Kastracja drewnianym nożem.

Data: 2009-04-28 13:28:13
Autor: Tomasz Radko
Kastracja drewnianym nożem.
Leszczur pisze:
Nuggets 121 Hornets 63. 121 do 63.

Yup. Powinni wprowadzić "mercy rule". Zresztą Nuggets się nie zachowali, w czwartej kwarcie powinni grać każda akcję pełne 24 sekundy i nie oddawać rzutu.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-28 04:44:17
Autor: L'e-szczur
On 28 Kwi, 13:28, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Nuggets 121 Hornets 63. 121 do 63.

Yup. Powinni wprowadzić "mercy rule". Zresztą Nuggets się nie zachowali,
w czwartej kwarcie powinni grać każda akcję pełne 24 sekundy i nie
oddawać rzutu.

W sezonie zasadniczym - moze i tak. W playoffs - NFW.
BTW czy to przypadkiem nie Karl byl obiektem atakow Izajasza dwa
sezony temu wlasnie przez to, ze Nuggets nie odpuscili meczu mimo
ogromnej przewagi nad Knicks?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-28 14:01:03
Autor: s
[...]

A czy to nie w ksiazce pozyczonej od Ciebie wyczytalem, ze przyjaciel Jaxa (jak on mial? Charlie Rosen czy jakos tak??) zostal aresztowany po meczu, w ktorym jego druzyna zostala zmieciona z parkietu i robil awanture trenerowi zwyciezcow z tego samego powodu?:-)

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-04-28 05:05:51
Autor: L'e-szczur
On 28 Kwi, 14:01, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]
> ogromnej przewagi nad Knicks?

A czy to nie w ksiazce pozyczonej od Ciebie wyczytalem,

To ja mam jakies ksiazki? A nie - juz nie mam ;-)

ze przyjaciel Jaxa (jak on mial? Charlie Rosen czy jakos tak??) zostal aresztowany
po meczu, w ktorym jego druzyna zostala zmieciona z parkietu i robil
awanture trenerowi zwyciezcow z tego samego powodu?:-)

Mozliwe, ze tak - nie pamietam. Ale jak wielka motywacje mialyby
kluby, zeby sie spiac do maksymalnego wysilku jezeli mecz bylby
obligatoryjnie przerywany w chwili gdy przewaga jednej z druzyn
wynosilaby wiecej niz 30 punktow!
A Kings czy Clippers w tym sezonie przebywaliby na parkiecie o polowe
krocej niz musieli. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-28 05:14:19
Autor: dadffg
On 28 Kwi, 14:05, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> A czy to nie w ksiazce pozyczonej od Ciebie wyczytalem,

To ja mam jakies ksiazki? A nie - juz nie mam ;-)

Ja mam chyba 3 Twoje, wszystkie oddam na drafcie, sorki ze zapomnailem
na tym.

Ps: Kto ma moja ksiazke Dean'a Smitha?

pzdr

Data: 2009-04-28 05:22:59
Autor: L'e-szczur
On 28 Kwi, 14:14, dadffg <soo...@gmail.com> wrote:

> To ja mam jakies ksiazki? A nie - juz nie mam ;-)

Ja mam chyba 3 Twoje, wszystkie oddam na drafcie, sorki ze zapomnailem
na tym.

Luz. Toz juz je przeczytalem.

Ps: Kto ma moja ksiazke Dean'a Smitha?

Ja mam i trzymaj jako zakladnika. Ale traktuje ja dobrze -
przynajmniej stół mi się juz nie kolebie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-28 05:32:37
Autor: sooobi
Kastracja drewnianym nożem.
> Ps: Kto ma moja ksiazke Dean'a Smitha?

Ja mam i trzymaj jako zakladnika. Ale traktuje ja dobrze -
przynajmniej stół mi się juz nie kolebie ;-)

Zamiast trzymac pod stolem moglbys do niej zajrzec moze dowiedzialbys
sie czegokolwiek o koszykowkce;)

pzdr

Data: 2009-04-28 05:35:05
Autor: L'e-szczur
On 28 Kwi, 14:32, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Ja mam i trzymaj jako zakladnika. Ale traktuje ja dobrze -
> przynajmniej stół mi się juz nie kolebie ;-)

Zamiast trzymac pod stolem moglbys do niej zajrzec moze dowiedzialbys
sie czegokolwiek o koszykowkce;)

Oj chyba nie. Jezeli Ty z niej czerpales swoja wiedze, to widzac do
czego ona doprowadza raczej zostawie ja pod stolem ;-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-28 14:59:56
Autor: Mariusz Kruk
Kastracja drewnianym noĹźem.
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "dadffg"
Ps: Kto ma moja ksiazke Dean'a Smitha?

Choler'a jasn'a!
Odczep'cie się od tych apostrof'ów!!!

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / Niejeden  baran  zostaje czarną owcą.(Wojtek

Data: 2009-04-28 06:05:31
Autor: L'e-szczur

Data: 2009-04-28 14:00:28
Autor: Tomasz Radko
s pisze:
[...]

Ty się, zając, śmiej, ale jakaś drużyna licealna wygrała 100 z czymś do zera, i jej trener miał olbrzymie kłopoty. Nie wiem, czy czasem nie wyleciał z pracy.

pzdr

TRad

Data: 2009-04-29 23:48:26
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

BTW czy to przypadkiem nie Karl byl obiektem atakow Izajasza dwa
sezony temu wlasnie przez to, ze Nuggets nie odpuscili meczu mimo
ogromnej przewagi nad Knicks?

Byl.

--
pzdr