Kasta kontra kasta

Data: 2020-02-08 21:36:05
Autor: Yogi
Kasta kontra kasta
https://www.newsweek.pl/polska/polityka/sedzia-pawel-juszczyszyn-przyszedl-do-sadu-nie-bedzie-orzekal-z-powodu-choroby-innego/cbqp32h

"Jestem sędzią, Izba Dyscyplinarna nie jest sądem. Jestem gotowy do
orzekania - powiedział sędzia Paweł Juszczyszyn, który w środę przed
południem przyszedł do Sądu Rejonowego w Olsztynie."

"Sprawa Pawła Juszczyszyna z godz. 11:45 została zdjęta z wokandy z powodu
choroby sędziego - poinformował Olgierd Dąbrowski-Żeglaski, rzecznik Sądu
Okręgowego w Olsztynie."

"Nagonka na Juszczyszyna zaczęła się, gdy zażądał od Kancelarii Sejmu
pokazania list poparcia do KRS. Od tego momentu PiS i sprzyjający partii
sędziowie robią wszystko, by do tego nie dopuścić."

Nie będzie kasta psuć nam kasty!

Data: 2020-02-08 23:38:47
Autor: z
Kasta kontra kasta
W dniu 2020-02-08 o 21:36, Yogi pisze:
zażądał od Kancelarii Sejmu
pokazania list poparcia do KRS

Przypomnisz w jakiej to sprawie zarządał?

Data: 2020-02-08 15:01:25
Autor: Bruno Brunowski
Kasta kontra kasta
W dniu sobota, 8 lutego 2020 23:38:49 UTC+1 użytkownik z napisał:
W dniu 2020-02-08 o 21:36, Yogi pisze:
> zażądał od Kancelarii Sejmu
> pokazania list poparcia do KRS

Przypomnisz w jakiej to sprawie zarządał?

W sprawie w której współorzekającym jest sędzia nominowany przez neoKRS.
Podsumowując, sędzia wykonuje swoje obowiązki i bada czy Sąd w tej sprawie jest prawidłowo obsadzony, do czego zresztą jest prawem zobligowany.

--
Bruno

Data: 2020-02-08 15:09:00
Autor: Jacek Bialy
Kasta kontra kasta
W dniu 2020-02-08 o 21:36, Yogi pisze:
zażądał od Kancelarii Sejmu
pokazania list poparcia do KRS

    -- - Przypomnisz w jakiej to sprawie zarządał?

Nie pieprz pieprzu wieprza pieprzem
Bo przepieprzysz pieprza wieprzem
__
Tytus Romek i ''Tomek - Księga XXVIII

Data: 2020-02-09 11:17:19
Autor: Yogi
Kasta kontra kasta
Dnia Sat, 8 Feb 2020 23:38:47 +0100, z napisał(a):

W dniu 2020-02-08 o 21:36, Yogi pisze:
zażądał od Kancelarii Sejmu
pokazania list poparcia do KRS

Przypomnisz w jakiej to sprawie zarządał?

O czym ty chłopino bełkoczesz?

Data: 2020-02-09 18:38:51
Autor: Runt
Kasta kontra kasta
W dniu 2020-02-09 o 11:17, Yogi pisze:
[...]

Na dodatek z błędem ortograficznym. ;-[)))

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Kasta kontra kasta