Kasting na "zaplutego karła pisizmu"? ;-)

Data: 2018-04-27 09:16:15
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Kasting na "zaplutego karła pisizmu"? ;-)
E tam, ten Ziober jakiś taki mało gojcowy.
Po mojemu "ż" Boroski napędza ludowi innych "ż", a w całości chodzi
o to żeby wyciąć do zera komucha z sądów i wepchnąć tam swojaków.

Paczaj np. na wybory w wawce, jedne "ż" odchodzą, inne "ż" (tym razem antysystemowe jak zawsze:)) przychodzą.

Data: 2018-04-27 09:24:19
Autor: Twój przyjaciel Dąs
[...]

Czemu o tym piszę? Bo jedynym akceptowalnym (ostatecznie) układem jest ten wzorowany wg. rozwiązań 2RP. Prezydent np. wawki gojcowy, a jego zastępca żydoski. Weź poprawkę na stosunek jednych do drugich w 2RP i teraz.

Wtedy było więcej "ż", a mimo to byli zastępcami, teraz jest mniej "ż" a są i prezydentami i zastępcami. Nie dziwota kiedy lud się burzy
na obecny układ.

Kasting na "zaplutego karła pisizmu"? ;-)