Kastraci w kościele katolickim...

Data: 2009-09-19 07:05:19
Autor: Tzva Adonai
Kastraci w kościele katolickim...
Dramat dzieci. W owym czasie corocznie kastrowano we Włoszech około
czterech tysięcy chłopców, oczywiście tylko nieliczni robili karierę
na scenie operowej. Byłam w szoku, kiedy poznałam skalę tego zjawiska..
Kobiety miały zakaz śpiewu w kościołach, więc zaczęli je zastępować
okaleczeni mężczyźni. Kościół przyjmował kastratów do chórów i
zapewniał im utrzymanie. Wszystko wskazuje na to, że wspólną dolą tych
niepotrzebnych stała się prostytucja. Księża z ochotą korzystali z
usług seksualnych młodziutkich, wykastrowanych chłopców. Istnieją
dowody na wysoką liczbę samobójstw wśród kastratów. Ich dramatyczna
sytuacja wynikała także z tego, że społeczeństwo ich nie akceptowało,
marginalizowało.

http://media.wp.pl/kat,1022949,wid,11502346,wiadomosc.html?ticaid=18c68&_ticrsn=5

Kastraci w kościele katolickim...