Kastracja drewnianym nożem.

Data: 2009-04-27 22:49:53
Autor: Leszczur
Kastracja drewnianym nożem.
Nuggets 121 Hornets 63. 121 do 63. W playoffs. To sie nazywa blowout.
Wyrownana najwyzsza porazka w historii NBA. Jezeli ktos z Was tego nie
ogladal to powinniscie - chociazby zeby zobaczyc jak wyglada
metodyczne wyrywanie serca z plucami, watroba i sledzioną.
Dla mnie byl to najbardziej bolesny w odbiorze mecz w playoffs od G1
Finalow Blazers-Bulls. A wtedy cierpialem glownie przez to, ze
przegrywaja moi Blazers.
Powiem Wam tyle - jezeli Johan Petro wchodzi na 8 minut, oddaje 4
rzuty, trafia z tego jeden, a +/- ma na poziomie +12 to nie jest
dobrze.
Juz pierwsza kwarta ustawila spotkanie. Nuggets 14-20 FG i 0 strat vs
6-19 NOH i 3 straty. Wynik 36-15 i w zasadzie po zawodach.
A w calym spotkaniu: Nuggets 43 FGM - 29 As - 11 TO. Hornets 17 FGM -
10 As - 26 TO.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-27 22:54:41
Autor: L'e-szczur
On 28 Kwi, 07:49, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
36-15 i w zasadzie po zawodach.
A w calym spotkaniu: Nuggets 43 FGM - 29 As - 11 TO. Hornets 17 FGM -
10 As - 26 TO.

Aha i czytalem jeszcze przed tym meczem, ze Hornets przestali w ogole
sluchac Scotta i atmosfera jest podobna do tej pod koniec ery Skilesa
w Chicago. Szkoda Paula.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-28 00:39:34
Autor: sooobi
On 28 Kwi, 07:54, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

Aha i czytalem jeszcze przed tym meczem, ze Hornets przestali w ogole
sluchac Scotta i atmosfera jest podobna do tej pod koniec ery Skilesa

Mozna prosic linka?

pzdr

Data: 2009-04-28 00:41:51
Autor: L'e-szczur
On 28 Kwi, 09:39, soo...@gmail.com wrote:

> Aha i czytalem jeszcze przed tym meczem, ze Hornets przestali w ogole
> sluchac Scotta i atmosfera jest podobna do tej pod koniec ery Skilesa
> w Chicago. Szkoda Paula.

Mozna prosic linka?

Ktorys z ostatnich wpisow Hollingera albo Simmonsa.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-28 08:00:58
Autor: Szczepan Radzki
Kastracja drewnianym noĹźem.
L'e-szczur pisze:
[...]

On podpisał extension już?

Szczepan Radzki

Data: 2009-04-27 23:17:13
Autor: L'e-szczur
On 28 Kwi, 08:00, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
L'e-szczur pisze:

> Aha i czytalem jeszcze przed tym meczem, ze Hornets przestali w ogole
> sluchac Scotta i atmosfera jest podobna do tej pod koniec ery Skilesa
> w Chicago. Szkoda Paula.

On podpisał extension już?

Bodaj do 2013.

Data: 2009-04-28 08:32:20
Autor: Szczepan Radzki
L'e-szczur pisze:

[...]

No to szkoda chłopa faktycznie.

Szczepan Radzki

Data: 2009-04-27 23:40:50
Autor: L'e-szczur
On 28 Kwi, 08:32, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:

> Bodaj do 2013.

No to szkoda chłopa faktycznie.

Jezeli Scott wyleci (a IMO jego szanse dramatycznie wzrosly) to NOH
zatrudnia Eddiego Jordana lub Mitchella i bedzie spokoj na 2-3 lata.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-28 00:39:17
Autor: sooobi
On 28 Kwi, 08:40, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> No to szkoda chłopa faktycznie.

Jezeli Scott wyleci (a IMO jego szanse dramatycznie wzrosly) to NOH

Spokoj i brak wynikow, na pewno o to im chodzi!

pzdr

Data: 2009-04-30 00:03:31
Autor: wiLQ
Szczepan Radzki napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

No to szkoda chłopa faktycznie.

Nie przesadzacie troche? Czy Paul wlasnie ze wzgledu na to extension nie
moze wrecz skinieniem palca doprowadzic do zwolnienia trenera?
IMHO duuzo bardziej wspolczucia wymaga sytuacja finansowa Hornets i to
nieuniknione opychanie Tysona za paczke czipsow co oznacza, ze Paul moze
powtorzyc casus Garnetta z Wolves...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-29 22:32:18
Autor: L'e-szczur
On 30 Kwi, 00:03, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

IMHO duuzo bardziej wspolczucia wymaga sytuacja finansowa Hornets i to
nieuniknione opychanie Tysona za paczke czipsow co oznacza, ze Paul moze

No mowie wlasnie - szkoda chlopaka. Myslisz, ze chodzi mi tylko o
atmosfere w szatni?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-30 22:36:24
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> powtorzyc casus Garnetta z Wolves...

No mowie wlasnie - szkoda chlopaka. Myslisz, ze chodzi mi tylko o

Tak wynikalo z Twojej wypowiedzi...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-04-28 13:28:13
Autor: Tomasz Radko
Leszczur pisze:
Nuggets 121 Hornets 63. 121 do 63.

