"Kasta? Basta"

Data: 2020-02-08 12:32:10
Autor: Jacek Bialy
"Kasta? Basta"
Poprzednio głosowałem na Kukiz 15. Ostatnio głosowałem na PiS - między innymi dlatego, żeby Prawo i Sprawiedliwość dokończyło reformę polskiego sądownictwa. Przy tej okazji warto pytać posłów Prawa i Sprawiedliwości, czy do polskiego Sejmu wybrali ich eurokomisarze, czy może sędziowie TSUE?
Dla nas, wyborców Prawa i Sprawiedliwości stało się jasne, że Unia Europejska nie chce silnej Polski, skoro broni feudalnych struktur z czasów PRL i komunistycznego dziedzictwa w naszym kraju. Jesteśmy gotowi ponieść wszelkie konsekwencje europejskiego szantażu, aby reformować nasz kraj.
Jeżeli dzisiaj nie uczyni tego Prawo i Sprawiedliwość, jutro zrobi to ktoś inny. Lecz straty z powodu zwłoki będą trudne do naprawienia, dlatego nie można ich przeliczyć na żadne pieniądze.

JB

Data: 2020-02-08 21:42:07
Autor: Yogi
"Kasta? Basta"
Dnia Sat, 8 Feb 2020 12:32:10 -0800 (PST), Jacek Bialy napisał(a):

[...]

O czym ty Ivan bełkoczesz!? Namwaiasz do dezercji z UE? Jesteś sowieckim
agentem.

Data: 2020-02-08 21:51:37
Autor: Olgoten
"Kasta? 2 mln dziennie - pretekst, żeby Polskę wyprowadzić.
Użytkownik "Jacek Bialy" <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości

Ostatnio głosowałem na PiS

[...]

Oczywiście, kara 2 mln euro za każdy dzień niszczenia praworządności w
Polsce to pikuś dla wodza Kaczyńskiego.
Bedzie miał pretekst, żeby Polskę wyprowadzić z Unii Europejskiej.

Data: 2020-02-08 14:58:24
Autor: Jacek Bialy
"Kasta? 2 mln dziennie - pretekst, żeby Polskę wyprowadzić.
   -- - Oczywiście, kara 2 mln euro za każdy dzień

Szykuj kufry, żeby ją wywieźć..

JB

Data: 2020-02-09 11:15:49
Autor: Yogi
Dnia Sat, 8 Feb 2020 21:51:37 +0100, Olgoten napisał(a):

[...]

Naród będzie miał pretekst by prezesa wyprowadzić jak sztandar PZPR.

Data: 2020-02-09 13:22:45
Autor: boukun
"Kasta? 2 mln dziennie - pretekst, żeby Polskę wyprowadzić.
Użytkownik "Olgoten"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Ostatnio głosowałem na PiS

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Niszczenie jakiej praworządności? Postkomunistycznej, stolzmanowej? Czy Unijnej, jewropejskiej, także postkomunistycznej?

boukun

Data: 2020-02-09 14:40:35
Autor: Olgoten
"Kasta? 2 mln euro dziennie - pretekst, żeby Polskę wyprowadzić.
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Oczywiście, kara 2 mln euro, nałożona przez Unię za każdy dzień niszczenia
[...]

Praworządności gwarantowanej przez Konstytucję.

Data: 2020-02-09 05:57:02
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 9 lutego 2020 14:41:15 UTC+1 użytkownik Olgoten napisał:
> [...]

> Niszczenie jakiej praworządności?
>
> boukun

Praworządności gwarantowanej przez Konstytucję.

I dodatkowo przez Traktaty o UE i o Funkcjonowaniu UE.

--
Bruno

Data: 2020-02-09 14:59:59
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]
>
> boukun

Praworządności gwarantowanej przez Konstytucję.

I dodatkowo przez Traktaty o UE i o Funkcjonowaniu UE.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Te traktaty i to funkcjonowanie UE opiera się na stolzmanowej konstytucji?

boukun

Data: 2020-02-09 06:15:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 9 lutego 2020 15:00:00 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Te traktaty i to funkcjonowanie UE opiera się na stolzmanowej konstytucji?

Konstytucja została zaakceptowana w referendum. Traktaty również zostały zaakceptowane w referendum. Jak ci się to nie podoba to zorganizuj referendum i zmień poprzednie decyzje. A bez zgody referendalnej, to morda w kubeł i stosować się do obowiązujących przepisów.

--
Bruno

Data: 2020-02-09 06:40:57
Autor: Konopny
"Kasta? 2 mln euro dziennie - pretekst, żeby P olskę wyprowadzić.
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
 to morda w kubeł i stosować się do obowiązujących przepisów.

