Kasting na "zaplutego karła pisizmu"? ;-)

Data: 2018-04-26 23:08:21
Autor: A. Filip
Kasting na "zaplutego karła pisizmu"? ;-)
https://www.tvn24.pl/marek-borowski-i-marcin-matczak-w-faktach-po-faktach,832744,s.html
"Profesor Strzembosz to olbrzym. Przy nim minister Ziobro to jest karzeł"
26 kwietnia 2018, 20:41
[...] Zdaniem Borowskiego, minister Ziobro to "nieprzyjemna postać".
- A jeśli chodzi o pana profesora Strzembosza i pana ministra Ziobro,
to nie chcę w tej chwili wchodzić w prawnicze dyskusje, tylko powiem
krótko: profesor Strzembosz to jest olbrzym. Przy nim minister Ziobro
to jest karzeł - skwitował. [...]

A to wyszukanie poniżej zawiera "plakat ilustracyjny" tego jakże
historycznie nośnego porównana, porównania na miarę Borowskiego :-) https://www.google.com/search?tbm=isch&q=zapluty+karzeł+reakcji

--
A. Filip

Data: 2018-04-27 09:16:15
Autor: Twój przyjaciel Dąs
Kasting na "zaplutego karła pisizmu"? ;-)
E tam, ten Ziober jakiś taki mało gojcowy.
Po mojemu "ż" Boroski napędza ludowi innych "ż", a w całości chodzi
o to żeby wyciąć do zera komucha z sądów i wepchnąć tam swojaków.

Paczaj np. na wybory w wawce, jedne "ż" odchodzą, inne "ż" (tym razem antysystemowe jak zawsze:)) przychodzą.

Data: 2018-04-27 09:24:19
Autor: Twój przyjaciel Dąs
[...]

Czemu o tym piszę? Bo jedynym akceptowalnym (ostatecznie) układem jest ten wzorowany wg. rozwiązań 2RP. Prezydent np. wawki gojcowy, a jego zastępca żydoski. Weź poprawkę na stosunek jednych do drugich w 2RP i teraz.

Wtedy było więcej "ż", a mimo to byli zastępcami, teraz jest mniej "ż" a są i prezydentami i zastępcami. Nie dziwota kiedy lud się burzy
na obecny układ.

Data: 2018-05-01 10:56:33
Autor: Pieniądze i Stołki
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Jest "zerem' jak go swego czasu nazwał L.Miller, ostatni komuch PRL-pis.

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/operowal-ojca-ziobry-boi-sie-bardziej-niz-w-stanie-wojennym/y5890ef

CL

Kasting na "zaplutego karła pisizmu"? ;-)