Yup. Powinni wprowadzić "mercy rule". Zresztą Nuggets się nie zachowali, w czwartej kwarcie powinni grać każda akcję pełne 24 sekundy i nie oddawać rzutu.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-28 04:44:17
Autor: L'e-szczur
On 28 Kwi, 13:28, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Nuggets 121 Hornets 63. 121 do 63.

Yup. Powinni wprowadzić "mercy rule". Zresztą Nuggets się nie zachowali,
w czwartej kwarcie powinni grać każda akcję pełne 24 sekundy i nie
oddawać rzutu.

W sezonie zasadniczym - moze i tak. W playoffs - NFW.
BTW czy to przypadkiem nie Karl byl obiektem atakow Izajasza dwa
sezony temu wlasnie przez to, ze Nuggets nie odpuscili meczu mimo
ogromnej przewagi nad Knicks?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-28 14:01:03
Autor: s
[...]

A czy to nie w ksiazce pozyczonej od Ciebie wyczytalem, ze przyjaciel Jaxa (jak on mial? Charlie Rosen czy jakos tak??) zostal aresztowany po meczu, w ktorym jego druzyna zostala zmieciona z parkietu i robil awanture trenerowi zwyciezcow z tego samego powodu?:-)

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-04-28 05:05:51
Autor: L'e-szczur
On 28 Kwi, 14:01, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> ogromnej przewagi nad Knicks?

A czy to nie w ksiazce pozyczonej od Ciebie wyczytalem,

To ja mam jakies ksiazki? A nie - juz nie mam ;-)

ze przyjaciel Jaxa (jak on mial? Charlie Rosen czy jakos tak??) zostal aresztowany
po meczu, w ktorym jego druzyna zostala zmieciona z parkietu i robil
awanture trenerowi zwyciezcow z tego samego powodu?:-)

Mozliwe, ze tak - nie pamietam. Ale jak wielka motywacje mialyby
kluby, zeby sie spiac do maksymalnego wysilku jezeli mecz bylby
obligatoryjnie przerywany w chwili gdy przewaga jednej z druzyn
wynosilaby wiecej niz 30 punktow!
A Kings czy Clippers w tym sezonie przebywaliby na parkiecie o polowe
krocej niz musieli. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-28 05:14:19
Autor: dadffg
On 28 Kwi, 14:05, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> A czy to nie w ksiazce pozyczonej od Ciebie wyczytalem,

To ja mam jakies ksiazki? A nie - juz nie mam ;-)

Ja mam chyba 3 Twoje, wszystkie oddam na drafcie, sorki ze zapomnailem
na tym.

Ps: Kto ma moja ksiazke Dean'a Smitha?

pzdr

Data: 2009-04-28 05:22:59
Autor: L'e-szczur
On 28 Kwi, 14:14, dadffg <soo...@gmail.com> wrote:

> To ja mam jakies ksiazki? A nie - juz nie mam ;-)

Ja mam chyba 3 Twoje, wszystkie oddam na drafcie, sorki ze zapomnailem
na tym.

Luz. Toz juz je przeczytalem.

Ps: Kto ma moja ksiazke Dean'a Smitha?

Ja mam i trzymaj jako zakladnika. Ale traktuje ja dobrze -
przynajmniej stół mi się juz nie kolebie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-28 05:32:37
Autor: sooobi
Kastracja drewnianym nożem.
> Ps: Kto ma moja ksiazke Dean'a Smitha?

Ja mam i trzymaj jako zakladnika. Ale traktuje ja dobrze -
przynajmniej stół mi się juz nie kolebie ;-)

Zamiast trzymac pod stolem moglbys do niej zajrzec moze dowiedzialbys
sie czegokolwiek o koszykowkce;)

pzdr

Data: 2009-04-28 05:35:05
Autor: L'e-szczur
On 28 Kwi, 14:32, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Ja mam i trzymaj jako zakladnika. Ale traktuje ja dobrze -
> przynajmniej stół mi się juz nie kolebie ;-)

Zamiast trzymac pod stolem moglbys do niej zajrzec moze dowiedzialbys
sie czegokolwiek o koszykowkce;)

Oj chyba nie. Jezeli Ty z niej czerpales swoja wiedze, to widzac do
czego ona doprowadza raczej zostawie ja pod stolem ;-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-28 14:59:56
Autor: Mariusz Kruk
Kastracja drewnianym noĹźem.
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "dadffg"
Ps: Kto ma moja ksiazke Dean'a Smitha?

Choler'a jasn'a!
Odczep'cie się od tych apostrof'ów!!!

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / Niejeden  baran  zostaje czarną owcą.(Wojtek

Data: 2009-04-28 06:05:31
Autor: L'e-szczur

Data: 2009-04-28 14:00:28
Autor: Tomasz Radko
s pisze:
[...]

Ty się, zając, śmiej, ale jakaś drużyna licealna wygrała 100 z czymś do zera, i jej trener miał olbrzymie kłopoty. Nie wiem, czy czasem nie wyleciał z pracy.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-30 00:07:20
Autor: wiLQ
[...]

Bardzo zachecajacy fragment, po ktorym jak nic powinnismy obejrzec ;-)

--
pzdr
wiLQ

Kastracja drewnianym nożem.