Przepisy można interpretować, np. tak:
https://pbs.twimg.com/media/EPhdyLUWAAAoFin?format=png&name=large

Data: 2020-02-09 06:58:25
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 9 lutego 2020 15:40:58 UTC+1 użytkownik Konopny napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
>  to morda w kubeł i stosować się do obowiązujących przepisów.
> Przepisy można interpretować, np. tak:
https://pbs.twimg.com/media/EPhdyLUWAAAoFin?format=png&name=large

Tu nie chodzi nocniczku o sprzeczność z Konstytucją. Tu chodzi o niestosowanie się do art. 91. Konstytucji:
"Ratyfikowana umowa i je pozycja w systemie prawa
1.
Ratyfikowana umowa międzynarodowa, po jej ogłoszeniu w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej, stanowi część krajowego porządku prawnego i jest bezpośrednio stosowana, chyba że jej stosowanie jest uzależnione od wydania ustawy.
2.
Umowa międzynarodowa ratyfikowana za uprzednią zgodą wyrażoną w ustawie ma pierwszeństwo przed ustawą, jeżeli ustawy tej nie da się pogodzić z umową.
3.
Jeżeli wynika to z ratyfikowanej przez Rzeczpospolitą Polską umowy konstytuującej organizację międzynarodową, prawo przez nią stanowione jest stosowane bezpośrednio, mając pierwszeństwo w przypadku kolizji z ustawami."

A co do ewentualnej sprzeczności prawa europejskiego z Konstytucją, to pisiory doskonale wiedzą jak takie sprawy się załatwia. Za Pierwszej IV RP zmieniali Konstytucję z okazji ENA.

--
Bruno

--
Bruno

Data: 2020-02-09 06:44:50
Autor: Konopny
"Kasta? 2 mln euro dziennie - pretekst, żeby P olskę wyprowadzić.
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
A bez zgody referendalnej, to morda w kubeł i stosować się do obowiązujących przepisów.

Chyba że wyjść w eurokołchozu, pewnie nikt tego nie chce, ale
przy takiej nadaktywności zagraniczniaków i tutejszych łopozycjonistów
lud może być zmęczony i nastroje mogą się zmienić.

Głupi Tusek (z trzódką)  przed Breksitem, głupi po Breksicie.
Pytanie czy głupi przed POLexitem?

Pamnientajta, breksit miał swoje przyczyny:)

Data: 2020-02-09 06:47:11
Autor: Konopny
W dniu niedziela, 9 lutego 2020 15:44:51 UTC+1 użytkownik Konopny napisał:
> [...]

Głupi Tusek (z trzódką)  przed Breksitem, głupi po Breksicie.
Pytanie czy głupi przed POLexitem?

Pamnientajta, breksit miał swoje przyczyny:)

Aj zapomniałem, przy takim zadłużeniu jakie ma PL, przy obligacjach PL w niemieckich rękach wyjście PL z łunii może być trudne.

Data: 2020-02-09 15:55:46
Autor: boukun

> [...]

Jak ci się to nie podoba to zorganizuj referendum i zmień poprzednie decyzje. A bez zgody referendalnej, to morda w kubeł i stosować się do obowiązujących przepisów.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Bez jajec, przystąpienie do Unii też zaakceptowano w dwu dniowym referendum :) Nie zwalaj winy za stolzmanową konstytucję na naród polski. Naród polski to w gruncie rzeczy ciemna masa, a nie sami prawnicy. Już PiS powoli zmienia co trzeba, jeszcze chwila, jeszcze chwileczka, teraz postkomusza kasta jest na tapecie...

boukun

Data: 2020-02-09 07:00:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 9 lutego 2020 15:55:48 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

Bez jajec, przystąpienie do Unii też zaakceptowano w dwu dniowym referendum :) Nie zwalaj winy za stolzmanową konstytucję na naród polski. Naród polski to w gruncie rzeczy ciemna masa, a nie sami prawnicy. Już PiS powoli zmienia co trzeba, jeszcze chwila, jeszcze chwileczka, teraz postkomusza kasta jest na tapecie...

Albo organizujesz referendum i zmieniasz przepisy, albo stosujesz się do obowiązujących. Innego wyjścia nie ma.

--
Bruno

Data: 2020-02-09 16:03:58
Autor: boukun

> [...]

Albo organizujesz referendum i zmieniasz przepisy, albo stosujesz się do obowiązujących. Innego wyjścia nie ma.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Póki co, PiS działa zgodnie ze stolzmanową konstytucją. Niech Unia się nie miesza do wewnętrznej polityki polskiej i niech nie interpretuje nam na swój sposób stolzmanowej konstytucji.

boukun

Data: 2020-02-09 07:13:58
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 9 lutego 2020 16:04:00 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]
Bruno

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Póki co, PiS działa zgodnie ze stolzmanową konstytucją.
Niestety łamie ją na każdym kroku.

