaz

[...]

znamienne, że 92 mln poszło nie wiadomo gdzie, może część na villę w słonecznej Italii, reszta może gdzie indziej

podobnie było z aferą FOZZ, czy współczesną Amber G, siedzą słupy, zleceniodawcy hasają z mamoną na wolności

Data: 2020-10-18 09:25:51
Autor: Runt
W dniu 2020-10-18 o 08:38, u2 pisze:
[...]

Podobnie jest z

"Firma Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. zatrudnia już 200 osób i generuje straty wielkości nawet 150 mln rocznie, koncepcja nadal jest w powijakach."

--
Runt

Data: 2020-10-18 09:44:34
Autor: A. Filip
Runt-Kasta+ [Runt domaga się budowy CPK w czasie pandemii Covid-19 (kryzysu gospodarczego)?]
[...]

Elektrownia atomowa Donalda Tuska już stoi?
Dyrektorzy spółki powołanej celowej zwrócili otrzymane pensje?

Budowanie CPK *teraz* gdy nie wiadomo ile będzie trwała pandemia
Covid-19 to IMHO byłby ośli upór i kryminalnie nieodpowiedzialna
(finansowa) głupota.  Na razie sytuacja z Covid-19 się pogarsza
(w Polsce i nie tylko), światowy kryzys gospodarczy może+ być
konsekwencją.  IMHO odwleczenie prawdziwego/kosztownego startu
inwestycji w CPK *przynajmniej* do końca bieżącego sezonu grypowego
jest sensownym "nie wystawianiem słabizny". PiS tak czy siak
powinien *trochę* za to oberwać.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-18 10:14:51
Autor: u2
W dniu 18.10.2020 o 09:44, A. Filip pisze:
[...]

elektrownie atomowe mają ponoć powstać, ale dopiero po wybudowaniu CPK

dla totalniackiej jełopozycji wszelkie inwestycje państwowe w Bolanda to strata, a nie zysk

Data: 2020-10-18 10:43:18
Autor: Runt
Kasta+ [filip domaga się budowy elektrowni atomowej przez Tuska]

POnoć pOwiadasz. ;-))))

--
Runt

Data: 2020-10-18 10:47:11
Autor: u2
W dniu 18.10.2020 o 10:43, Runt pisze:
[...]

POnoć pOwiadasz.

to logiczne, po wygaszeniu kopalni węgla kamiennego w 2049 już powinny być elektrownie atomowe, no chyba, że wcześniej wybuchnie wojna światowa

Data: 2020-10-19 08:55:48
Autor: Runt
W dniu 2020-10-19 o 08:35, Runt pisze:
W dniu 2020-10-18 o 10:47, u2 pisze:
[...]

wierzysz w tak odległa (?) przyszłość i zapewnienia?
PO PiS zostanie tylko smród.

już powinny być elektrownie atomowe,

elektrownie atomowe nie sa problemem.
problemem sa odpady z tych elektrowni.

no chyba, że wcześniej wybuchnie wojna światowa

nie jest to wykluczone.

--
Runt

Data: 2020-10-18 13:45:24
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5f8bf979$0$524$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

dla totalniackiej jełopozycji wszelkie inwestycje państwowe w Bolanda to strata, a nie zysk

widzę że jako przykładny katobolszewik liżesz ile możesz :DDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-10-18 14:02:11
Autor: u2
Runt-Kasta+ [Runt domaga się budowy CPK w czasie pandemii Covid-19 (kryzysu gospodarczego)?]

liż dalej

Data: 2020-10-18 10:41:35
Autor: Runt
filip = Kasta+
W dniu 2020-10-18 o 09:44, A. Filip pisze:
[...]

A u was biją murzynów. Masz cos do powiedzenia w temacie?

--
Runt

Data: 2020-10-18 09:25:11
Autor: Runt
filip czyli Kasta+
W dniu 2020-10-18 o 08:08, A. Filip pisze:
[...]

nie zauważyłes ironii?

--
Runt

Kasta+ !!!