Niech Unia się nie miesza do wewnętrznej polityki polskiej i niech nie interpretuje nam na swój sposób stolzmanowej konstytucji.

Unia nie interpretuje naszej Konstytucji, gdyż ma w ręku Traktaty które zobowiązaliśmy się przestrzegać.

--
Bruno

Data: 2020-02-09 16:49:55
Autor: boukun

> [...]

Póki co, PiS działa zgodnie ze stolzmanową konstytucją.

Niestety łamie ją na każdym kroku.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Chcesz być lepszym konstytucjonalistą od Przyłębskiej? :)

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Te traktaty nie regulują nam jak mamy sobie prawo zmieniać. A teraz co jedynie na własny użytek próbują nam prawo naginać, nasze wewnętrzne prawo. Takich rzeczy to nawet Związek Radziecki z nami nie robił, uchwalaliśmy nasze ustawy i były publikowane w Dzienniku Ustaw i Monitorze Polskim i niech tak pozostanie.

boukun

Data: 2020-02-09 08:05:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 9 lutego 2020 16:49:56 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Te traktaty nie regulują nam jak mamy sobie prawo zmieniać.

Ależ jak najbardziej regulują. Prawo krajowe ma być zgodne z traktatami. --
Bruno

Data: 2020-02-09 08:22:54
Autor: Jacek Bialy
"Kasta? 2 mln euro dziennie - pretekst, żeby P olskę wyprowadzić.
Te traktaty nie regulują nam jak mamy sobie prawo zmieniać.

   -- - Ależ jak najbardziej regulują. Prawo krajowe ma być zgodne z traktatami.

Prawo ma być zgodne (np. zakaz kary śmierci), ale traktaty nie mówią nic na temat organizacji sądownictwa. W których unijnych plakatach masz zapis, że sędziowie mają się sami wybierać, gdzie masz zakaz wprowadzania izby dyscyplinarnej dla sędziów?
Jeśli unia pójdzie na wojnę z takimi petardami, to urządzi z siebie pośmiewisko na cały świat i tylko przyspieszy swój rozpad.

JB

Data: 2020-02-09 09:08:28
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 9 lutego 2020 17:22:55 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Jeśli unia pójdzie na wojnę z takimi petardami, to urządzi z siebie pośmiewisko na cały świat i tylko przyspieszy swój rozpad.

Ależ nikt nie zabrania zmian w strukturze wymiaru sprawiedliwości, ani powoływania Izby Dyscyplinarnej. Wymagane jest jedynie (a dla pisiorów aż) by było to czynione z poszanowaniem Traktatów.

--
Bruno

Data: 2020-02-09 09:54:30
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -

Co nie zabronione, to dozwolone, aale...  Przecież są jeszcze interpretacje  - więc walcie pięściami do bram Europy, aż w końcu ich wykończycie...
Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-02-09 10:00:10
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 9 lutego 2020 18:54:32 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Co nie zabronione, to dozwolone, aale...  Przecież są jeszcze interpretacje  - więc walcie pięściami do bram Europy, aż w końcu ich wykończycie...

I właśnie na to "ale" wyraziliśmy zgodę w referendum.

--
Bruno

Data: 2020-02-09 10:47:06
Autor: Jacek Bialy
[...]

Na własne interpretacje wyraziście zgodę w referendum... Pięściami teraz walcie do bram Europy - niech im tam łby podopadają!  Buuuu ha-ha-ha!

JB

Data: 2020-02-09 20:35:27
Autor: boukun
> [...]

Buuu ha-ha!

I właśnie na to "ale" wyraziliśmy zgodę w referendum.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie, nie ma na to zgody! Wy, może tak, my, nie!

boukun

Data: 2020-02-09 11:55:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 9 lutego 2020 20:35:29 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

Bruno

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie, nie ma na to zgody! Wy, może tak, my, nie!

Przecież to proste: wygrywacie referendum i zmieniacie. --
Bruno

Data: 2020-02-09 23:44:22
Autor: boukun

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie, nie ma na to zgody! Wy, może tak, my, nie!

Przecież to proste: wygrywacie referendum i zmieniacie.

Sejm zrobi porządek.

boukun

Data: 2020-02-09 14:57:48
Autor: boukun
[...]

A kto powiedział, że stolzmanowa konstytucja jest praworządna? Dlaczego Unia tak niby broni stolzmanowej, pookrągłostołowej konstytucji? Czy to Unia nam tą konstytucję napisała? Polska jest ciągle w trakcie przemian systemowych, mamy prawo sobie uchwalić naszą nową, niezależną, polską konstytucję. Na stolzmanowej, tymczasowej konstytucji nie da się daleko zajechać.

boukun

"Kasta? Basta"